¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Tucho,representant del Claudio?

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Tucho,representant del Claudio? Empty Tucho,representant del Claudio? Dg Set 23, 2007 3:33 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

"Buff ens falten 2 dels 3 veterans, nomes tenim el claudio per aquest partit".
Tucho,(sempre de bon rollo),ets el representant del Claudio?.O dic perqué noi sempre que fas una crónica sembla que només jugui el Claudio en aquest equip,sense entrar en valoracions si aquest noi es bo o no,de moment es reserva de l´equip, i els que juguen,tots, incluits els reserves o foten de conya de moment.Estic pensant que potser tens algún interés en especial per promociona´l,de totes maneres poques coses més podrà donar als seus 34 anys..

2Tucho,representant del Claudio? Empty Re: Tucho,representant del Claudio? Dg Set 23, 2007 8:37 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

I jo tambe amb bon rollo si guanyem 1-0 gol de martes dire que martes dona la victoria, i sobre de veterans u e dit a tall de curiositat simplement perque teniem 3 jugadors de mes de 25 anys i en faltaven 2. Que de 80 i pico missatges parla 2 del claudio no crec que vulgui dir res. La cronica del partit d'ahir volia posar que marte ens dona la victoria pero si ti fixes la cronica aquest cop no le fet jo. Tampoc conec personalment al jugador brasiler

I encara amb mes bon rollo te dic que es un comentari una mica absurd i molt mes estupid es obrir un post amb aquest titol, aqui i a llibertat d'expressio pero deu ni do quin comentari

3Tucho,representant del Claudio? Empty Re: Tucho,representant del Claudio? Dl Set 24, 2007 12:59 am

Dimarts

A la banqueta
A la banqueta

tucho,no t´enfadis,ja saps aixó es un forum i cadascún pot expresar la seva opinió sempre i cuan es respecti a la gent.
Si jo vaig obrir aquest post entre altres coses es perqué ,ja en el seu dia ,crec recordar,vas escriure algo així com"cal resaltar la gran expectació que ha tingut el fixatge,o bé debut del brasiler Claudio"(més o menys),que jo sapiga ha creat la mateixa que la que pugui haber creat la de Nano,Genís,Mercadé,Juanito,Santos,Adria,Roy,Ambrós,Tito,Ruben,Donés,etc.sense desmereixer als jugadors que continuen de temporades anteriors ,que havent tingut ofertes (la majoria),importants han preferit continuar al nostre equip i aportant experiencia i cualitat,com son el Martes,Rafa,Domenec,Lluc,Amorós.
L´altre dia,es veritat que aquest noi,va fer el gol de la victoria,però no es te que oblidar el partidás fet per tots,i aixó a vegades queda en un segon terme.Un partit el guanya i el perd tot l´equip.
I l´ultima de que només ens queda el Claudio (1 de tres veteranos)..bé que jo sapiga queden la resta que no son veteranos però que es comporten com si ho fosin.
Tucho,de bon rollo,simplement venia a conte de tot aixó.

4Tucho,representant del Claudio? Empty Re: Tucho,representant del Claudio? Dl Set 24, 2007 1:06 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Osti tenia activat el nik de la meva germana,sesse saber-ho.
L´escrit anterior es meu SARRACLA.

5Tucho,representant del Claudio? Empty Re: Tucho,representant del Claudio? Dl Set 24, 2007 1:29 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Lo de veteranos era en plan curiositat no en plan clau per guanyar el partit, lo de la gran espectació no recordo haver-ho posat pero moltes croniques les poso del segre i i devia posar alli. Tambe en el primer partit vaig posar que vam fer un partidas i que ambros va fer 2 parades providencials una abans i laltra despres del 1-0.

No se trobo que no he demostrat cap favoritisme sobre cap jugador, i menys als nous que no havia vist jugar mai, i encara no e tingut tems a veure si son del meu gust futbolistic o no

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum