¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

"Pichichis" de la categoria

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1"Pichichis" de la categoria Empty "Pichichis" de la categoria Dl Nov 05, 2007 12:20 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

20 gols a favor per davant del martorell 19 (que va segon)

Estem donan espectacle i en defensa no estem malament tampoc el balans gols a favor/contra tenim +9 igual que el lider marianao

Adrià es el pichichi de l'equip amb 9 pero la feina de tot l'equip en aspecte ofensiu es brillant amb mitja de 2,5 gols per partit

2"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dl Nov 05, 2007 10:30 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Jo aquest any tinc la sort de anar a tots els partits, primer perque en deixa la dona, je,je,je i despres perque m'agrada mes el futbol en directe que per la tele i si ademes es el teu equip millor.
Només vull resaltar que aquest any vam poder cridar els gols i aplaudir al equip, no com anys anterios que marxavem amb la cua sota les cames, un altre detall es que al camp del Molle estaba ple d'entrenadors, semblava corbs esperant a la seva presa, je,je,je.
Vull felicitar al Tucho per les seves croniques, aviat et fixaran els diaris locals, je,je,je, nomes li falta una camara de fotos, eh....

3"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dl Nov 05, 2007 11:55 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

pues jo no tinc aquesta sort.Però pel partits que he vist veig un equip que a les segones parts brilla més que a les primeres,però hi ha una explicació bastant clara al meu entendre,i es el gran desgast que fa l´Alcarràs a les primeres parts del contrari anant a totes de tu a tu i la feina del preparador fisic dona resultat a les segones parts on els nostres aquest any estant com a toros.Posaré un exemple,i ja que parlem de toros,i deixant molt clar que soc antitaurí total,aixó es com als toros abans de entrar a matar a tingut que pasar el picador i els banderillers i una vegada l´animal està desgastat s´entra a matar,pues aixó mateix fa l´Alcarràs desgast a la primera i a la segona una mica d´empenta i gent fresca de la reserva i a per totes!!!

4"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dt Nov 06, 2007 1:38 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

EL GURU escrigué:Jo aquest any tinc la sort de anar a tots els partits, primer perque en deixa la dona, je,je,je i despres perque m'agrada mes el futbol en directe que per la tele i si ademes es el teu equip millor.
Només vull resaltar que aquest any vam poder cridar els gols i aplaudir al equip, no com anys anterios que marxavem amb la cua sota les cames, un altre detall es que al camp del Molle estaba ple d'entrenadors, semblava corbs esperant a la seva presa, je,je,je.
Vull felicitar al Tucho per les seves croniques, aviat et fixaran els diaris locals, je,je,je, nomes li falta una camara de fotos, eh....

Primer de tot vui agrairte les felicitacions, ja li dire algun xaval que et dediqui un gol com a compensacio perque jo no puc ferni cap jeje.

En segon lloc dir que es millor veureu en directe..... pero es que no i a cap mes medi, per televisio dificil tot i que serie guapo que la televisio del segria fes amplis resums o algun partit. Algu podrie gravar i penjar-ho per internet, al benavent pengen videos al youtube. Esta clar que maure d'espavilar jo jejej.

En tercer lloc ojala vinguin els diaris pero que paguin be sino res jeje

Quart te dec un beure o cubata queda penden jeje

5"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dl Nov 12, 2007 8:54 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

ja no som "pichichis" pero tenim al "pichichi" i al millor tirador de faltes. aixi arribarem lluny.

6"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dc Nov 14, 2007 5:04 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

eis sem va oblidar que també tenim al mister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jejejejejejeje
per cert m'agradaria demanar que a part de tot això que ja tenim i que de moment no ens pendran, PODRIEM DEMANAR UN HIMNE JA QUE TOTS ELS EQIPS BONS EN TENEN
ESTARIA BE NO¿?
DE FET NO SE SI JA EN TENIM I NO EL POSEM O REALMENT NO EN TENIM MO PODEU ACLARAR?

7"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dc Nov 14, 2007 7:28 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Crec que en tenim un al menys fa 2 o 3 anys el teniem aixo si, musicalment no es que magradi molt.

en lo que fa a gols sembla una tonteria pero ja tenim 7 jugadors que han marcat minim un gol aixo es bon senyal, ja que molts equips no ho poden dir aixo

8"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dc Nov 14, 2007 8:55 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

tucho mo sembla a mi o tots els meus comentaris son analitzats amb lupa i contestats amb bastanta mala fe. aquesta hironia que utilitzes quan parles dels pichichis no magrada gens per que que jo sapigui no he dit res fora de to ni molt menys.
si es per lo dels porters crec recordar que vaig demanar perdo per les formes encara que no pel contingut.

9"Pichichis" de la categoria Empty al tucho Dc Nov 14, 2007 9:11 pm

Culé

avatar
A la banqueta
A la banqueta

me hace gracia la superioridad que te crees que tienes para contestar a ciertas personas o al comentar algunos temas. creo que los foros estan para discutir de forma educada y respetando SIEMPRE las opiniones de los demás. espero que este mensaje te sirva de algo.
recuerdos de un gran fanatico y aficionado

http://www.sport.es

10"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dc Nov 14, 2007 11:21 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

fanatica escrigué:eis sem va oblidar que també tenim al mister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jejejejejejeje
per cert m'agradaria demanar que a part de tot això que ja tenim i que de moment no ens pendran, PODRIEM DEMANAR UN HIMNE JA QUE TOTS ELS EQIPS BONS EN TENEN
ESTARIA BE NO¿?
DE FET NO SE SI JA EN TENIM I NO EL POSEM O REALMENT NO EN TENIM MO PODEU ACLARAR?

De himne ni ha un pero esta en cassete i sona fatal.
També en vam comentar que mirarien de cambiar-lo pero tot al seu temps.
Per cert tu i el cule no sereu parella, eh....

11"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dj Nov 15, 2007 10:15 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

fanatica escrigué:tucho mo sembla a mi o tots els meus comentaris son analitzats amb lupa i contestats amb bastanta mala fe. aquesta hironia que utilitzes quan parles dels pichichis no magrada gens per que que jo sapigui no he dit res fora de to ni molt menys.
si es per lo dels porters crec recordar que vaig demanar perdo per les formes encara que no pel contingut.

Me pots dir quina frase e dit amb mala fe?

Has preguntat si i a himne jo te dit que si que ni a un pero que no m'agrada gaire

Despres e comentat que 7 jugadors han marcat i aixo es mes important que tenir un sol golejador, al fi i al cap el post parla d'aixo.

Es que no entenc que es pot malinterpretar aqui. En lo del post de porter vaig dir un comentari pero a partir d'alli no he fet cap mes comentari sobre aixo

Avere disme quina frase ta ofes.

12"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dj Nov 15, 2007 12:41 pm

Culé

avatar
A la banqueta
A la banqueta

mira aqui realment ens coneixenm tots i em sap molt greu que tot això estigui passant. no podem anar tots a una, encara que cadscu tingui les seves opinions?
al fi i al cap aqui tots tenim una cosa en comú i es la més important: l'ALCARRÀS
probablement ens estem creuant cada cap de setmana als partits i sabem de sobres qui hi ha devall de cada nom o sobrenom daquesta pàgina.
que men dius podem anar a una o no?
i lo del himne m'agradaria ser abanderat de recuperar-lo o tornar-lo a inventar. les petites coses fan als clubs més grans.

http://www.sport.es

13"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dj Nov 15, 2007 12:43 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

el missatge anterior le escrit jo pero no me ne adonat que estava inicidada la sessió del culé. espero que serveixi d'alguna cosa

14"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dj Nov 15, 2007 2:10 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Nomes te preguntat quin comentari en aquest post as trobat de mala fe, perque si mel dius demanaria disculpes pero no en trobo cap. Has preguntat lo del himne i te dit que si que en tenim. I despres e dit que l'himne no m'agrada massa, no he dit que sigui mala idea posar-lo.

Clar que anem a una, jo no tinc res en contra teva i de moment en contra de ningu, nomes vui que guanyem aquest cap de setmana

15"Pichichis" de la categoria Empty Re: "Pichichis" de la categoria Dj Nov 15, 2007 2:23 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

okis em sembla molt be

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum