¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Empty ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Ds Set 15, 2007 11:51 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

important victoria a casa de forma totalment merescuda i curta.
Jo hagues firmat un empat abans de començar,pero la veritat es que el verdader protagonista ha estat tot l´equip que s´ha buidat dins el camp per aconseguir els 3 primers punts.
Cada jugador dins la seva posició han estat impecables.
Felicitats nois!!!!

2ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Empty Re: ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Dg Set 16, 2007 11:19 am

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

des del meu punt de vista s'ha fet un partit formidable!! potser ens ha costat 15 minuts agafar el ritme de la preferent i treuren's els nervis del debut en el retorn a aquesta categoria però a partir d'aqui hem jugat un partit de tu a tu contra un rival q l'any passat va quedar 3r a la classificació! la primera part va ser un atac i gol per part dels dos equips, pero en la segona crec q vam tenir el control del partit, es va jugar molt mes al mig del camp i fruit d'aixo vam arribar amb claredat a l'àrea contraria! tot i les nombroses baixes, els qui han jugat han fet q no es notessin!! des d'aqui vull felicitar als meus companys! i desitjo q aquest nivell el mantinguem tota la temporada!!

3ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Empty Re: ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Dg Set 16, 2007 3:05 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

L'expulsió de Martes perque va ser?

4ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Empty Re: ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Dg Set 16, 2007 4:14 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

per doble targeta groga... la segona per una planxa sense mala intencio. la veritat, només calia pitar falta.. la groga se la va treure de la butxaca sense pensar.. pero enfi... ja sabem el q te la preferent pel q fa al tea dels arbits.....

5ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Empty Re: ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Dg Set 16, 2007 11:56 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

zambrotta escrigué:per doble targeta groga... la segona per una planxa sense mala intencio. la veritat, només calia pitar falta.. la groga se la va treure de la butxaca sense pensar.. pero enfi... ja sabem el q te la preferent pel q fa al tea dels arbits.....

Tu estaves tocat o a set desicio tecnica?

6ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Empty Re: ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Dl Set 17, 2007 4:31 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

jo no vaig poder jugar perquè dimecres passat em van operar del nas... tenia el tabic trencat i coses de metges... feia 6 mesos q estava esperant q m'ho fessin i justament m'ho havien de fer 3 dies abans de començar la lliga... segurament també m'haure de perdre el partit vinent, contra el Catllar.. però de totes maneres, encara q no pugui jugar, em vestire de curt i m'asseuré a la banqueta per apollar i ajudar a l'equip en tot el q sigui possible

7ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Empty Re: ALCARRAS OLIMPIC CAN FATJO Dl Set 17, 2007 6:02 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

A ami tambe em van operar del nas d'una cosa semblant. Pos res recuperat be i sort. Aveure si pots competir aviat

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum