¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Olimpic 2 Alcarras 1

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Olimpic 2 Alcarras 1 Dg Gen 27, 2008 4:45 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

El gol de l'alcarras a set l'ultim san avansat ells amb 2 gols. Ha marcat Marcel. Quan faltava poc han expulsat al Ambros

2Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Re: Olimpic 2 Alcarras 1 Dg Gen 27, 2008 4:52 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Una derrota, crec jo amb excés de confiança, però ja va bé un toc d'atenció amb amb un equip de baix.
Jo sempre dic que es pot pedre amb un equip de dalt, però amb un equip de baix no es pot fallar

Ees una llastima podiem haver aprofitat l'empat del marianao

3Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Re: Olimpic 2 Alcarras 1 Dg Gen 27, 2008 9:39 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Algú que ha estat al partit pot fer una crònica?

4Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Re: Olimpic 2 Alcarras 1 Dt Gen 29, 2008 2:15 am

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Jo hi vaig estar, destacar el debut per part del Olimpic de tres fitxatges, dos del Roda de Bara i un del Vilafranca.
Domini a la primera part del equip contrari, sobretot al mig del camp.
El primer gol va venir despres d'una centrada per la banda on un jugador va pentinar la pilota i el defensa al voler rebutjar va patinar i el rebot va anar a un jugador de l'altre equip que la pasar a un tercer que estaba clarament amb fora de joc i va xutar.
El segon va ser una pilota penjada on el porter es va quedar a mitja sortida i el delanter la va pentinar per sobre d'ell.
A la segona part va entrar el Tito i el Mercader per el Rabert i el Roy això va donar mes sensacio de perill per part de l'Alcarràs on va tenir dos ocasions de gol. Ells per la seva part miravem d'aprofitar els contratacs. Tot just vam cambiar al Marcel i al Buba aquest ultim agafar la pilota li fa un pase al Marcel i el xut va a corner.Al llançament el Marcel desde el segon pal fa el 2 a 1. Es va probar i probar pero aixi va quedar el resultat.
Perdoneu la meva cronica xurrutera pero es que soc novato.

5Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Re: Olimpic 2 Alcarras 1 Dt Gen 29, 2008 10:42 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

M´han comentat que el primer gol es un fora de joc catedralici al menys un metro i que el dona el linier d´aquella banda quan l´arbit anava a pitar fora de joc pero en vista de l´insistencia d´aquell xixarel.lo que es posa a correr cap al mig camp ,el dona.La veritat es que en aquesta categoria veig uns arbits relativament bons però uns liniers dolents a matar.
Felicitats pel reportatge fotografic.Cada dia una mica millor....

6Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Re: Olimpic 2 Alcarras 1 Dt Gen 29, 2008 11:03 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:M´han comentat que el primer gol es un fora de joc catedralici al menys un metro i que el dona el linier d´aquella banda quan l´arbit anava a pitar fora de joc pero en vista de l´insistencia d´aquell xixarel.lo que es posa a correr cap al mig camp ,el dona.La veritat es que en aquesta categoria veig uns arbits relativament bons però uns liniers dolents a matar.
Felicitats pel reportatge fotografic.Cada dia una mica millor....

En aquesta categoria els liniers acostument a ser molt joves

7Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Re: Olimpic 2 Alcarras 1 Dv Feb 01, 2008 6:11 am

GermanViladecans

A la banqueta
A la banqueta

EL GURU escrigué:Jo hi vaig estar, destacar el debut per part del Olimpic de tres fitxatges, dos del Roda de Bara i un del Vilafranca.
Domini a la primera part del equip contrari, sobretot al mig del camp.
El primer gol va venir despres d'una centrada per la banda on un jugador va pentinar la pilota i el defensa al voler rebutjar va patinar i el rebot va anar a un jugador de l'altre equip que la pasar a un tercer que estaba clarament amb fora de joc i va xutar.
El segon va ser una pilota penjada on el porter es va quedar a mitja sortida i el delanter la va pentinar per sobre d'ell.
A la segona part va entrar el Tito i el Mercader per el Rabert i el Roy això va donar mes sensacio de perill per part de l'Alcarràs on va tenir dos ocasions de gol. Ells per la seva part miravem d'aprofitar els contratacs. Tot just vam cambiar al Marcel i al Buba aquest ultim agafar la pilota li fa un pase al Marcel i el xut va a corner.Al llançament el Marcel desde el segon pal fa el 2 a 1. Es va probar i probar pero aixi va quedar el resultat.
Perdoneu la meva cronica xurrutera pero es que soc novato.

Hola que tal, només comentar una cosa, Ruben del Barrio e Isaac Pujante ja van debutar contra el Viladecans, l´únic que va debutar diumenge passat va ser Medina autor dels 2 gols.Comentar que l´Olimpic te una cosa que molts equips del grup no tenen i es diners per fitxar el que vulguin, amb aquestos tres jugadors és gasten amb sous més de 3000 euros al mes y només amb 3 jugadors....Així que no serà cap sorpresa si começa a guanyar partits i començar a anar amunt.

Vinga salutacions.

8Olimpic 2 Alcarras 1 Empty Re: Olimpic 2 Alcarras 1 Dv Feb 01, 2008 12:42 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Aquests de l'olimpic van quedar tercers l'any passat i en teoria an millorat la plantilla, l'estrany no es que comencin a guanyar sino que estiguin tan a baix

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum