El gol de l'alcarras a set l'ultim san avansat ells amb 2 gols. Ha marcat Marcel. Quan faltava poc han expulsat al Ambros
No estás conectado. Connectat o enregistrat
SARRACLA escrigué:M´han comentat que el primer gol es un fora de joc catedralici al menys un metro i que el dona el linier d´aquella banda quan l´arbit anava a pitar fora de joc pero en vista de l´insistencia d´aquell xixarel.lo que es posa a correr cap al mig camp ,el dona.La veritat es que en aquesta categoria veig uns arbits relativament bons però uns liniers dolents a matar.
Felicitats pel reportatge fotografic.Cada dia una mica millor....
EL GURU escrigué:Jo hi vaig estar, destacar el debut per part del Olimpic de tres fitxatges, dos del Roda de Bara i un del Vilafranca.
Domini a la primera part del equip contrari, sobretot al mig del camp.
El primer gol va venir despres d'una centrada per la banda on un jugador va pentinar la pilota i el defensa al voler rebutjar va patinar i el rebot va anar a un jugador de l'altre equip que la pasar a un tercer que estaba clarament amb fora de joc i va xutar.
El segon va ser una pilota penjada on el porter es va quedar a mitja sortida i el delanter la va pentinar per sobre d'ell.
A la segona part va entrar el Tito i el Mercader per el Rabert i el Roy això va donar mes sensacio de perill per part de l'Alcarràs on va tenir dos ocasions de gol. Ells per la seva part miravem d'aprofitar els contratacs. Tot just vam cambiar al Marcel i al Buba aquest ultim agafar la pilota li fa un pase al Marcel i el xut va a corner.Al llançament el Marcel desde el segon pal fa el 2 a 1. Es va probar i probar pero aixi va quedar el resultat.
Perdoneu la meva cronica xurrutera pero es que soc novato.