¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

No puede ser verdad!!!

+11
nononano
tito
fanatica
pepe
Lluk
EL GURU
SARRACLA
zambrotta
Alcarrasí
Tucho
Culé
15 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Ir abajo  Missatge [Pàgina 3 de 3]

51No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 13, 2008 1:55 am

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

A veure sarracla no se si es jugador o has sigut jugador del 'Alcarràs, però saps que les paraules no serveixen de res fins que no has fitxat.
Per exemple a mi m'han dit que el Lluc ha fitxat per l'Alpicat i el Farrus entrenador del Soses.
O sigui no puc dir res perque fins que no es faci la fitxa només son paraules i tots fan ballar la perdiu.
Quan sapiga algo segur, segur vull dir ho fare saber.

52No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 13, 2008 9:39 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Guru,jo no se si no veus o no vols veure les coses.No cal ser ni haber estat cap jugador per saber que lo que es "vox populi" i companys directes de jugadors afirmen coses,jo no tinc perqué no creure´ls.Si llegeixes altres foros veuras que lo que dic o aseguren en altres indrets.
Lo del Lluc ,del Farrús i altres...collons si no els voleu aquí be es tenen que buscar la vida ,en altres llocs,no?

53No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 13, 2008 5:00 pm

nononano

A la banqueta
A la banqueta

Vll escriure aquest missatge per dir que no es veritat que ja hagi fitxat pel tàrrega, tot i que hi ha moltes probabilitats que axí sigui, però el que si que es veritat és que ja he anunciat al pròxim entrenador de l'alcarràs i a algun membre de la junta que l'any que ve no seguiré.
puc dir que aquest any ha set el millor des de que vai començar al futbol, no nomes per qüestions esportives sinó per la quantitat i la qualitat d'amics que m'emporto d'aquesta experiència meravellosa. Us dono les gràcies a tots, i espero no deixar-me ningú: Ambrós, Lluc, Pau, Cristian, Genís, Merki, Amorós, Adri, Juanito, Domenec, Miguel, Tito, Jordi, Buba, Ivan, Santos, Rafa, Roy, Marcel, Claudio i Marc. Perdoneu-me si em deixo algú. evidentment també dono les gràcies a les tres persones que en major mesura han fet possible l'èxit d'aquesta temporada com són el Parra, el Farrús i el Gomila; i també a la directiva que ha fet un gran esforç per a que tot anés bé.
Ja per acabar vull dir que mai oblidaré aquesta temporada i que desitjo tota la sort del món pel nou projecte, i qui sap si algún dia es tornen a trobar el Nano i l'Alcarràs. Seria tot un plaer.

54No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 13, 2008 9:54 pm

OLIVER

A la banqueta
A la banqueta

nononano, gràcies per la teva aportació, has estat una grata sorpresa per tots nosaltres i mereixes seguint proguesant a nivell esportiu. Estic d'acord en tot el que dius, crec que el Farrus i el Gomila es mereixen un 10, però el PARRA UN 0 PATATERO, com entrenador és un desastre i de ben segur que amb un entrenador normal, amb aquesta plantilla es podia lluitar pel ascens, però aquest pobre home ho ha destrosat tot i lo trist és es pensa que és bo. PARRA RETIRAT JA!! sis-plau. Ets l'anti-entrenador per exel.lencia. La plantilla en general opina que ets molt limitat, vamos que tens ni p. idea. Salut

55No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dg Jun 15, 2008 10:06 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Amb tantes despedides cada cop e de dir el mateix pero molta sort nononano en el teu nom equip i tots els que marxin, es una verdadera llastima pero esta clar que tots aspirem a estar en una millor categoria. estic segur que te guanyaras el teu lloc al tarrega

56No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 17, 2008 10:14 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Acabo d´escoltar per la radio al president i al nou entrenador.No m´he fotut a plorar perqué no duia cap mocador.Alguno de vdes.os estan embaucando!!.Que no os embauquen!!.Que no estamos tan mal hombre!!.Al loro!!.

57No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 17, 2008 10:20 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Quina desgracia ja fet oficial

en fi com el sarracla val mes agafar-ho amb conya

http://es.youtube.com/watch?v=XQPuqHgl9_g

58No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 18, 2008 1:32 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Tal com he dit abans ,per casualitat he escoltat una entrevista al "nostre"presi i al nou entrenador.Es clar tot flors i violes.Tot de puta mare...serem grans,serem independets,i sempre lleparem el cul dels arruinats...Ells posaran els jugadors,ells faran i desfaran sempre amb el benefici del Lleida pero els pagarem nosaltres als jugadors...
4 anys de lligam.
El nou entrenador...hi haurà 3 grups de jugadors.La base els 7o 8 del Lleida juvenil.Es tenen que fixar 10 o 12 de nous..i de la plantilla anterior en quedaran de tres a cinc!!!!.
Algú pot pensar que una plantilla que ha estat al cap d´amunt de tots els resultats de tota l´història de l´Alcarràs es mereix aquesta gran putada?.
Aquests 10 o 12 de nous (independentment del juvenils)...segur que superaran els que ja teniem?.
Per qui heu vetllat Guru..???tu que deies que vetllarieu pels interesos del club i del gruixde jugadors de la actual plantilla.Només heu vetllat per 3 o 4.de 18 o 20...?.
Aquests 14 o 15 jugadors que no continuen..han sortit be del club?.s´els hi ha explicat les raons?S´ els hi ha comunicat alguna cosa?.O lo més problable hagueu pasat d´ells com si res..que es lo més segur.(Amb tot lo morro)
Com queda lo dels jovenils del baix Segrià que també tenen dret a jugar a l´Alcarràs?.Es confia amb ells?
Voleu dir que no heu vetllat més pels vostres interesos personals que pels interessos generals del club?.
Cada any plantilla nova..es normal?Qui té la culpa?..Els jugadors?..Els socis?..Aficionats?..o potser també la directiva que no sap mantenir la columna o el bloc com fa el Benavent..el Tàrrega..i el més pintat i fer retocs per millorar la plantilla i no desintegrar-la cada any.
A veure que pasa...peró ..FEU-VOS-HO MIRAR!!!!

59No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 18, 2008 1:17 pm

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

A mira, doncs a mi m'acaben de trucar, que el entrenador a realitzat una llista amb els que es queden i que jo no intereso per que volen un equip jove.

ABUELO, ESTO ESTA DE MUERTE!!! jajajajaja

Com diria Arnol a Perseguido:

I'll be back....

lol!

60No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 18, 2008 3:34 pm

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Ha estat bé això de tenir un foro, t'enteres de cose que d'aaltra manera no sabries, es lo que mes m'agrada de la web, no se li pot posar portes.
Alcarrasi sembla k has acabat cansat, de totes maneres ha estat un plaer i una bona eina per donar a coneixer el "club" per allà barcelona. Jo ja tenia una web disenyada a començament de temporad però no hem va semblar massa bona idea sent un jugador.

Ja ens veurem pel poble,
I si algú del foro hem veu de juerga o pel poble k hem saludi home, k vatros sabeu kina kara faig pero jo no se la vostra pirat

Au, a más ver...

P.D.: tancant el forohem sembla que els hi treuras un pes de sobre a la directiva jijijiji lol!

61No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 18, 2008 5:01 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

ES veritat que el presupost es redueix a la meitat? I perque es reduiex a la meitat? en el prenen els del Lleida?
I això de que els socis d'alcarras seran socis del LLeida com anira la cosa?

62No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 18, 2008 6:02 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Osti Alcarrassi..el tancament es provisional o definitiu?.
De totes maneres gracies per tota aquesta feinada,i també com molt be diu el Lluc a estat un plaer .Una verdadera llàstima que les coses bones acabin malament.
La directiva crec que ja tira petardos i celebra amb cava abans d´hora la revetlla de Sant Joan per aquest tancament.I es que les veritats ofenen massa.A reveure a tots.

63No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 18, 2008 6:43 pm

...

A la banqueta
A la banqueta

Gràcies per tot aquest temps treballant de forma benevola i la qual ha ajudat molt a saber coses noves i estadístiques del nostre equip.
Merci alcarrasí
Roi

64No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 18, 2008 11:41 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

trobaren a faltar moltissim aquesta web!!!!.Gracies Alcarrassi per tot!!!.Fins sempre!!.(Desitjaria que et repensesis i la tornesis a obrir).Dw.

65No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dj Jun 19, 2008 1:52 pm

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

He entrat per la porta del darrera afro pirat

no se si ho llegira algú però ahí va:

avui ha sortit al SEGRE q l'alcarràs renovava a 3 jugadors de l'ekip d'akest any, un comunicat del club.
M'en acabo d'assabentar per un dels implicats q lo k surt al Segre d'avui de les 3 renovacions, en el seu cas, no es cert, k ell no sap res ni s'ha posat d'acord amb ningú

Contant k una de les renovacions es certa segur, keda un dels tres k no se sap. Pero la putada es k amb akestos jugadors, si la gent veu això, ja no els trucara ningú, es com si els treguesis del mercat...

66No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 25, 2008 9:17 am

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Ara sí, Ambrós Genís i Santos han renovat, de Roy, per molt q digui el diari, encara no ha contestat (paraules del jugador). Pau també casi segur que es keda.

67No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 25, 2008 5:35 pm

ponent

A la banqueta
A la banqueta

com van el tema dels fitxatges i de les renovacions?. Se sap alguna cosa de Domènech i de Tito?

68No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 25, 2008 10:51 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

D´aquest noi que ve del Fraga,no hem noticies de la seva existencia. A veure si ens va bé.
Del Domènech se que va dir a membres de la directiva que tenie ofertes peró finalment a set el Mollerussa qui el fitxe.
Del Tito tenia entés que potser fitxarie pel Fraga,peró en vista del panorama,es va parlar també del Tàrrega..i avui he llegit a l´altre foro que potser vagi a GRECIA!!!!.Increible, este Tito.
Jo vodria saber el destí dels altres jugadors.Es va parlar que el Cristian s´en va al Balafia..es cert?El Marcel al Mangraners..El Nano i el Rafa al Tàrrega.El Lluc a l´Alpicat.El Martes es retira definitivament?.I el Buba? i el Mercadé?i el Juanito Rabert?i el Antorn?.Que s´en sap d´ells?

69No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 27, 2008 10:10 am

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

el Buba s'en va al Soses, el Miguel a refusat alguna oferta de superior categoria, tot i k el volen per tenir-lo hauran de tirar la casa per la finestra. Wink i això potser no agrada a algun jugador k tenen pendent.
El Merka jo crek k es kedarà i Antorn i Rabert, ni idea, però no contaven amb ells.

70No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dg Jul 06, 2008 1:19 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Quin canvi anar d'alcarras a grecia Very Happy Question Molta sort.

A veure si confeccionem la totalitat de la plantilla els proxims dies i es pot treballar a gairebe tots des d'un inici

71No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jul 08, 2008 10:46 pm

dom

A la banqueta
A la banqueta

Hola a tots companys!

Ara que ja s'ha fet oficial el meu fitxatge pel Mollerussa, hem volia despedir futbolisticament parlant de tots vosaltres, i quin mitjà millor per fer-ho que a la web que ens ha tingut informats de l'equip durant tot l'any! Per això volia donar les gràcies a l’Alcarrasi i al Tucho per la web i mantindre'ns informats! tot de forma voluntaria i això te molt mèrit! Felicitats!A seguir així!

Dit això, nomes donar les gràcies al FC Alcarràs per donam l'oportunitat de poder jugar durant tres anys aquí – 2 a preferent 1 a primera – amb equips sempre molt competitius i de molta qualitat tan futbolistica com humana. D’on m'enporto grans experiencies, tan bones (entrenos, partits, promoció d'ascens, liders, capions d'hivern, capità d'un gran equip, malgrat que va ser degut a que el gran capi! Miguel estava lesionat i el Lluc no estava jugant aquells partits,...) com dolentes( baixar categoria, patiment despres de la promocio per l'ascens compensat, segona volta d'enguany,...), pero diuent que de tot se n'apren i jo personalment desde que vaig arribar a aquest club m'he anat formant i he anat agafant experiència tant futbolisca com humana i he intentat de la millor manera possible sempre ajudar a l'equip en el que fes falta! tot això sinó haguès estat aquì no ho hauria viscut i per això he d'estar agraït al club!

També dir a tots els quins han format part d'aquesta petita pero no menys important etapa dins la meva vida: directiva, entrenadors i tots els companys des del primer any fins aquest, on no hem voldria deixar ningú per això no faig menció especial de cap, perque de tots m’enduc alguna cosa que altra per recordar! I desitjar-vos molta sort tant als que seguiu al club com els que arriben nous perque pugueu continuar lluitan pel FC Alcarras (que sempre formarà part de mi), com als que no seguiu o ja esteu en d’altres clubs perque tots sabeu que teniu suficient qualitat tan futbolistica com humana per triunfar on faci falta i en el que faci falta! i que segur que ja ens anirem veient pels camps de futbol! o si mes no ja ens anirem saludant per Lleida que es com un mocador! Alla on vas sempre et trobes algú!jeje

Bon estiu a tots kraks i gràcies per tot!

Domènec

72No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jul 09, 2008 11:50 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Moltes gracies Domenec per aquests tres anys.
Si entrenadors ,els millors de la provincia,com el JC Oliva i Carles Viladegut et volen als seus equips serà per algo.
Molta sort amb el "super"Molle que esteu montan.

73No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dj Jul 10, 2008 11:33 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Ens veiem l'any que be a preferent, bueno ojalà pugem els dos i no ens veiem jeje pero molta sort, han sigut 3 anys d'un gran rendiment

74No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dj Jul 17, 2008 10:07 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Com es que encara no s´ha presentat el primer fixatge que es va fer públic ,Moll del Fraga?.Ha fixat o no?

75No puede ser verdad!!! - Página 3 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dj Jul 17, 2008 8:55 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Si, el que pasa que ell es de Menorca i no vindra fins a la pretemporada.

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 3 de 3]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum