SARRACLA Guru,esta llista la donada un bon conegut teu.
Li pots dir aquest conegut meu que es un ..... xerraire.
Tranquils el F.c. Alcarràs sera el ..... F.C.Alcarràs encara, mala sort per les persones que volien lo contrari....
Quant vaig dir: "d'idees en tenim tots, pero gent per posar-les en practica pocs." Volia dir gent, gent, es a dir sortir al carrer, despres de treballar sense anar a casa, fer propagandes, repartir cartells, fer fotocopies, anar al camp com anaba l'entreno, qui havia i qui no, etc... Ah si el dia del partit, posar els banderins, regar el camp, vendre tires, preparar l'equipatge, ves no res, poca feina , osti no m'en recordarva, fer fotos , croniques, etc... això si ho feiem ben a gust s'ha de recoixer, vendre loteria, cobrar rebuts, inflar pilotes, etc.., etc....
En fi, també resaltar que es critique a un jugador que al seu dia va tenir una oportunitat unica al vida, ser mister LLeida i ves per on es jugador de l'Alcarràs, osti a l'Alcarràs hi ha el mister, surt al diari, etc..
Quan aquest jugador va anar al Marina d'or estava lesionat.
Parlem més, poc que despres tot esquitxa, un jugador molt compromes, molt, per la festa major de lleida agafa un refredat, molt greu, s'ha de convocar un juvenil de presa, de presa, uy aquest jugador a la nit es curaba el refredat en un pub de Lleida, bueno es medicina moderna, es que soc un ignorant d'aquesta medicina, em fai vell.
I despres l'aplec, ¿que pasara?, ¿ hi ha ó no hi ha compromis?, llastima s'apuntat en una penya, no pot jugar, tornar a convocar un juvenil.
Compromis, entre cometes, això si es un spiker de collons.
Més temes:També hem sembla molt be que s´els hagi comunicat que es compte amb ells.Hem sembla fatal que als demés ,segons el Zambrotta ,no s´els hagi dit res.
Només s'ha parlat amb dos jugadors pero res serios, un mentres el trucavem per dir-li l'hora del sopar hi dir-li (volem parlar amb tu de manera seriosa) i l'altre al saber que es volia retirar, al demes encara no em dit ni piu, o sigui zambrota es xerra per xerrar, es a dir, per veure per on surt la perdiu. Que més... això m'agrada...
Alcarrasí:Crec que lo millor serà tancar esta web deixarme de trencarme el cap amb l'Alcarràs i pensar mes amb el Barça que sembla que vol fer un equip competitiui i deixar-se de cracs.
Sempre estas amenaçant de tancar la web, tu mateix, es llire de fer el que vulguis, pero el foc l'has provocat tú, si tu.
Tu vas començar el tema de filiació, es dolent, la Pobla de Mafumet fa cinc anys que es filial del Nastic i si llegeixes l'esport estan encantats.
La gent del poble vol que el seu equip sigui l'Alcarràs, i ho serà, que es jugui al futbol, i s'hi jugara, i el mes bonic, que es guanyi partits, bueno també. optimistes al cent per cent.
La junta vol lo mateix i ademés que els números cuadrin o sigui poder pagar e tothom el dia que toca.
Parlem de sentir els colors, jo he tractat amb molts jugadors i jugadors que han portat 3 anys al club, no dire noms, pero algun jugador despres de tractar, vale, ell et truca, demana més, te una oferta de....., vale, es que alla donem....., osti a veure la calculadora, vale, al cap d'uns dies, m'en vaig alla em donen l'oro i el moro, pero dius tú, si ja m'ha havies dit si, pos ara no, i et quedes amb un pam de nas i molt temps perdut.
i no se, per ara no tint ganes d'explicar res més, es tard i tinc son, pero repeteixo l'Alcarràs es el primer per mi i això vull que quedi molt clar i sisplau no feu cas al xerraires de bar o a mi m'ho ha dit menganito que es.... d'aquell, (per exemple) que hi ha molta gent i m'agradaria mencionar un titol d'una canço dels fitipadis " por la boca muere el pez".
Bona nit i fins un altra.