¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Roquetenc 5 Alcarras 4

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Roquetenc 5 Alcarras 4 Empty Roquetenc 5 Alcarras 4 Ds Des 01, 2007 8:51 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Doncs això llastima avui hem perdut, no poso ni crònica ni res encara perque solsament ser el resultat no conec ni els golejadors ni com s'ha jugat ni res. Suposo que el guru si hi ha anat ens informarà quan arribi

2Roquetenc 5 Alcarras 4 Empty Re: Roquetenc 5 Alcarras 4 Dg Des 02, 2007 6:32 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

L´Alcarrassí i ara el Guru...desaparecidos en combate!!!.
Que disfruteu de les vacances!!!..Uns u altres...
Aquesta web cada dia pitjor..una llàstima.

3Roquetenc 5 Alcarras 4 Empty Re: Roquetenc 5 Alcarras 4 Dg Des 02, 2007 8:50 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

El que i som em dintentar mantenir la participació no ens hem de desanimar. La web ultimament no esta massa actualitzada en els partits pero estic segur que aviat ho estara. SOM-HI ALCARRASINS

4Roquetenc 5 Alcarras 4 Empty Re: Roquetenc 5 Alcarras 4 Dl Des 03, 2007 10:27 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

un mal dia al darrere, k hi farem, tenia k pasa algun dia.
Jo vaig entrar a 15 min del final per decisio tàctica (l'ambros tenia 1 groga) amb el claudio.

L'arbit no hem va agradar, però això ja pasa, pero lo raro es k a natres a lleida no ens fiken arbits de lleida, pero alli si k en fiken de tarragona, k hi farem. Això si, en els 5 gols d'ells no hi ha res a dir de l'arbit, va influïr mes en el nostre atac.

5Roquetenc 5 Alcarras 4 Empty Re: Roquetenc 5 Alcarras 4 Dl Des 03, 2007 11:11 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Aixo sembla..que la defensa no va tenir un bon dia,5 gols son massa gols per un equip que està dalt.També per altra banda marcar 4 gols en camp contrari i no treure res positiu,tampoc es gens habitual.en definitiva bon partit de la devantera i molt fluix en defensa.
Aixó del àrbit deu esser degut que a les altres provincies deuent tenir més d´un co.legi arbitral i per exemple el Roquetenc deu pertanye al co.legi d´Amposta(no se si n´hi ha)i l´àrbit deuria esser del de Tarragona,dic jo que tendria que esser algo així.En cas contrari n´hi auria per penjar algú pel coll per discriminació geografica.

6Roquetenc 5 Alcarras 4 Empty Re: Roquetenc 5 Alcarras 4 Dl Des 03, 2007 10:35 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

SARRACLA escrigué:L´Alcarrassí i ara el Guru...desaparecidos en combate!!!.
Que disfruteu de les vacances!!!..Uns u altres...
Aquesta web cada dia pitjor..una llàstima.
Jo no estic desaparegut el que pasa per feina feia dies que no et ficaba a l'ordinador.
Per cert vaig pasar varies fotos a l'administrador Alcarrasì i veig que no l'has penjat, si puc les penjare jo.

7Roquetenc 5 Alcarras 4 Empty Re: Roquetenc 5 Alcarras 4 Dt Des 04, 2007 11:04 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Per cert, al viatge el Claudio ens va ensenyar el seu album de retalls de diari de brasil i hi tant k va jugar a primera, kines fotos mes guapes, y els estadis a peta, propaganda, progames de televisio, molt guapo, hasta noticies del Palmeira i el Corintians k el volien fitxar. vaya quadriceps tenia el tio, ara s'ha kedat primet primet jajajaa Laughing

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum