¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Soses 1 Alcarras 1

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Soses 1 Alcarras 1 Empty Soses 1 Alcarras 1 Dv Ago 15, 2008 2:51 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Algu pot fer 5 centims del partit?

2Soses 1 Alcarras 1 Empty Re: Soses 1 Alcarras 1 Dv Ago 15, 2008 5:32 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Jo no en ser res, ara mateix m'acavo de enterar del resultat

3Soses 1 Alcarras 1 Empty Re: Soses 1 Alcarras 1 Ds Ago 16, 2008 2:31 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Alineacions 1ª part:


Joel, Jona, Ricard, Roca, Ribes, Campoy, Dani, Roy, Pau, Saladrigues, Migue.

Canvis al començar o durant la segona part:

Santos, Juan Carlos, Mercade, Cristian, Rafa, Visa, Buba, Martes, Tapies.

L’Alcarràs va començar, millor dir sempre va portar el domini i el joc durant tot el partit amb molts bons pases i parets entre els jugadors, però es nota encara la compenetració dels jugadors, es va tenir al Soses casi sempre embotit al seu terreny, Dani es va mostrar molt actiu al mig de camp, però la pilota no acabava d’arribar, tot i així Joel fa un pase a Roy i el seu centro no el va rematar ningú per els pels, Migue va fer un xut que va anar molt aprop del pal dret i a la poca estona Roy de vaselina va posar la pilota al mateix lloc, era la mateixa rutina centrar pilotes, atacar, però la pilota no entrava, entre aquestes el Soses despeja una pilota Joel la vol para fora del area amb el peu ja que ho veia segur, però el bot el va enganyar i li va pasar per sota els peus, això ho va aprofitar el Soses per fer el 1-0. L’Alcarràs va continuar igual, anar atacant però sense fruit.

A la segona part al poc un centro, el remat el despeja Massa i el refús ho aprofita Dani per fer el 1-1, semblava que es guanyaria, però, tot encara insistint no havia fruits, de quan en quan el Soses feia alguna aproximació de perill en alguna pilota que robàvem al mig del camp, però la defensa no els deixava fer res, Martes va tenir dos ocasions davant del porter 1 contra 1 que no va resoldre, Juan Carlos (que ha mi en va agradar molt) va estavellar una pilota al pal, Massa es va lluir alguna vegada més i així va pasar la segona part.

Crec que falta una mica, el Vidal va posar primer a tos els “nous” per veure, crec que anirà fem probes fins a trobar l’equip, ara esperar fins dimarts contra el Balaguer.

També per sorpresa meua vaig veure al Bustos jugant amb el Soses, jo que pensava que estudiava a Granada, bueno igual ja ha acabat..... no ho sé.

4Soses 1 Alcarras 1 Empty Re: Soses 1 Alcarras 1 Ds Ago 16, 2008 3:01 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

He posat la crònica al portal

EL GURU escrigué:
També per sorpresa meua vaig veure al Bustos jugant amb el Soses, jo que pensava que estudiava a Granada, bueno igual ja ha acabat..... no ho sé.

I a que espereu a fitxar-lo!!!!cheers Laughing Wink

5Soses 1 Alcarras 1 Empty Re: Soses 1 Alcarras 1 Ds Ago 16, 2008 3:49 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

A l'estiu no s'estudia, està aqui de vacances solsament només està alli fent la pretemporada per estar en forma. Al setembre ja marxarà altre cop

6Soses 1 Alcarras 1 Empty Re: Soses 1 Alcarras 1 Dg Ago 17, 2008 6:52 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tucho escrigué:A l'estiu no s'estudia, està aqui de vacances solsament només està alli fent la pretemporada per estar en forma. Al setembre ja marxarà altre cop

llastima!!

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum