¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

on pare el "maestro" Alcarrasí?

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1on pare el "maestro" Alcarrasí? Empty on pare el "maestro" Alcarrasí? Dc Nov 28, 2007 6:50 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Alcarrasí on collons pares???..Osti que no set veu el pel per aquí!!!!Que t´ha tocat la loteria abans d´hora i estàs al Carib amb el Curro?.
Osti es que encara hi sut el JM Gené al próxim partit!!! .Aviat hi haurà telaranyes en aquell apartat!!!

2on pare el "maestro" Alcarrasí? Empty Re: on pare el "maestro" Alcarrasí? Dj Nov 29, 2007 2:35 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Pos es veritat, fa dies que no se li veu el pel. Deu estar enfeinat (o de vacances jeje).

3on pare el "maestro" Alcarrasí? Empty Re: on pare el "maestro" Alcarrasí? Dl Des 03, 2007 8:29 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Tucho tu que coneixes l´alcarrassi,suposo que no l´hi a pasat res greu?.
Osti es que no es gens normal que el webmaster estigui tant ausent i desaparegut.
Alcarrassi respira collons!!!

4on pare el "maestro" Alcarrasí? Empty Re: on pare el "maestro" Alcarrasí? Dl Des 03, 2007 10:04 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

No no jo no el conec personalment ni conec la seva cara, men vai enterar per la web perque ho va escriure al foro del lleida i li vaig dir per internet ssi volie que lajudesa am croniques i estes coses pero no le vist mai

5on pare el "maestro" Alcarrasí? Empty Re: on pare el "maestro" Alcarrasí? Dl Des 03, 2007 10:37 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Jo penso que es que ja ha trobat novia o la seva faeina, que no se qui es, el tingui una mica apartat.
No ho se......

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum