¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

No puede ser verdad!!!

+11
nononano
tito
fanatica
pepe
Lluk
EL GURU
SARRACLA
zambrotta
Alcarrasí
Tucho
Culé
15 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 2 de 3]

26No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 1:01 am

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

EL GURU escrigué:No se qui t'ha donat cap llista ni m'interesa.
El dia del sopar van dir que a tot els trucariem, tant si continuen o no.
L'equip s'havia de retocar igualment amb filiacio o no i bastant.
Lo que no sap la gent es que un jugador no juga igual a casa que a fora i per el seu rendiment prepares la temporada que bé.
Em sembla que per una cosa que encara no esta feta es treu molt suc i quasi sempre son els mateixos, gent que nomes sap criticar i no ajudar, perque d'idees en tenim tots, pero gent per posar-les en practica pocs.
Preguntes als aficionats si et volen donar un cop de mà i duien que es masa feina.
Ho reconec que la temporada per un de la junta es molt llarga i has d'estar amb el equip amunt i avall.
Per acabar, si voleu agafeu les regnes del futbol i ami encara em fareu un favor i aixi estare mes tranquil amb els nens.

Si et refereixen a mi quant dius "sempre son els mateixos, gent que nomes sap criticar i no ajudar" que sapiguis que les crítiques son sempre constructives, no vull fer mal a ningú, primer perque no en trauria res i segon perque perjudicaria al FC Alcarràs. Que no ajudo?, jo com a aficionat crec que he fet bastant amb aquesta web, que tot i que em vau oferir diners els vaig rebutjar (per fer-la oficial).

I amb això que dius de: "d'idees en tenim tots, pero gent per posar-les en practica pocs." bé, primer demanaves que donessem algunes solucions, docns jo n'he apuntat algunes, que deuen de ser ridicules a jutjar per les teves paraules, ara demanes que les posem en pràctica, quin serà el següent pas?

Crec que lo millor serà tancar esta web deixarme de trencarme el cap amb l'Alcarràs i pensar mes amb el Barça que sembla que vol fer un equip competitiui i deixar-se de cracs

27No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 2:03 am

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

SARRACLA Guru,esta llista la donada un bon conegut teu.
Li pots dir aquest conegut meu que es un ..... xerraire.
Tranquils el F.c. Alcarràs sera el ..... F.C.Alcarràs encara, mala sort per les persones que volien lo contrari....
Quant vaig dir: "d'idees en tenim tots, pero gent per posar-les en practica pocs." Volia dir gent, gent, es a dir sortir al carrer, despres de treballar sense anar a casa, fer propagandes, repartir cartells, fer fotocopies, anar al camp com anaba l'entreno, qui havia i qui no, etc... Ah si el dia del partit, posar els banderins, regar el camp, vendre tires, preparar l'equipatge, ves no res, poca feina , osti no m'en recordarva, fer fotos , croniques, etc... això si ho feiem ben a gust s'ha de recoixer, vendre loteria, cobrar rebuts, inflar pilotes, etc.., etc....
En fi, també resaltar que es critique a un jugador que al seu dia va tenir una oportunitat unica al vida, ser mister LLeida i ves per on es jugador de l'Alcarràs, osti a l'Alcarràs hi ha el mister, surt al diari, etc..
Quan aquest jugador va anar al Marina d'or estava lesionat.
Parlem més, poc que despres tot esquitxa, un jugador molt compromes, molt, per la festa major de lleida agafa un refredat, molt greu, s'ha de convocar un juvenil de presa, de presa, uy aquest jugador a la nit es curaba el refredat en un pub de Lleida, bueno es medicina moderna, es que soc un ignorant d'aquesta medicina, em fai vell.
I despres l'aplec, ¿que pasara?, ¿ hi ha ó no hi ha compromis?, llastima s'apuntat en una penya, no pot jugar, tornar a convocar un juvenil.
Compromis, entre cometes, això si es un spiker de collons.
Més temes:També hem sembla molt be que s´els hagi comunicat que es compte amb ells.Hem sembla fatal que als demés ,segons el Zambrotta ,no s´els hagi dit res.
Només s'ha parlat amb dos jugadors pero res serios, un mentres el trucavem per dir-li l'hora del sopar hi dir-li (volem parlar amb tu de manera seriosa) i l'altre al saber que es volia retirar, al demes encara no em dit ni piu, o sigui zambrota es xerra per xerrar, es a dir, per veure per on surt la perdiu. Que més... això m'agrada...
Alcarrasí:Crec que lo millor serà tancar esta web deixarme de trencarme el cap amb l'Alcarràs i pensar mes amb el Barça que sembla que vol fer un equip competitiui i deixar-se de cracs.
Sempre estas amenaçant de tancar la web, tu mateix, es llire de fer el que vulguis, pero el foc l'has provocat tú, si tu.
Tu vas començar el tema de filiació, es dolent, la Pobla de Mafumet fa cinc anys que es filial del Nastic i si llegeixes l'esport estan encantats.
La gent del poble vol que el seu equip sigui l'Alcarràs, i ho serà, que es jugui al futbol, i s'hi jugara, i el mes bonic, que es guanyi partits, bueno també. optimistes al cent per cent.
La junta vol lo mateix i ademés que els números cuadrin o sigui poder pagar e tothom el dia que toca.
Parlem de sentir els colors, jo he tractat amb molts jugadors i jugadors que han portat 3 anys al club, no dire noms, pero algun jugador despres de tractar, vale, ell et truca, demana més, te una oferta de....., vale, es que alla donem....., osti a veure la calculadora, vale, al cap d'uns dies, m'en vaig alla em donen l'oro i el moro, pero dius tú, si ja m'ha havies dit si, pos ara no, i et quedes amb un pam de nas i molt temps perdut.
i no se, per ara no tint ganes d'explicar res més, es tard i tinc son, pero repeteixo l'Alcarràs es el primer per mi i això vull que quedi molt clar i sisplau no feu cas al xerraires de bar o a mi m'ho ha dit menganito que es.... d'aquell, (per exemple) que hi ha molta gent i m'agradaria mencionar un titol d'una canço dels fitipadis " por la boca muere el pez".
Bona nit i fins un altra.

28No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 10:07 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Vaja Jordi, k et veus acorralat mal parit, patalejant a tort i a dret, i després deia al vestuari quan us rajaven als de la junta per diverses coses els hi deia q us deixessin en pau, k tothom feia el que podia, q almenys vatros sempre complíeu.

L'últim partit de lliga ho vaig dir ben clar una setmana abans i a l'entrenador i davant de la resta de jugadors, no aniria a l’últim partit pq soc cap de colla a l'aplec, pq no ens hi jugàvem res i pq he anat a tots els partits de lliga DE SUPLENT. D'altres també van anar a l'aplec i no us van dir res, o van buscar una excusa, però com que us interessen no dieu res, jo ho vaig dir a la cara. EN 4 anys he faltat a 3 partits i he vingut al 99% dels entrenaments, he jugat sempre durant l'aplec i hem guanyat sempre menys un partit a casa contra un q ascendia, el Vilafranca, inclús l'any passat jo no tenia k jugar i vaig anar a Borges. En quant a lo del refredat, jo anava de titular, un dels pocs k jugaria, i no vaig venir sent el titular?, ningú havia dit res ni insinuar-ho, i ara ho dius pel foro quan us estan foten canya? si si, molt creïble. tu mateix al teu missatge dius
pero repeteixo l'Alcarràs es el primer per mi i això vull que quedi molt clar i sisplau no feu cas al xerraires de bar o a mi m'ho ha dit menganito que es.... d'aquell
Del Genís no diré res, no soc com vosaltres, es un company i prouta pressió se l'hi ha posat per ser ki era, se'l podria haver deixat més trankil. Però jo he jugat en akest club malalt, amb punts, amb dits de la ma dislocats, però això jo ho he fet tota la vida, per mi la prova dura es haver vingut a TOTS els partits sent suplent per primer cop des de k tenia 19 anys, i us dic a l'últim partit de lliga, on no ens hi juguem res k no vindré i voleu desacreditar-me amb una cosa tan ridícula, no us dec res, i menys akesta temporada, al contrari, vosaltres li deveu l'últim mes a tota la plantilla, k ja heu dit k POTSER ho pagareu al setembre. Pq amb lo de la pasta a mi en 4 anys només m'heu pujat el sou una vegada, fa 2 anys, no us feu les victimes pq akí tots negocieu i uns us treuen més cuartos i valtros retalleu per l'altre canto, o pels nous, com al Pau k no se li va pagar el primer mes, i si no us diuen res cap, o el buba... No hem siguis pusilanime, per favor.

Lo del filial podria estar bé, però es k sacrifiqueu per diners tota la part esportiva, paseu a ser una gestoria no un club de futbol, i no hi ha ni un club de preferent que tingui més de 3 jugadors de primer any en plantilla, i la pobla de mafumet, a 3a divisió, menys, els més joves són del 87 (21 anys) i et dic d'on provenen els fitxatges de la Pobla: Barça C, Ibissa, Rapitenca, sabadell, chipiona, binefar, barbastro... i no dels juvenils precissament. O sigui k no comparis k no hem mamo el dit.

I ara estic generalitzant posant a tota la junta al mateix sac amb tu, no es correcte, tu no parles per tots ells, jo amb el Sebastià no hi tinc res, i noi, no tenia res personal amb tu, es més amb ningú de la junta, només m'he enganxat algun cop amb l'entrenador, i ara hem sortiu amb akestes? Per cert si estaves tan ofès pq no m'has fet mala cara o m'has dit algo... Si te queixes tant deixa d'estar a la junta k kom bé dius estaràs més trankil.

Per cert, ja ens ho hem dit tot.



Editat per darrera vegada per Lluk el Dt Jun 03, 2008 11:31 am, editat 2 cops en total

29No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 10:32 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

No creguis tant d'aquest barça que mentres no canvii de president (a vere si funciona la mocio de censura) no crec que la cosa avanci massa. L'any passat tambe van fitxar muscul i no va servir de res. Lo que han de fer es fer fora els dolents i no tots els cracs (ronaldinyo si fora). Perdo que m'hagi desviat del tema

30No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 11:15 am

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Només s'ha parlat amb dos jugadors pero res serios, un mentres el trucavem per dir-li l'hora del sopar hi dir-li (volem parlar amb tu de manera seriosa) i l'altre al saber que es volia retirar, al demes encara no em dit ni piu, o sigui zambrota es xerra per xerrar, es a dir, per veure per on surt la perdiu. [quote]


nomes amb dos jugadors? carai... ara sera que els jugadors a qui heu trucat em menteixen...serà que em volen enganyar... serà que no son companys meus... en fin...
jo no hi tin res en contra de tot aixo. El futbol es aixi, i es passa per situacions d'aquestes sovint. Un s'acostuma a que el tractin com un objecte q nomes interessa determinats moments. La veritat, despres de tot aixo, no tinc res mes a dir...

31No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 11:41 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Guru,m´extranya molt que només hagueu parlat en 2 jugadors...ja que els mateixos jugadors saben que son més ,perqué es normal que es parlin entre ells i ho comentin.A més la llista cuadre gairebé a la perfecció amb lo que hem va comentar este conegut teu i no a set cap invenció.I suposan que no fos veritat...Espereu que fotin tots el camp altres equips ,per dir-los hi algo?perqué son sabedors de que no continuen?.Crec sincerament que en aquest aspecte ens vols axecar la camisa...
Com diuent els castellans.."es de bien nacidos,ser agradecidos.."
Respecte el Genis ,va ser un comentari mig en broma mig en serio,ja que al analitzar la gent que no continuaba sortia molt la frase.. este ha estat molt lesionat...este te poc compromis...este no se que...i es clar este noi ,degut a que es qui es i degut a que es mister Lleida,per compromisos relacionats en aquest event..i també ha estat lesionat alguna vegada..es facil fer el comentari..clar este si pot perdres partits i entrenos per temes extrafutbolistics..i pot estar lesionat..mentres altres el fet de estar lesionats es" penalitza "com si fos algo buscat per ells mateixos.El qui esta lesionat ,suposo ,que deu ser el primer en estar emprenyat per aquest fet.
La junta ,en general,sempre m´ha semblat que actuat força bé i a fet lo que ha pogut dins les seves posibilitats.Actualment,al meu parer estant perdent una mica els estribos i la veritat es que m´agradaria equivocar-me molt i molt.I no ho dic,pel fet de l´anexió amb el Lleida,perque encara no se si es bo o dolent.Es pels detalls de com es fan les coses i la poca informació de caire oficial que es dona.
L´alcarrasi,sense estar dins la junta a fet ,de forma altruista,una feinada de puta mare.Montar una web,com esta deu costar lo seu.A més penso que es una persona del tot desaprofitada per temes de publicitat i comunicació relacionades amb el club.
Que Sant Sebastià vetlli per nosaltres....

32No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty VAYA TELA Dt Jun 03, 2008 11:53 am

Culé

avatar
A la banqueta
A la banqueta

Ai jordi jordi, que malament ha estat el teu comentari amb el lluc, un tio que ha vingut a entrenar sempre que aquest any a tingut un rol de suplent i sempre sempre ha estat el mes estimat de la plantilla pel bon rotllo, la bona actitud i el seu companyerisme en tot moment; un moment que per amb ell no era bo, gens bo.

En aquestos moments es quan es veuen les bones persones i el Lluc u es i molt, perque si no ho fos hagues suat de tot i no u a fet.

Espero que li demanis perdo perque mai et trobaras amb una persona que sense jugar res entreni com si tingues 19 anys, a limit de les seves posiblititats per millorar dia a dia.

Ai Mercade, jajajaaja eres el amo no paras de escribir en el foro i espero que repitas otro dia tu volea que espectaculo.

Aquest últim jordi tambe seria un exemple de compromís amb l'equip i d'esforç que a la llarga es el que compte i done els seus fruits.

Per últim dirte que el foro nomes comentem no critiquem, ja que tots ens coneixem i no som malparits i tu u saps.

http://www.sport.es

33No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 12:43 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

en el fons les coses acabaran mes o menys igual que van començar.almenys per la meva part i en aquest forum. MALAMENT.
la meva primera intervenció va ser molt criticada per que vaig trobar patètica l'enquesta sobre els porters i sem va acudir proposar que sen fes una sobre els pèls del cul. vaig ser la primera en perdre els papers, i ho reconec, pero ja veig que ni molt menys sere la ultima. i es que la directiva, en aquest afany de protoagonisme inadmisible, ja no sols es dedica a fer el ridicul en els despatxos on si que perden el cul per ferse la foto amb l'escut del lleida de fons, si no que no en tenen prou i ara també es dediquen a pedre el tempe entre reunio i reunio amb la ue lleida per ridiculitzar, o aixo es pensen ells, als jugadors als que prèviament i cal recoradr-ho els hi han fotut la puntada al cul.
recordeu senyors de la junta que lo preocupant no es que els jugadors opinin sino que lo asquerós es que us apunteu vosaltres.

34No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 1:31 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Es que este Rafa sí que sabe... jaja
És una lástima que este año no podamos hacernos la foto juntos, como casi siempre desde que nos conocemos...

35No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 2:13 pm

tito

avatar
A la banqueta
A la banqueta

Bones jo no escrit mai en aquest forum pero e entrat i volia deixar dit una cosa, primer de tot vull donar les gracies al club perque a set un any genial en casi tots els sentits i jo personalment u agraeixo de tot cor, encara que no e pogut retornar aquesta confiança per culpa de les lesions, i bueno com segurament lo de les lesions vindra per mi agrairia que avans de parlar sapiguessiu les coses i saber que si e estat tan temps lesionat a set per intentar tornar el mes aviat pòsible al equip per poder ajudar en el que pogues i aixi meanat lesionant cada cop mes fins trencarme seriosament pero aixo la gent que et vol mal no u veu, en cuant al tema de afiliacio a mi me sap greu pels companys que no seguiran perque no se mereixen anarse´n aixi en una temporada historica pel alcarras pero jo no vull parlar de fracas amb la afiliacio perque ningu sap com anira pero esperem que no tinguin rao i no els deixein tirats cuant tinguin el que volen o ja no lis serveixi el club.Encara que jo desitjo de tot cor que vagi tot be perque estic molt content de haber participat en aquest club.
I per ultim vull donar les gracies tambe perque el club alcarras ma donat la oportunitat de coneixer a gent maravellossa com es el lluk(lucio)jajajaja com es el martes al que admiro moltisim com a futbolista y persona, coneixer millor a rafita el de los mangris, al domenec(una de les millors persones, el merca el otro pequeño jajaja el nano el crack,el roi cridane jajaja,ambros pillat jijijij i de tornar a jugar ambamics de fa molt de temps com son adria, cristian, juanito, jony,etc i volia donar les gracies a farrus i a gomila que son dos persones excepcionals i no me puc creure que els deixin marxar amb ells i aquest equip i retocs el anys que ve el alcarras estaria adalt si o si, i tambe donar les gracies al home del 40 anys entrenats jajaja el parra animo mister ens veurem per ahi.

Merci a tots de veritat es el millor vestuari en el que estat mai i de veritat me emporto grans amics i crec que no se mereixen les coses que se estan dient perque son una part importan de alcarras i ja u donareu conte del que dic.

Anims llc nosaltres sabem lo profesional que ets i no tens perque dir res mes perque u ghas demostrat dia a dia i la gent pot cantar missa perque no sap el que passa al vestuari encara que hi ha topos pel mig que sapiguis que ets genial com a perosna i com a porter, rafita nos vemos en el torneo

Ah i tambe gracies perque e set seleccionat pel mister del marianao poblet per acudir al partit dels millors jugadors de la preferent el dia 21, i aixo es gracies als companys i se que molts su mereixen mes que jo i per aixo renunciare a anar´hi i segurament que un altre jugador podra deixar en millor lloc al club perque jo no podre jugar, pero merci i espero que alcarras li vagi tot be.

Una abraçada a tothom i merci peraquest any


tito

36No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 5:27 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Mira guru, crec que les crítiques que rebo de part teva son injuestes. Això de que es culpa meva de que tots estem discutin no es veritat, jo no vaig el que ha obrit temes com aquest, simplement, depsrés de saber-ho he rebutjat aquesta idea de la afiliació, perqué se que es dolenta.

De vegades m'ho diuen, de tant bona persona que soc em faig tonto, i em comprometo a apendre i fer butlletins, perquè aquest os surtin gratis, això si, el contingut d'aquest mel direu vosaltres.

I jo ja no ser que mes fer, i sem continue criticant

37No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 03, 2008 6:23 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Molta sort tito, m'ha sorpres molt el teu rendiment, i sobretot al camp del mollerussa que vas sortir de suplent i per mi vas fer un partidas com no havia vist en molt temps.

38No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 04, 2008 12:39 am

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Mira guru, descargat el butlleti que he fet, es un model perque sapiguis com quedaran, falta l'altra cara, on es pot ficar una portada i altres coses. Havere que et semble.

Aquest es el link per descargar-ho http://rapidshare.com/files/119892337/butlleti.pdf.html

Es poden afegir colors i altres coses, i seria millor imprimir-se en papers de colors

39No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 04, 2008 2:10 am

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Aquí vull acabar jo, primer demanar PERDO però heu de reconèixer que jo mai vaig ficar cap nom.
Al Lluck no li puc retraure res, al contrari agrair-li tot però quan vaig fer la critica encara que sembles ell no volia encarar-la amb la seva persona, res més que, a veure si em se explicar bé, enfocar la situació de final de temporada i ell mes que ningú mes tingut que entendre el que pretenia explicar ja que fa molts anys que es coneixem i mai he parlat malament d'ell i sempre l'he defensat, però en fi.
Tampoc no vull aixecar la camisa a ningú, però no puc dir el que no ha pasat i ho dic de veritat.
I no vull callar però tampoc vull dir res. Ah si ara em miro el butlletí i et diré algo.
I repetir L’Alcarràs seguirà sen l’Alcarràs. Adéu.

40No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 04, 2008 10:15 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Tito un altre que ens marxa...Gracies Tito pel teu joc elèctric,ràpid i espectacular.Com molt be dius has estat lesionat i el vulguer ajudar l´equip no ha deixat recuperarte bé.Una llàstima que no puguem gaudir ja més del teu joc,al igual que dels altres companys teus que també se n´aniràn.Que tinguis molts sort on vagis!!i a rebeure!!.

41No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 04, 2008 11:55 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Mireu el segre d'avui, parlen de la filiació explicant que hi hauran jugadors que aniran intercanvian els equips i l'alcalde del poble fent-se fotos amb gent de la unio esportiva lleida

42No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 04, 2008 12:22 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Si tot molt wapo..les coses al principi queda molt be aixó de les fotos,posar-se medalles,politicament es lo que toca.Espero que si les coses van malament,tingui el mateix valor de sortir a donar la cara i fer-se fotos també.
Aixó d´intercanvi de jugadors entre els 2 clubs...jajajaja.A veure si amb tant intercanvi baixen els 2 i veurem on juga cadascún...La 2ª B no es la preferent juvenil...

43No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dc Jun 04, 2008 5:45 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

No cal que us descargueu res, cliqueu als links

Veure Butlletí: http://www.scribd.com/doc/3232019/Exemple-butlleti

Veure tapa butlletí: http://www.scribd.com/doc/3232189/tapa-butlleti

Torno a repetir que nomes es un exeple per veure com quedarà

44No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 06, 2008 3:37 pm

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Sembla k al final seran 5 els juvenils k vindran a alcarràs, veus això està bé, i no es állo de 7 o 8 k es deia fa uns dies, k es molt exagerat. I Gomila de 2n entrenador, un altre punt a favor.

akest es el problema d'anar d'amagat o sense dir res a ningú, després malentesos i se lia la k se lia. Pq el problema dels rumors és com el joc dels disbarats, a mesura k corren es fan mes i mes exagerats, grossos i distorsionats.

Jo crec k si ho haguesiu dit de bon començament no hi hagues hagut tan merder. Bueno, bé estarà el k bé acabi. Que tingueu sort els k permaneixeu al club! i ha veure si podeu fer algo guapo!

CIAO afro

45No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 06, 2008 5:40 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Bueno guru si no targaden els butlletins m'ho dius que no passe res, com que vec que et conectes i no dius res...

46No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Jun 06, 2008 9:34 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Perdona tio, es que tenia altres coses al cap, pero els he mirat ,eh, i estan bé , i crec que poden tirar endavant.
Ara tinc una fica de jaleo en arreglar factures i acabar la carpeta de la temporada i tens rao en conecto i llegeixo.
De aqui uns quants dies estare al cent per cent, també tinc una mica de rotllo a la feina d'un sopar del 25 aniversari, etc... que vols que et conti.
Bueno ja et anire informant, que també haig de actualitzar l'altra pagina i no se que posar encara. Ara a la voz de pronto, podriem que dar uns quants per sopar . Bueno ja diras algo.

47No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dg Jun 08, 2008 5:58 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Quant vulgos me passes per correu el contingut que voleu que fica al butlletí, i quant el tinga acabat os el passo per correu

48No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 10, 2008 9:20 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

d'acord

49No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dt Jun 10, 2008 10:01 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Guru ens pots informar de les renovacions,i altes que heu fet fins ara?

50No puede ser verdad!!! - Página 2 Empty Re: No puede ser verdad!!! Dj Jun 12, 2008 1:20 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

2 del jugadors ,que teoricament tenien que continuar, diuent adeu i fixen pel Tàrrega.Nano i Rafa,dos grans jugadors i millor persones.Molta sort en el vostre nou destí.
La junta,"desaparecida en combate"
Esperem que Sant Sebastià vetlli per nosaltres.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 2 de 3]

Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum