¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

No puede ser verdad!!!

+11
nononano
tito
fanatica
pepe
Lluk
EL GURU
SARRACLA
zambrotta
Alcarrasí
Tucho
Culé
15 participantes

Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 3]

1No puede ser verdad!!! Empty No puede ser verdad!!! Dv Maig 30, 2008 4:51 pm

Culé

avatar
A la banqueta
A la banqueta

Porfavor reflexionen, esto no puede seguir adelante, SOM EL ALCARRAS, no el LLEIDA, ni lo queremos ser.
Mucha gente se ha escusado diciendo: "y al pueblo que mas le da si vienen cuatro gatos al campo", pues yo los respeto a esos cuatro gatos y por esto, esto no puede estar pasando.
No soy adivino, pero el año que viene si esto se llena de juveniles y solo juveniles, el equipo no salvara la categoria y entonces sera cuando el Lleida nos deje tirados como perros, sin un duro y con una crisis de caballo.
Se que mi opinon no vale mucho, solo soy un jugador que llegue aqui del juvenil y llevo 4 años aqui, pero cada partido intento dar lo maximo para el ALCARRAS no para el LLEIDA.
Un abrazo a todos los del foro del culé o mejor dicho de Rafa es la hora de ir dando la cara, esto se pone muy muy feo.

http://www.sport.es

2No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Maig 30, 2008 5:38 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Cule, o Rafa, totalment d'acord. A part hi han jugadors que estan moltes temporades i que sempre seran recordats, que porten anys o han estat molts anys aqui i sels està o sels ha considerat referents. Si hem de canviar cada temporada o cada dos temporades la totalitat de la plantilla no ho vec. I respecte als 4 gats totalmentisim dacord jo soc un dels 4 gats i ben orgullos

3No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Maig 30, 2008 5:50 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Doncs si estrast en contra de ser el filial no tu pensis i firma la campanya, i avisa a coneguts perque també ho faiguin

4No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Maig 30, 2008 5:51 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

pues me temo que las cosas van a ser tal y como las pintan. la filiacion se va a llevar a cabo y muchos como yo tendremos que hacerlas maletas... espero equivorcar-me, pero creo q va a ser asi

5No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dv Maig 30, 2008 10:59 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Es te que esperar.Fora una putada que no es comtes amb ningú.
El Guru ja va dir que es vetllaria també per la gent conpromesa amb el club..pues a veure.Està clar que no pot ser tot jovenils,peró el tema de filiació ,no te perqué ser tot negatiu,com tampoc posiblement sigui tot positiu.Es té que sospesar i buscar la millor solució.

6No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Ds Maig 31, 2008 1:42 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Primer dir que si la filiaciò no fos bona per l'Alcarràs no es faria, segon tambe parlarem a tot els jugadors perque n'hi ha que interesen que es quedin i això sempre es feia.
Les idees que dona l'alcarrasi son bones, pero jo dic , qui les posa en marxa, perque per això necesites gent, i la gent no hi es.
Porto al club, jo, desde que va tornar el tercera que ara es la penya osigui al 99 i per moltes son 4 gats.
Fer propagandes no es tan facil, penseu que aqui al poble hi ha, encara que no sembli, moltes activitats que altres llocs no hi son, Benavent, lo qual vol dir que estes acitivitats també tenen la seva gent, seguidors, alguns esponsors, etc...
Aquest any ja han buscat mes esponsors, vam donar gratuitament als socis el carnet per la seva senyora .
Bueno al tema estigeu tranquils que els interesos de l'Alcarràs es defensaran i sino volen no es fara.

7No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Ds Maig 31, 2008 3:52 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Però si presisament moltes d'aquelles propostes son per atreure la gent al camp. Si la gent no hi va, s'ha dintentar que vingui, si no fem res segur que no vindran. Jo crec que aquestes propostes son bones i les vec viables. Si no funciona doncs mala sort però s'ha dintentar. Algunes d'aquelles propostes només son pe guanyar diners però n'hi ha daltres que son per atreure a la gent

8No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 1:05 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Avui m´ha comentat una persona molt próxima a la directiva,que la llista dels que es queden i els que marxen ja està feta.Que els que interesa que es quedin ja s´els hi ha dit i a la resta que no s´els ha dit res..pues ja es poden buscar altre equip...Aixó es cert Guru?.Me quedat una mica sorprés pels noms d´una llista i una mica de l´altra,que per respecte no diré ,perqué ,evidentment falta confirmació oficial.
Si fos així ,tal com m´ho han dit,sense cap mena de dubte,voldria pensar que algú important de la directiva actua ,no en defensa del club Alcarràs i si i molt en benefici propi o bé d´un familiar molt i molt próxim.
Seria interessant que poc a poc s´anés sabent tota la veritat d´aquesta història,de la afiliació perqué mes d´un pot arribar pensar que perqué algú es més guapo,que no millor jugador,pot continuar per arribar a jugar al primer equip del Lleida,que evidentmat no arribarà mai..

9No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 1:19 am

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:Avui m´ha comentat una persona molt próxima a la directiva,que la llista dels que es queden i els que marxen ja està feta.Que els que interesa que es quedin ja s´els hi ha dit i a la resta que no s´els ha dit res..pues ja es poden buscar altre equip...Aixó es cert Guru?.Me quedat una mica sorprés pels noms d´una llista i una mica de l´altra,que per respecte no diré ,perqué ,evidentment falta confirmació oficial.
Si fos així ,tal com m´ho han dit,sense cap mena de dubte,voldria pensar que algú important de la directiva actua ,no en defensa del club Alcarràs i si i molt en benefici propi o bé d´un familiar molt i molt próxim.
Seria interessant que poc a poc s´anés sabent tota la veritat d´aquesta història,de la afiliació perqué mes d´un pot arribar pensar que perqué algú es més guapo,que no millor jugador,pot continuar per arribar a jugar al primer equip del Lleida,que evidentmat no arribarà mai..

lo que!!!!!!! estas diguen que el president vol que l'alcarras sigui filial del lleida per a que el seu fill pugui jugar un dia al Lleida!
Això es presó, quina vergonya!!!!!Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

10No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 9:42 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

bueno...
k hi farem, el 2n capi es despedeix, ja ens veurem pel poble i pels camps de futbol,
a reveure jugadors i seguidors de l'alcarràs!
que no us pasi res aquesta temporada....


Per cert, ahir vaig veure l'Almacelles 2-1 Balaguer, quina gozada, kin munt de gent, i tots del poble menys 2... i estan a preferent... i Joel Roca, ex alcarràs pichichi....i jo k hem pensava k tot això era imposible.... lol!

11No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 10:46 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Alcarrasi.Segons la llista de altes i baixes (per confirmar)que este senyor hem va dir,i que en alguns casos de les baixes l´argument era que este o aquell jugador havia tingut massa lesions..poc compromis..etc.etc.al dirme com a jugador a seguir el nom d´un jugador ,erem jo i un altre escoltant i ens vam mirar rien ..osti pero si este a estat la mitat de la temporada de vacances a marinador,i l´altra mitat lesionat.Peró clar es fill de qui es fill.
En cap cas ho dic ,com la clau o algo definitiu d´aquesta historia Lleida-Alcarràs.Peró si que es un detall més d´algo que al meu entendre no està ben fet(encara que ho entengui una mica),fer prevaler lo personal per sobre de lo colectiu.Molts del jugadors que deixaran el club estan molt per d´amunt ,futbolisticament parlant,d´algú que es queda.
D´entrada la llista es va perfilant i el Lluc ja es despadeix .Era un dels que es a la llista de baixes.
Com que no n´estic segur que la directiva tingui prou valor per comunicar-ho personalment a cadascun dels jugadors que no segueixen,perqué saben que en alguns casos estan cometen una majanada i putada,jo com aficionat dic:
MOLTES GRACIES LLUC PER LA TEVA APORTACIÓ AL ALCARRAS!!.N´ESTIC SEGUR QUE PER LA TEVA TRAJECTORIA I COMPROMIS DE MOLTS ANYS AQUI ,SET RECORDARÀ ENTRE NOSALTRES.I RECORDAR-TE QUE L´HISTÒRIA D´ESTE CLUB TINDRÀ QUE TENIR EN COMPTE LA VOSTRA DEFENSA DÉLS NOSTRES COLORS!!
MOLTA SORT ON VAGIS A TU I TAMBÉ ALS TEUS ALTRES COMPANYS DE L´EQUIP QUE NO SEGUIRAN.
Per cert fes-nos-ho saber el teu próxim destí.Seguirem les teves actuacions.

12No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 11:05 am

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Sarracla, crec que ja podries dir la llista tu mateix. Els jugadors la sabem, i no precisament a traves del club, sino que aixo passa de boca en boca i ens arriba a nosaltres també... aixi que els jugadors ja sabem amb qui es compta i amb qui no. És més, com s'ha dit, els que interessa ja han rebut la trucada d'algu de la junta per a que no es comprometin amb ningu. aixi que a mode d'eliminacio, tots sabem qui es queda i qui no.
Si hem d'esperar que la directiva digui algo... ¡¡Ni tan sols ens han comunicat encara res sobre la filiacio, quan tothom sap de sobres q es durà a terme!!

per tant, pel que em toca, només dir que ha estat un plaer jugar en aquest equip, tant fa 3 anys, com aquest any. M'he sentit com a casa en aquest poble, petit de superficie, pero gran en tot! només desijtar que surti be, que ningu en surti perjudicat... i que pugueu veure mes tardes emocionants com les d'aquest any.
a tots i totes el que heu donat suport...GRACIES!

13No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 1:55 pm

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

ja us la dic jo la llista dels k volen (k ja us asseguro ara k no sera la llista dels k es kedaran):

Ambrós, Roy, Genis, Nano, Pau, Buba, Santos i Rafa (amb determinades condicions ambdos), Marc Casanoves i Martes.

Ara, k kom ja he dit, ni ha bastants k no es kedaran, p.e. al Miguel li vam regalar la samarreta amb les signatures dels jugadors doncs es retira. Pau va arribar del Llieda juv. pq no el volia l'entrenador k ara hi haurà a alcarras (Vidal), d'altres tenen ofertes d'ekips de superior categoria....
I es que el percal que s'adivina es per sortir corrent:
l'entrenador vindra amb 7 juvenils que porta la tira entrenant, els seus homes de confiança; depres venen 2 més del binefar de 3a divisió, amb akestos 7 que ja fan olor de titulars suma-li els que no siguin convocats del primer equip del Lleida... Vamos, no hi ha massa puesto per jugar.... o no? .... hem sap greu pels companys, molt greu, kina forma més trista d'acabar, i havent fet una bona campanya. L'alcarràs portarà 3 plantilles noves en 3 anys. Al descens, k es normal k marxi gent, a l'ascens, k només vam kedar 5 i ara.

I mira k akest any ho teniem be, amb el mollerussa descendit i un almacelles molt limitat economicament a l'hora de fer fitxatges, i la franja tota descendida a 1a aragonesa (exepte altorricó), l'Alcarràs tenia el mercat de preferent pillat pels ous, amb la base d'akest any (k som tots, pq ja veieu quans convocats hi havia al final de temporada, hasta jo vaig jugar de jugador) i fitxant 4 o 5 reforços de calitat, lo milloret del molle, alguns de tàrrega o benavent descontents, algo d'aragó (el xuski per exemple). Jo crec k foties un ekipas per fer algo històric.... però k sabré jo...

jo faig una porra, crec k de la llista es kedaran 4.

14No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 2:35 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Zambrotta, et dic lo mateix que al Lluc.Com aficionat aquest club MOLTES GRACIES PELS 2 ANYS QUE HAS ESTAT AQUI I ENCARA QUE NO ET CONEC PERSONALMENT,PENSO QUE SEMPRE HAS DONAT LO MILLOR DE TU PER AQUEST CLUB.ETS JOVE I LA VIDA DONA MOLTS TOMBS.SOLS DESITJO QUE EN ALGUNA ALTRA ETAPA FUTBOLISTICA PUGUIS TORNAR.SORT EN EL TEU NOU DESTÍ ,(SIUSPLAU TAMBÉ FES-NOS SABER QUAN TINGUIS NOU EQUIP)PERSONALMENT M´AGRADA SEGUIR A LA GENT QUE HE ANIMAT,APLAUDIT,I EN ALGUNA OCASIÓ TAMBÉ SEGONS EN QUINES CIRCUNSTANCIES CRITICAT .REPETEIXO GRACIES.
Lluc crec que ho has exposat molt bé.Poc tinc a dir pels que continuen,a excepció del Marc Casanoves que sense tindre res a favor o en contra no le vist jugar mai.
Hem sap molt de greu per la gent que no continueu,i molt especialment per gent com tu que erets un dels capitans i has viscut el descens i l´ascens ,per tant emocions fortes defensan els nostres colors,al igual que amb el Domenech que no ha fallat mai .El Marcel..igual.I altres que encara que porten menys temps Rabert,Tito,Cristian..gracies a tots es va fer una primera volta histórica.Alguns dels que es queden van venir a la 2ª volta...
I els 2 possibles entrenadors..Gomila,Farrús(sabedors que el Parra no continuaba)..Pues más de lo mismo.
Veritablement hem sento defrauda´t. Cada any a començar de nou...i aquest any amb retocs es podia fer un equipàs,tal com diu el Lluc.Hi habia base es va demostrar sobradament.A TOTS MOLTA SORT!!!!!

15No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 3:52 pm

pepe

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Sarracla, el k jo no trobo be es k atakis a la gent pel darrera! Pots parlar de tot menys faltar al respecte a la gent, i si ets tan valent x faltar al respecte a la gent almenos dis qui ets, el teu nom i cognoms, enga xulet avere si ets tan valen ara, i si no o dius no cal k escriguis mes a akest foro perque ets un bokes!Enga xulangues

16No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 5:06 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Pepe en este el teu cas potser si m´he pasat una mica i et demano perdó ja que també tens dret a jugar encara que estiguis enchufadillo.
De chulangues et puc ben asegurar que molt poc.Mes aviat gens no tinc el fisic que tens tu per anar de xulo per la vida.Soc lleig com un pecat,amb aquest aspecte compendràs que poc puc fer...
En qualsevol cas sap greu que tinguen un equip competitiu es tiri per terra aquest projecte.
Ja vaig dir un dia que no sabia si era bo o dolent el fet de anexionar-se amb el Lleida..El Guru va dir que es vetllaria pels interessos de l´Alcarràs i també de la gent que formave la base de esta plantilla.i es clar cada dia ho veig més magre..Clar tots diem tonteries menys tu...Clar tots som els tontos..tu el llest...Arribaras lluny amb aquest padrins.....

17No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 5:17 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Primer de tot dir que en aquest forum cadascu pot donar la seva opinió que es molt respectable pero si us plau si hem d'arribar als modes dels insults, ens veuriem obligats a tancar aquest post i no el voldriem tancar ja que es tracta d'un tema interessant pel futur del club.

Personalment no conec ni al Lluc ni al zambrotta fora del camp de futbol, nomes els conec pels merits que han aconseguit dins del camp i sense mes paraules que les que heu dit vosaltres (no he llegit a cap lloc aquesta suposada llista de baixes), us desitjo tota la bona sort del mon allà on esteu la temporada pròxima, ja que els dos heu demostrat molt en aquest club, un haguent estat moltes temporades seguides aqui i l'altre en les dues etapes.

No se que passarà als pròxims dies pero espero que passi el que passi sigui el millor per l'alcarràs, no obstant segueixo pensant el mateix sobre el lleida, tinc por que ens deixi tirats o faci alguna cosa que perjudiqui al club, ja que per exemple en un altre foro vaig sentir que el lleida volien fer el pacte per por a desapareixer per deutes i aixi poder comensar a preferent i no tenir que comensar per la tercera regional. Tot rumors.

Per cert enhorabona al almacelles i per un amic meu que està a la seva junta.

Per acabar recalco lo del respecte

18No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 5:42 pm

pepe

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Mira sarracla, de tonteries nas dit, pero de tonto no o e dit a ningu. Tothom pot donar la seva opinio, pero si comencem a faltar al respecte damagades, aixo es de cobards. Nomes et dic k si vols faltar a la gent dona la cara almenys.

19No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 5:50 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Després de llegir tots aquest missatges em pregunto com després d'una gran temporada ara estem dicutin per culpa d'una decició errada, que pel que he entes som nosaltres els que em trucat als de Lleida per afiliar-se

El tema de la afiliació ho he parlat amb molta gent i tothom em diu el mateix, la frase que mes abunde es "ens deixarant tirats"

Quant he llegit el missatge del Lluc on diu que l'Alcarràs podria haver pillat lo millor de preferent, m'estiro dels cabell. Te tota la raó, gairebe tenim tot el "monopoli" del mercat ha preferent (per aquesta zona) hi es podia haver fet una gran temporada inclus millor que aquesta. Però potse se nan cansat i mira, mitja plantilla que vingo de lleida i laltra mitja es quedarà, i fora problemes, no?
Que trist la vritat, l'atre dia el Ramon Mesull va trucar al Parra per si volia ser el cordinador o algo així, però ell no vol problemes d'aquest tipus i fara les maletes (si ens afiliem)

I jo pensant propostes per millorar l'Alcarràs, i jo m'algastant el temps fent una web per l'Alcarràs i mantenir-la. I penso, perquè faig totes estes tonteries no valen per res, però clar jo m'astimo el FC Alcarràs.

Si encara us podeu tirar en rere, fe-ho sisplau!

20No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 5:56 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

El temps dedicat a fer aquesta web no ha sigut una perdua de temps alcarrasí va ser una idea collonuda, nomes dirte que el benavent te una pagina web oficial (molt maca per cert hi ha videos reportatges estadistiques...) pero el seu forum te molt menys participacio que aquest, per tant podem dir que ha set un exit. I pensa que l'alcarràs no ha mort, si la cosa acaba am l'acord amb el lleida seguirem sen l'alcarràs, hem de mantenir l'esperit del poble

21No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 6:20 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tucho escrigué:El temps dedicat a fer aquesta web no ha sigut una perdua de temps alcarrasí va ser una idea collonuda, nomes dirte que el benavent te una pagina web oficial (molt maca per cert hi ha videos reportatges estadistiques...) pero el seu forum te molt menys participacio que aquest, per tant podem dir que ha set un exit. I pensa que l'alcarràs no ha mort, si la cosa acaba am l'acord amb el lleida seguirem sen l'alcarràs, hem de mantenir l'esperit del poble

Potser si però el meu objectiu era fer arribar el FC Alcarràs a les cases de la gent, però em sembla que no. Potser hauria de penjar cartells pels carrers o algo, o jo manteix puc fer un butlletins... però per moltes ganes que tinga jo si els que manen no volen intentar fer res pues...

22No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 8:56 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

No se qui t'ha donat cap llista ni m'interesa.
El dia del sopar van dir que a tot els trucariem, tant si continuen o no.
L'equip s'havia de retocar igualment amb filiacio o no i bastant.
Lo que no sap la gent es que un jugador no juga igual a casa que a fora i per el seu rendiment prepares la temporada que bé.
Em sembla que per una cosa que encara no esta feta es treu molt suc i quasi sempre son els mateixos, gent que nomes sap criticar i no ajudar, perque d'idees en tenim tots, pero gent per posar-les en practica pocs.
Preguntes als aficionats si et volen donar un cop de mà i duien que es masa feina.
Ho reconec que la temporada per un de la junta es molt llarga i has d'estar amb el equip amunt i avall.
Per acabar, si voleu agafeu les regnes del futbol i ami encara em fareu un favor i aixi estare mes tranquil amb els nens.

23No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 9:42 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

No ho entenc gent que dius que hi ha una llista, que no els trucaran, altres que si, que no hi ha llista. Potser serà millor que esperem esdeveniments sino ens tornarem bojos. No tinc perque no creure als companys d'aqui pero esperem algo oficial per part del club

24No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 9:53 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Guru,esta llista la donada un bon conegut teu.Peró jo el problema més que en la llista es si ,es la manera que es fan les coses.Ja he dit que els que hi ha a la llista hem semblen be i en algúns casos molt i molt bé.També hem sembla molt be que s´els hagi comunicat que es compte amb ells.Hem sembla fatal que als demés ,segons el Zambrotta ,no s´els hagi dit res.
Cada any i ha gent que surt i altra que entre..es molt mormal i aquest any no tendria que ser una excepció.Ara bé l´equip ve de fer una temporada molt bona en linies generals (Impecable la 1ª volta i no tant la segona).Tots haguesim firmat la classificació final a principi de temporada.Es trenien que fer retocs importants SI.Es tenia que destrosar l´equip actual NO.
A part del Adrià i del Amorós,els 2 claus per l équip.a la primera volta ,molts del que poseu de peus al carrer també eren i son molt importants.Vosaltres i sols vosaltres sabreu lo que us feu.La llista l´eu feta vosaltres,aquest tal Vidal posiblement no sabia ni que existis l´Alcarras,per lo tant no pot coneixer la plantilla.
Tindre´m que posar espelmes al patró Sant Sebastia,perqué surti bé tota aquesta historia.

25No puede ser verdad!!! Empty Re: No puede ser verdad!!! Dl Jun 02, 2008 10:27 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Ah!! i una altra cosa que hem fot molt i molt es que mentres nosaltres ,penso que ens estem debilitant com a equip i entitat,altres clubs de la zona he llegit altre foro que estan fent l´Agost amb els "nostres" jugadors descartats.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 3]

Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum