¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Cometaries del derbi

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Cometaries del derbi Empty Cometaries del derbi Dl Mar 10, 2008 9:06 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Comenteu tot el que vulgueu del pròxim derbi aquí. Laughing Laughing

2Cometaries del derbi Empty Re: Cometaries del derbi Dt Mar 11, 2008 11:30 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Aquest derbi arriba molt igualat tinguen en compte que el Mollerussa s´ha reforçat millor (penso jo) que l´Alcarràs.A més de les baixes importants que te l´Alcarràs .
Jo firmaria una victoria per la mínima ara mateix.
Jo a mesura que van pasant les jornades veig un Alcarràs on a baixat l´intensitat degut a les lesions, i el munter de canvis que setmana darrera setmana fa el mister,alguns deguts a canvis per ausencia de jugadors ..altres degut a una filosofia ,per mi erronea,de no tindre coherencia en algunes posicions.Per exemple podem veure uns jugadors un partit juguen de laterals i al partit seguent jugant de mitjapunta o davanters o jugant de migcampista i al seguent de lateral.També entenc que els nous fixatges no han millorat lo que ja teniem.
Sempre he mantingut l´idea de que quan una cosa funciona ..no la toquis..i aquí crec que es toca massa.Els canvis tenen que esser els justos per suplir les ausencies obligades per lesions o sancions..no avui tu jugues aquí demà allà i pasat demà més allà...Els jugadors tenen que estar marejats ...

3Cometaries del derbi Empty Re: Cometaries del derbi Dt Mar 11, 2008 5:28 pm

pepe

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Em sembla sarracla que tas ekivocat al ficar que el mollerusa sa reforçat millo que l'alcarras! L'alcarras no es que sagi reforçat, sino que a fitxat jugadors x ampliar la plantilla degut a les lesions que esta tenin l'equip!un equip que va a dalt no necessita reforsar-se ja que lequip ja el te fet. En canvi un equip que esta x la zona baixa si k es te que reforçar si vol sortir del pou! I en referencia a que sempre canvia d'aliniacio, es degut a les lesions que ha patit l'equi durant tota la temporada!
El partit espero que sigui d'emoció, pero que el triomf sel emporti l'alcarras x mes d'un gol de diferencia!!
Visca l'Alcarras!! cheers

4Cometaries del derbi Empty Re: Cometaries del derbi Dt Mar 11, 2008 6:10 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Home pepe,pots tenir raó en part..peró jo al meu entendre per suplir un jugador a vegades te que fer 3 o 4 moviments d´altres jugadors en diferents posicions i aixó entenc que no es coherent.Com tampoc ho es posar un munter de jugadors de caire defensiu en tasques ofensives o a l´inversa,tot plegat pots veure gairebé els mateixos jugadors en diferentes posicions d´un partit a l´altre.Com no entendria que si no juga el Messi tingui que canvia a l´Abidal a l´extrem dret..posar el xavi de lateral i el Pujol al mig camp.
Si que tens raó que la plantilla es curta i s´ha d´incorporar algún jugador per suplir ausencies de lesionats etc. peró noi desde que hi ha gent nova aixó no xuta,potser falta temps...

5Cometaries del derbi Empty Re: Cometaries del derbi Dc Mar 12, 2008 6:27 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Per mi les baixes de martes i adrià son molt importants davant espero que igualment sortim al atac i ens enduguem una victoria, que augmentaria la moral

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum