¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

La sanció de Roy, justa?

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1La sanció de Roy, justa? Empty La sanció de Roy, justa? Ds Oct 06, 2007 5:01 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Creieu que ha set justa la sanció el Comité de Disciplina Esportiva?

2La sanció de Roy, justa? Empty Re: La sanció de Roy, justa? Dg Oct 07, 2007 11:37 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Desde el meu punt de vista reconec que va ser tarja vermella, pero jo no creia que li posesin 2 partits ja que al ser una disputa de pilota i el porter va arriba primer. Si ves sigut una entrada sense pilota i a destemps vale, pero a Barcelona posen el que volen i als equips de fora de la seva provincia més.

3La sanció de Roy, justa? Empty Re: La sanció de Roy, justa? Dl Oct 08, 2007 12:01 am

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

a roy el van expulsar a casa

4La sanció de Roy, justa? Empty Re: La sanció de Roy, justa? Dl Oct 08, 2007 1:26 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

No es que no me vulgui mullar pero estava darrera la porteria contraria i no vaig veure absolutamen res ja que de 100 metres no es pot veure

5La sanció de Roy, justa? Empty Re: La sanció de Roy, justa? Dl Oct 08, 2007 6:51 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Aixo penso que depen una mica de lo que fa constar l´arbit a l´acta.
A mi personalment hem va semblar una mica rigurosa l´expulsió degut a que era una pilota dividida,i el porter hem va semblar que tocaba la pilota fora l´area amb les mans.
Pero parlant d´expulsions crec que tenim a l´equip jugadors que tenen que corregir i frenar el seu impuls,o bé rebran bastantes targetes i conseguents expulsions.
El Roi es un,ja a Tarragona vaig llegir que va rebre una groga i aquí ja el van expulsar.
L´Adrià es un altre,parla massa amb els arbits i tot sovin fa entrades dures a destemps.L´he vist 3 o 4 partits (incluits partits pretemporada)i ja l´han expulsat 2 cops ahir i contra l´Alpicat(crec).
El Dones encara no ha debutat degut a que arrossega 5 partits de sanció de la temporada pasada amb el seu anterior equip Balafia,sembla esser que no es un angelet el nen.
El Tito si no corregeix l´impetu de quan per la pilota (per cert massa sovint)que va per radera a segar per recuperar pilota..també rebrà força targetes..ahir expulsat...I algún altre que ara no recordo.
Parra també aixó tens que apuntar-ho per corregir!!!.

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum