¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Baix Segrià, algu es jugador?

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Baix Segrià, algu es jugador? Empty Baix Segrià, algu es jugador? Dg Ago 12, 2007 4:57 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Jo vaig jugar 4 anys, els 4 primers del club despres va haver un any que no vaig fer res, i els ultims 6 anys enguany el 7e que faig dentrenador ql futbol base

2Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Dg Ago 12, 2007 5:04 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Si vaig errat entrenes al prebenjamí, no?

3Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Ds Set 01, 2007 6:50 pm

OrgullBlau

OrgullBlau
A la banqueta
A la banqueta

Aquets any em sembla que un cusí meu jugara al alevi A, ve desde el EFAC.
Em sembla no estic segur perque tenien problemes amb el transport.

Ultimament es ficha molt al futbol base del Baix Segria, no?
Volen fer-se forts en el futbol base?
Sabeu si controlen molt el futbol base lleidata i intenten agafar els bons? Question

4Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Ds Set 01, 2007 10:37 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

OrgullBlau escrigué:Aquets any em sembla que un cusí meu jugara al alevi A, ve desde el EFAC.
Em sembla no estic segur perque tenien problemes amb el transport.

Ultimament es ficha molt al futbol base del Baix Segria, no?
Volen fer-se forts en el futbol base?
Sabeu si controlen molt el futbol base lleidata i intenten agafar els bons? Question

Com que els últims anys han hagut molts ascensos necessiten reforçar-se millor.
Acostument a agafar els descartes del altetic segre sobretot, hi ha molt bona relació entre els dos equips, però ultimament nomes fan que ascendir tots els equips

L'any passat tenien dos equips a preferent i els altres a primera, ara nomes en tenen un a preferent, l'alevi

No ser si el Tucho sap mes coses de tot això

5Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Ds Set 01, 2007 10:50 pm

OrgullBlau

OrgullBlau
A la banqueta
A la banqueta

I tambe se que semporten del Balaguer.

6Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Ds Set 01, 2007 10:56 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

OrgullBlau escrigué:I tambe se que semporten del Balaguer.

Sí agafen una mica de cada lloc, però sempre acaven fent una plantilla competitiva i acavant sent un dels millors de la categoria

7Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Dg Set 02, 2007 7:19 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

OrgullBlau escrigué:Aquets any em sembla que un cusí meu jugara al alevi A, ve desde el EFAC.
Em sembla no estic segur perque tenien problemes amb el transport.

Ultimament es ficha molt al futbol base del Baix Segria, no?
Volen fer-se forts en el futbol base?
Sabeu si controlen molt el futbol base lleidata i intenten agafar els bons? Question

L'any passat al alevi sino recordo mal eren 2 o 3 d'alcarras 2 o 3 de soses i mol poquets dels altres pobles la majoria de fora. S'esta agafan molts forasters recorda a atsegre i equips d'aquests. Aixo va molt be perque crea competitivitat amb els del poble i podem veure partits contra el barsa alevi o cadet a per exemple. Al juvenil tambe hi ha jugadors de fora ja que els 3 jugadors que van debutar amb lalcarras els ultims 2 partits de lliga cap era del poble.

I crec que enguany al benjami hi hauran 2 jugadors de no se quin poble de la franja.

Esta be que facin aixo per mi ja que no prenen cap plasa per gent d'aqui sino que en comptes de 2 s'han fet 3 alevins per exemple i aixo provoca que tots puuguin jugar. Els molt bons al a i els altres entre b i c no u trobo malament

8Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Dc Set 19, 2007 3:23 am

iribar

avatar
A la banqueta
A la banqueta

es bo el vostre cadet?
salutacions

9Baix Segrià, algu es jugador? Empty Re: Baix Segrià, algu es jugador? Dj Set 20, 2007 5:52 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

iribar escrigué:es bo el vostre cadet?
salutacions

Jo no en tinc n'hi idea, ser que l'any passat van baixar de preferent i molts dels jugadors ja no estan al Baix segrià. Altres s'han quedat per jugar al juvenil

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum