¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano

+3
Tucho
pepe
Alcarrasí
7 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Bé, molts m'han demanat que tinga unes fotos dels jugadors amb els seus noms corresponents. Les fotos ja les tinc (de poca qualitat) però no em ser els noms, i demanaria a la gent que el sabes com el Lluk, Zambrota o nononano que em clasifiquesin la foto amb el nom i jo ja men carregaré.

Per exmple: Foto 13 Claudio

Els noms (facilitats per OrgullBlau, li estic molt agraït)

Lluc Capacete-1977-Porter-Continua
Robert Ambros-1986-Porter-Alcampell

Marc Amoros-1983-Defensa-Continua
Gerard Saladrigues-1988-Lateral-Lleida Juv.
Fernando Rubin "Nano"-1988-Central-Bordeta Juv.
Genis Eres-1988-Central-Binefar Juv.
Albert Mercadé-1985-Defensa-Alcampell
Roger Gallego "Roy"-1985-Defensa-Mequinensa

Joan Rabert-1982-Mig-Binefar
Marcel Ruiz-1986-Mig-Continua
Jonatan Santos-1982-Mig-Alcampell
Rafa Delgado-1986-Mig-Continua
Cristian Donés-1986-?-Balafia

Miguel Martes-1979-Davanter-Continua (Capita)
Domenec Farras-1986-Davanter-Continua
Adria Fernandez-1986-Davanter-Binefar
Ruben Ahumada-1985-Davanter-Oleastrum
Claudinho-1973-Davanter-?

Aquí deixo les fotos:

Foto 1: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador1oj8

Foto 2 : Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador2jn8

Foto 3: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador3fo5

Foto 4: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador4fs8

Foto 5: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador5xl8

Foto 6: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador6uh2

Foto 7: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador7ce1

Foto 8: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador8ys9

Foto 9: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador10ja8

Foto 10: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador11lq5

Foto 11: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador12vh4

Foto 12: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador9wh2

Foto 13: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador13kt4

Foto 14: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador14us4

Foto 15: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador16ig9

Foto 16: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador15tk1

Foto 17: Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Jugador18xx7

pepe

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

1:Nano
2:Rabet
3:Marcel
4:Amoros
5:Genis
6:Roy
7:Adrian
8:Ambros
9:Ruben
10:Rafa
11:Mercade
12:Caludinho
13:Lluc
14:Martes
15:Salagrigues
16:Domenech
17:Joni
18:Cristian

PD: El num 18 no i es pero es un fitxatge!

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

pepe escrigué:1:Nano
2:Rabet
3:Marcel
4:Amoros
5:Genis
6:Roy
7:Adrian
8:Ambros
9:Ruben
10:Rafa
11:Mercade
12:Caludinho
13:Lluc
14:Martes
15:Salagrigues
16:Domenech
17:Joni
18:Cristian

PD: El num 18 no i es pero es un fitxatge!

Moltes gràcies, demà ho organitzo tot, ets algún jugador ??

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

2 dels 18 son del poble

El genis vingut enguany del juvenil del binefar i lluc que ara viu aqui

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

El claudio pot ser que provingui del torrefarera? es entit que l'any passat jugava alli

On viu aquest?

Lluk

Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Ambrós procedeix de l'alpicat i no de l'alcampell
Cristian es defensa i ve del Balafia
Claudio del Torrefarrera i viu a Lleida

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Ok, ja ho he fet, moltes gràcies a tots. Per veure-ho entreu a https://fcalcarras.forocatalan.com/Plantilla-07-08-f3/Plantilla-07-08-p164.htm#164

Si he fet algún fallo m'ho digueu Wink

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

felicitats per anar creixent!.
Molt bona idea de penjar les fotos de la plantilla.
Estaria be que algú que conegui bé els jugadors pugues penjar una mica d´historial de cadascun.

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

molt bona idea aixo de les fotos!! poc a poc es va construint una web perfecta!! per cert... estic casi segur (un 99%) q Doménech es de l'ny 1985 i no del 86... enhorabona per la tasca q eteu duent a terme! FELICITATS!!

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

zambrotta escrigué:molt bona idea aixo de les fotos!! poc a poc es va construint una web perfecta!! per cert... estic casi segur (un 99%) q Doménech es de l'ny 1985 i no del 86... enhorabona per la tasca q eteu duent a terme! FELICITATS!!

Moltes gràcies, ja vaig dir en els principis de aquesta web que poc a poc aniriem treballant i ampliant lla web, encara ens falta molt.

Gràcies a tots

11Projecte de plantilla 07/08.Ajuda de Zambrotta Lluk nononano Empty Plantilla Dt Set 11, 2007 10:23 pm

Tikitaca

A la banqueta
A la banqueta

Una mica de informació, encara que podeu comprovar la qualitat com a jugador i persona, en "Nano", un dels fixatges mes encertats. Molt bon jugador i sempre a punt bon fixatge del Alcarras per aquesta temporada, central molt segur, una assegurança per l'Alcarras

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tikitaca escrigué:Una mica de informació, encara que podeu comprovar la qualitat com a jugador i persona, en "Nano", un dels fixatges mes encertats. Molt bon jugador i sempre a punt bon fixatge del Alcarras per aquesta temporada, central molt segur, una assegurança per l'Alcarras
Si no sempre, gairebé sempre ha set titular aquesta pretemporada

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum