¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Partit per passar pagina i continuar treballant

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Partit per passar pagina i continuar treballant

Partit per passar pagina i continuar treballant Dsc00010

L’Alcarràs B va rebre ahir una dolorosa derrota per 0 a 4 davant de Butsenit, un resultat exagerat donat la igualtat que hi havia a terreny de joc, on el porter del Alcarràs que va jugar els primers 45 minuts va ajudar força a la consecució de dos gols.

El partit va començar amb domini pels alcarrassins, tocant la pilota amb paciència per arribar a la porteria contraria, encara que en tota la primera part només van tenir dues ocasions fruit de pilotes llargues que Eros no va poder finalitzar i una altra de lliure indirecte dins de l’àrea que es va estavellar al pal. Tot i això una centrada del Butsenit al minut 12 va acabant sent el primer gol del partit, a continuació dues jugades desafortunades del porter Jonathan, van propiciar, en primer lloc el segon gol, i en segon lloc, un penal que a part de provocar l’expulsió d’un jugador blau, va acabar sent el 3 a 0, resultat en que s’arribava al descans.
En la segona part, per desgracia la protagonitzar Montero, que en una jugada es va enfrontar amb un jugador del Butsenit i ha desencadenat en un esvatussament d’ell i qualsevol que es trobava per davant seu (imatge del moment), deixant molt mala imatge del club, amb la confusió es van expulsat dos jugadors més del Alcarràs. Per la part esportiva l’Alcarràs tenia més la pilota tot i no arribar amb claredat. Un penal transformat pels visitants donava el quart gol.

Tot i no disposar de numeroses ocasions, l’equip sembla tenir criteri a l’hora de circular la pilota, però falta materialitzar les ocasions, per això estan els amistosos per millorar les assignatures pendents i estar en millor condicions en el debut de lliga. Una altra mala notícia és la lesió d’Eros, que el pot tenir dues setmanes fora del terreny de joc.

Editat per darrera vegada per Alcarrasí el Dt Set 07, 2010 6:14 pm, editat 4 cops en total

morenin65

morenin65
A la banqueta
A la banqueta

De les derrotes se’n aprèn molt, no més os desitjo que aquesta derrota sigui per mirar endavant i fer bé les coses.
Sort campions

Lluna

Lluna
Col·laborador
Col·laborador

Ho van fer molt be, pero la violencia que va haveri al partit, va ser mol dolenta per cara al equip.

Intenteu millorar, podeu!

limit85

limit85
A la banqueta
A la banqueta

Vaig veure el partit des de la grada. En primer lloc felicitar a l'Alcarras per el control del joc de tot el partit, desgraciadament les 2 primeres arribades del butsenit van acabar en gol. En segon lloc vaig trobar una mica lamentable el jugador del Alcarras enfrontant-se amb cop de puny al jugador rival. Si jo fos la directiva del club o l'entrenador no el deixava mes jugar, penso que aquest tipus d'enfrontament no deurien estar en cap camp de joc. Per aliviar aquesta situació vaig veure molt bon companyerisme tant de un rival com d'un altre com per trencar-ho d'aquesta manera, felicitats als dos equips.
Salutacions alcarrasins! Cool

m@rcel

m@rcel
Col·laborador
Col·laborador

Teniu tota la rao la imatge que vam donar el diumenge respecte al partit no va ser gens bona i deixan el marcador a part que tampoc u va ser xo crec que aixo u millorament. El partit tothom el recorde per la tangana que es va monta a la segona part quan dos jugadors es van enganxar despres d'una falta i s'hi va afegir un altre del Alcarràs donan-li un cop de puny, fet lamentable que espero no es torni a repetir i crec q la junta i l'entrenador s'encargaran de que no torni a passar.

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

m@rcel escrigué:Teniu tota la rao la imatge que vam donar el diumenge respecte al partit no va ser gens bona i deixan el marcador a part que tampoc u va ser xo crec que aixo u millorament. El partit tothom el recorde per la tangana que es va monta a la segona part quan dos jugadors es van enganxar despres d'una falta i s'hi va afegir un altre del Alcarràs donan-li un cop de puny, fet lamentable que espero no es torni a repetir i crec q la junta i l'entrenador s'encargaran de que no torni a passar.

Espero que així sigui i no torni a passar, no es pot anar així per la vida, els de Butsenit es van quedar "flipant" amb el que va secceir

Lluna

Lluna
Col·laborador
Col·laborador

limit85 escrigué:Vaig veure el partit des de la grada. En primer lloc felicitar a l'Alcarras per el control del joc de tot el partit, desgraciadament les 2 primeres arribades del butsenit van acabar en gol. En segon lloc vaig trobar una mica lamentable el jugador del Alcarras enfrontant-se amb cop de puny al jugador rival. Si jo fos la directiva del club o l'entrenador no el deixava mes jugar, penso que aquest tipus d'enfrontament no deurien estar en cap camp de joc. Per aliviar aquesta situació vaig veure molt bon companyerisme tant de un rival com d'un altre com per trencar-ho d'aquesta manera, felicitats als dos equips.
Salutacions alcarrasins! Cool

Jo tambe crec que es lamentable el que va passar!! Per que l'equip vagi millor, no hauria de tornar a jugar. Per pegar cops de puny hi ha els sacs de sorra al gimnas!

Lluna

Lluna
Col·laborador
Col·laborador

Alcarrasí escrigué:
m@rcel escrigué:Teniu tota la rao la imatge que vam donar el diumenge respecte al partit no va ser gens bona i deixan el marcador a part que tampoc u va ser xo crec que aixo u millorament. El partit tothom el recorde per la tangana que es va monta a la segona part quan dos jugadors es van enganxar despres d'una falta i s'hi va afegir un altre del Alcarràs donan-li un cop de puny, fet lamentable que espero no es torni a repetir i crec q la junta i l'entrenador s'encargaran de que no torni a passar.

Espero que així sigui i no torni a passar, no es pot anar així per la vida, els de Butsenit es van quedar "flipant" amb el que va secceir

Tens tota la rao del mon alcarrasí. Com he afegit al comentari de dalt crec que per donar cops de puny hi ha els sacs de sorra al gimnas. Es lamentable el que vaig veure...!

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]