com ja sabeu dema es la presentació de l'equip d'enguany... crec que parlo en nom de tot l'equip al dir-vos que us hi esperem a tots. Aquest any entre tots es podran fer coses molt buniques!!
Visca l'Alcarràs!!!
Visca l'Alcarràs!!!
No estás conectado. Connectat o enregistrat
Editat per darrera vegada per el Dl Ago 27, 2007 7:23 pm, editat 2 cops en total
OrgullBlau escrigué:Corregiume siusplau.
Lluc Capacete-1977-Porter-Continua
Robert Ambros-1983-Porter-Alcampell
Marc Amoros-1983-Defensa-Continua
Gerard Saladrigues-1988-Lateral-Lleida Juv.
Fernando Rubin "Nano"-1988-Central-Bordeta Juv.
Genis Eres-1988-Central-Binefar Juv.
Albert Mercadé-1985-Defensa-Alcampell
Roger Gallego "Roy"-1985-Defensa-Continua
Joan Rabert-1982-Mig-Binefar
Marcel Ruiz-1986-Mig-Continua
Jonatan Santos-1982-Mig-Alcampell
Rafa Delgado-1986-Mig-Continua
Miguel Martes-1979-Davanter-Continua (Capita)
Domenec Farras-1986-Davanter-Continua
Adria Fernandez-1986-Davanter-Binefar
Ruben Ahumada-1985-Davanter-Oleastrum
Tinc alguns dubtes com Claudio,Dones,Josep Rubi o Christian?
No es una plantilla massa curta?
OrgullBlau escrigué:Josep Rubi crec que era un jugador que esta a prova procedent del juvenil del Lleida
Tucho escrigué:Aquell brasilenyo el claudio1 finalmen sel queden estava a prova fins ara. te 34 anys i a jugat a primera i segona divisio brasilenya
SARRACLA escrigué:si el claudio o claudinho ha jugat a 1ª i 2ª divisió del Brasil,jo he hugat al Manchester Unitet,Arsenal i Liverpool.
SARRACLA escrigué:si el claudio o claudinho ha jugat a 1ª i 2ª divisió del Brasil,jo he hugat al Manchester Unitet,Arsenal i Liverpool.
SARRACLA escrigué:Home no se,la 1ª divisió brasilera té molts equips campions d´America de la intercontinental etc.i d´allí surten jugadors molts dels cuals son dels millors del mon i nudreixen als equips punters de tot el mon.