¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA?

+3
SARRACLA
Alcarrasí
zambrotta
7 participantes

Anar a pàgina : Previ  1, 2

Ir abajo  Missatge [Pàgina 2 de 2]

26Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? - Página 2 Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dj Maig 29, 2008 12:00 pm

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

doncs jo no ho veig clar, porto anys i panys jugant i això fa que coneixis molta gent, al futbol, a la premsa, etc. I acabes fent bons amics, i t'enteres de casi tot.

De moment ja m'han dit que uns 8 o 10 juvenils cap akí, sembla que no s'hagi aprés la lliçó que se li ha donat aquest any al Josep Maria Gené, que ha acabat penultim, ho sento peró estem seguint els mateixos pasos, i akella escola de futbol sembla bastant més potent que el Lleida... Després, d'entrenador el mateix que tenen els juvenils, Vidal ¿? no el conec ni tinc res a dir-hi, però almenys que li diguin algo al Gomila, pq ho trobo molt lleig que encara no sapiguessin res, i en teoria es deia que ell i el Farrús serien els entrenadors.
Contant aquests 10 jugadors nous, a qui fotran al carrer? als de mes de 25 anys? pq els filials són de gent jove normalment, ja puc fer les maletes Laughing La questió es que encara no han dit res a cap jugador.

M'ho estic veient venir, i si pasa el que penso, només dir que ha estat un plaer, que m'ho he passat molt bé, llàstima que ara que començava a coneixer la gent del poble (no la del club) s'acabi, i un apunt final, dels que ens varem quedar en el descens només quedem el Domenec, Martes i jo, vam ascendir i, personalment, ho he passat molt malament aquest any i sense raó, si hagués acceptat l'oferta del Fraga (i no m'arrepenteixo, jo sempre he sigut conseqüent) arà estaria a 3a però hem vaig kedar, Roma no paga a los traidores y algunos ni a los fieles.

27Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? - Página 2 Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dj Maig 29, 2008 5:53 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Em continuen desagradan.
Que aportem solucions? no es la meva feina, simplement parlo lliurement com aficionat.
Una de les solucions seria seguir els passos del Benavent, guanyarse la afició del poble encara que hi hagi despeses, i després fer molta publicitat per guanyar ingressos, tenir moltes idees i iniciatives, i sobretot acosatar el FC Alcarràs al poble hi això no es fa. Esclar que comporta despeses però després et veus compensat amb la popularitat que es guanya.

Recordo la promoció amb el Berga, on es va enviar una carta a les cases perque asistisin al partit. No hi vaig poder anar però me van dir que hi havia molta gent, doscns d'aixo es tracta, nose de fer algun cataleg unica i exlcusiu del FC Alcarràs, i cada mes repartir-ne un, ficar molta publicitat al camp, fer actes previs als partits, "donar" carnets als mes joves (encara que ja ser que no paguen, un carnet simbolic estaria bé per captar la atenció als seus pares, amics o familiars), o reporti-ho per futbolistes de EFBS.
També es podria organitzar un torneig amb equips de la comarca (Lleida,Benavent,Tarrega,Balaguer..) i sobretot fer publicitat d'aquest torneig

Nose tot això se ma ocurrit mentres escrivia aquest missatge, amb mes temps segur que surtirien bones propostes, tot es tenir ganes de fer-ho

"no caigan en la trampa"

28Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? - Página 2 Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dv Maig 30, 2008 12:54 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Lluk escrigué:doncs jo no ho veig clar, porto anys i panys jugant i això fa que coneixis molta gent, al futbol, a la premsa, etc. I acabes fent bons amics, i t'enteres de casi tot.

De moment ja m'han dit que uns 8 o 10 juvenils cap akí, sembla que no s'hagi aprés la lliçó que se li ha donat aquest any al Josep Maria Gené, que ha acabat penultim, ho sento peró estem seguint els mateixos pasos, i akella escola de futbol sembla bastant més potent que el Lleida... Després, d'entrenador el mateix que tenen els juvenils, Vidal ¿? no el conec ni tinc res a dir-hi, però almenys que li diguin algo al Gomila, pq ho trobo molt lleig que encara no sapiguessin res, i en teoria es deia que ell i el Farrús serien els entrenadors.
Contant aquests 10 jugadors nous, a qui fotran al carrer? als de mes de 25 anys? pq els filials són de gent jove normalment, ja puc fer les maletes Laughing La questió es que encara no han dit res a cap jugador.

M'ho estic veient venir, i si pasa el que penso, només dir que ha estat un plaer, que m'ho he passat molt bé, llàstima que ara que començava a coneixer la gent del poble (no la del club) s'acabi, i un apunt final, dels que ens varem quedar en el descens només quedem el Domenec, Martes i jo, vam ascendir i, personalment, ho he passat molt malament aquest any i sense raó, si hagués acceptat l'oferta del Fraga (i no m'arrepenteixo, jo sempre he sigut conseqüent) arà estaria a 3a però hem vaig kedar, Roma no paga a los traidores y algunos ni a los fieles.

Diria que el rafa tambe no?

En linies generals estic dacord amb tu, sabem algo mes d'aquesta opcio?

29Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? - Página 2 Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dv Maig 30, 2008 8:39 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

El Rafa també ,encara que estar uns mesets al Tarrega,com també el Marcel.

30Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? - Página 2 Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dv Maig 30, 2008 9:15 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

sip, gracies per corregirme!!

31Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? - Página 2 Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dv Maig 30, 2008 9:37 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Lluk,amb el tema dels entrenadors ,penso semblant.Crec que el Gomila i Farrús podrien ser uns bons candidats,tinguen en compte varios factors:
Coneixen la gent de casa.El Gomila es preparador fisic amb títol, crec.Han estat futbolistes molts anys.I un altre tema important es que el Gomila coneix molt bé amb l´Emili Vicente ja que van coincidir al Balaguer i aixó pot ser un punt important si es dona el cas de la filiació amb el Lleida.Ja que l´entrenador m´imagino que tendria que ser un home de confiança de l´Emili Vicente.Per aixó jo també apostaria pel tandem Gomila-Farrús.
També penso semblant en el fet de fer un equip a la preferent amb un porcentatge elevadisim de gent jove.La preferent es molt dura,i es necesita també gent amb experiencia que aportin les dosis necesaries de tempo als partits,serenitat en els moments importants,experiencia..
Ja vaig dir i seguexo pensan que un equip jovenil al 100 x 100 s´el menjarien com un canapé,pels camps de Barna i Tarragona.
Com un bon caldo,i té que haber-hi una mica de tot.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 2 de 2]

Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum