¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Alcarras 0 Marianao 4

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Alcarras 0 Marianao 4 Empty Alcarras 0 Marianao 4 Ds Maig 03, 2008 10:56 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

L'alcarràs a perdut 0-4 en un partit on Lluc ha fet de jugador una estona.

Es veritat que ha marxat algun jugador mes a part de l'Adrià?

2Alcarras 0 Marianao 4 Empty Re: Alcarras 0 Marianao 4 Dg Maig 04, 2008 5:43 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Guru si pots passam la cronica, t'ho agrairia, per raons personals hem vaig perdre el segon partit de la temporada com a locals i no ser gran cosa del partit

3Alcarras 0 Marianao 4 Empty Re: Alcarras 0 Marianao 4 Dg Maig 04, 2008 11:55 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Poc a dir d´aquest partit on el Marianao directe al títol a fet mal a un Alcarràs on una vegada més s´ha vist la mateixa pel.licula .Fallos defensius infantils i plantejament del técnic raro,raro,raroooo.. jugar amb 9 defenses i perdre per 4-0 s´ho tendria que fer mirar.Simplement una imatge penosa.
Que passa amb el nou devanter?.Que passa amb el Tito?.Lesionats?.

4Alcarras 0 Marianao 4 Empty Re: Alcarras 0 Marianao 4 Dl Maig 05, 2008 9:36 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

el tito te una rotura de fibres, el juanito està de baixa, el ivan ha plegat, el fitxatge nou ja estava lesionat, el kristian lesionat....

Pero bueno, ja no ens hi va res, i així heu pogut gaudir d'un crac de jugador Laughing , llàstima la que vaig voler controlar i me la vaig deixar darrere, si la deixo passar hem planto sol davant del porter jejejeje pirat es que em pensava q tenia al central més a prop, ara que jo prefereixo jugar mes al mig del camp, arriba de segona jugada lol! això si, de cap totes meves jjijijji a jupiter marco!!! afro

5Alcarras 0 Marianao 4 Empty Re: Alcarras 0 Marianao 4 Dl Maig 05, 2008 5:09 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

L'ivan també a plegat? Deu ni do les baixes d'enguany sobretot tenin en compte que estavem molt amunt a la primera volta. Amoros, Claudio, Adrià, Ivan...

Llastima no venir m'hagues agradat veuret de jugador jeje.

6Alcarras 0 Marianao 4 Empty Re: Alcarras 0 Marianao 4 Dl Maig 05, 2008 9:46 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Tucho escrigué:Guru si pots passam la cronica, t'ho agrairia, per raons personals hem vaig perdre el segon partit de la temporada com a locals i no ser gran cosa del partit

desde el dimecres de la semana pasada no m'he ficat a l'ordinador, avui tinc presa, quan pugui fare el meu comentari del partit i pasare fotos.Gracies per pensar amb mi.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum