¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Martorell 3 Alcarràs 1

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Martorell 3 Alcarràs 1 Empty Martorell 3 Alcarràs 1 Dg Abr 13, 2008 3:14 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

L'alcarràs a perdut al camp del segon classificat, segons m'han dit (jo no he vist el partit) per culpa d'un robo arbitral. Suposo que el guru o algun jugador ens donarà mes detalls quan arribin

2Martorell 3 Alcarràs 1 Empty Re: Martorell 3 Alcarràs 1 Dg Abr 13, 2008 8:41 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Ja h'enviat la cronica a l'administrador. Això si avui m'ha tocat fer de delegat també.

3Martorell 3 Alcarràs 1 Empty Re: Martorell 3 Alcarràs 1 Dl Abr 14, 2008 1:29 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Ja m´entrat la mala llet llegin la crónica del Jordi Ribes.
Han matat algú?.Han fotut alguna masacre o algo pel estil?.Han trinxat les cames de tots el jugadors del Martorell?.Han assaltat el bar?.Que collons han fet perqué aquest jugador nº12 del Martorell de nom Estanislao Plantada Ciurans hagi masacrat amb 15 targetes els nostres jugadors!!, i lo que es pitjor hagi robat de forma descarada el partit!!.
No he vist el partit,la cual cosa tendria que esserd´entrada esceptic .Peró només veient lo de les targetes i per mi el Jordi Ribes es una persona prou seria i responsable per creure´m lo que diu,(ho ha demeostrat sobradament altres vegades),tinc que entendre que aquest jugador nº 12 del Martorell Estanislao Plantada Ciurans anat de forma descarada contra l´Alcarràs.Be ,que t´aprofiti Estanislao Plantada Ciurans del colegi de Granollers,de parets o de on sigui,el fer-te pasar el gustet de putejar un equip de Lleida.I es que aixó de que als de Lleida només ens puguin arbitrar arbitres de fora Lleida i als demés els hi puguin arbitrar arbitres de la seva mateixa provincia, amb el parany de dir que son de diferents colegis
arbitrals..es ja massa conegut i repetitiu tota aquesta historia i ALGUNS integrans d´aquests colegis es dediquen ,a cara descuberta ,atracar els caps de setmana ,per guanyar-se les garrofes a costa de clubs petits com el nostre.Altres presumtes delinquents ho fan a cara tapada dins un banc ,caixa d´estalvis,o supermercat.
Pues aixó Sr. Estanislao Plantada Ciurans per mi ets un simple presunte delincuent.

4Martorell 3 Alcarràs 1 Empty Re: Martorell 3 Alcarràs 1 Dl Abr 14, 2008 1:24 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

no només la cronica del Jordi és certa, si no que a més, pel que ens va viure al camp, s'ha quedat curt. Un exemple: jugada a la primera part on el Martes se'n va sol cap al porter, dins l'area li donen una patada a la cara "literalment". doncs bé, l'àrbitre xiula falta del martes!!! i el pobre amb el nas sangant xorros! i clar, jo mateix li vaig preguntar (literalment) has pitat planxa o joc perillos perque el nostre jugador ha acotxat el cap? sabeu la resposta?? targeta groga? sense dir ni mu!
Doncs com aquesta jugada tot el partit. a partir del nostre gol va ser una massacre, que no te nom.

i una dada que em va semblar curiosa. al final de partit, quan ja marxavam als vestiaris mes emprenyats que una mona, ens ve un home al Marcel i a mi, suposadament aquest home era del Martorel perque no el coneixia i ens diu: aixo que us ha passat avui es normal, sou de la 5ª PROVINCIA i esteu marginats!! jajaj q ruc, no sap ni on es troba situat Alcarràs... en fin, aixi estan les coses

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]