¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Nova secció " El Camp"

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Nova secció "  El Camp" Empty Nova secció " El Camp" Dv Abr 11, 2008 5:54 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Crec que pot ser molt interessant, per entra podeu accedir pel menú o per https://fcalcarras.forocatalan.com/El-Camp-del-FC-Alcarras-h9.htm

2Nova secció "  El Camp" Empty Re: Nova secció " El Camp" Dv Abr 11, 2008 7:47 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

El meu padri m´ho habia explicat bastant semblan aixó de la bassa d´aigua,inclús se li va mig ofegar un ruc!!.Alló si que era currar i no lo d´ara!!

3Nova secció "  El Camp" Empty Re: Nova secció " El Camp" Dl Maig 12, 2008 6:12 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Despres de dies i dies avui he acabat .
Os poso un link que podreu veure les fotos de la contrucciò del camp al any 1978 tal com lo coneixemt ara i tambe per no quedam enrere he fet un fotomontatge, casero, pero amb molt interes, encara soc novato en el tema.A veure si os agrada.
http://www.alcarrasparticipa.cat/index_web.php?ap=czo4OiJnYWxlcmllcyI7&idw=czozOiIxMTQiOw==

4Nova secció "  El Camp" Empty Re: Nova secció " El Camp" Dl Maig 12, 2008 9:15 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

No coneixia la historia ara ja si jeje

5Nova secció "  El Camp" Empty Re: Nova secció " El Camp" Dl Maig 12, 2008 9:57 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Aqtestes fotos son històriques, si no et fa res algunes les posare a la secció "el camp"
I molt bon fotomontatge

6Nova secció "  El Camp" Empty Re: Nova secció " El Camp" Dt Maig 13, 2008 9:09 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

També dir-vos que tot aquella gent que treballaba, era gent del poble i ho vam fer sense cobrar gens, almenys es lo que m'han contat.
També hi ha un senyor "el Caram" que recollia informació per fer un llibre sobre l'historia del futbol, pero em sembla que la cosa se l'hi ha refredat i el que no se, es que s'han fet de les fotos que es vam esposar el dia del 52 aniversari. A veure si puc averiguar alguna cosa, si tinc temps, es clar.

7Nova secció "  El Camp" Empty Re: Nova secció " El Camp" Dt Maig 13, 2008 11:26 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Aquestes fotos son históriques!!,quins temps aquells!!!.Un dels qui hi van treballar era el pare del Godia, segons em va dir fa temps..

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum