¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

alcarras perd 2-3

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1alcarras perd 2-3 Empty alcarras perd 2-3 Ds Abr 05, 2008 10:21 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Docns res que continuo dien que encaixem massa gols, a la primera volta ja ens passava però remontavem. Però no es normal que per guanyar un partit hem de fer 4 gols. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

2alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dt Abr 08, 2008 8:51 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Crec que s'ha comentat poc aquest partit (contra el P. Casas), els que el vau veure que en penseu? On està el problema de la segona volta?

3alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dt Abr 08, 2008 11:42 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

No s´enten massa aquest baixón tant fort.Tots els equips i a totes les categories pasen per situacions temporals semicomplicades.Ara bé crec que a nosaltres ja ens dura massa aquesta època de baques seques.
Jo personalment veig una zona del radere massa fluixa.Sense anar més lluny l´altre dia el Pubilla sense crear practicament ocasions fa fer tres gols.Les ocasions seves van ser regals infantils nostres,incluit el penal fallat.Totom està en el dret de cometre un fallo,faltaria més!! .No hi ha ningú perfecte.Peró també es normal que si una posició concreta acumula tot un seguit de fallos se li busqui remei.
Si la zona del darrera tingues la virtut d´encaixar pocs gols guanyariem la majoria de partits perqué es raro el dia que no marquem cap gol.Lo que no es de rebut encaixar sistematicament mínim 2 gols i la majoria del anoimenats "tontos".
L´equip té que fer pinya,posarse les piles ,concentració màxima (especialment a la zona defensiva),i no complicar-se la vida(especialment a la zona defensiva),en definitiva conjurarse per acabar lo més amunt possible i de forma digna,tinguen en comte que som els campions d´hiver.

4alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dt Abr 08, 2008 11:49 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Només cal dir que portem 41 gols en 27 partits, son massa, en la zona de descens hi han equips que han encaixat només un gol mes que nosaltres.
Si haguessem tret una mica de mes bon profit als gols que fem niriem primers segurs

Editat per darrera vegada per Alcarrasí el Dc Abr 09, 2008 12:46 am, editat 1 cop en total

5alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dc Abr 09, 2008 12:17 am

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Jo personalment,penso que la baixa de l´Amorós hagues tingut d´esser cuberta per un altre central experimentat en categories superiors.Es un lloc de molta responsabilitat i complicat.Jugar amb 2 centrals sortits de jovenils es massa responsabilitat,entenc jo.Ara bé un veterano tipo Amorós (cuan estaba bé..perqué el dia que portava la pajara..també deunidó)i un jove com el Nano cumplien be ,en general.
El Genís millor de lateral.

6alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dc Abr 09, 2008 1:26 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Aquesta setmana anem al camp del segon classificat, es dificil pero una victoria en aquest camp donaria una bona dosis de moral.. A veure si i a sort.

7alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dc Abr 09, 2008 9:10 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Pot ser que en aquestos partits (Gene, Pubilla Casas) s'ha jugat una mica alegre al darrera, no se si es perque es pensavem superiors o que, l'Alcarràs desde començament de lliga anat buscant el gol però primer es jugaba una mica al contratac, a mida que entraba la pilota ant jugant mes avançat i això per mi ha pasat factura i també la lesio de Martes, la sequera de Adrià, etc..
Es per reflexionar una mica.
Aquest diumenge al camp del Martorell no se que pasara, pero espero que es prengui mides per recuperar el cami.
També a dir que el Pubilla Casas que va venir no era el mateix de la primera volta ja que ha cambiat molta gent.
Partit a partit.

8alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dj Abr 10, 2008 10:36 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

Guru estic d´acord amb les teues explicacions.
Aquest proper partit ens farà falta molta concentració i no complicarnos la vida si es vol treure algo positiu.
Esperem que l´Adri comensi a veure porta altra vegada,ja que no pot durar tota la temporada aquesta sequera golejadora.
per cert,tot i fallar una ocasió clarísima de gol ,sol davant el porter ,que la va fotre als nuvols..no vaig veure a l´adri tant xupón com altres vegadesi si em va agradar un parell de parets crec que amb el Martes

9alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dv Abr 11, 2008 1:47 pm

Aficionat a la regional

A la banqueta
A la banqueta

Bon día

Sense ànim d'ofendre a ningú, esteu equivocats. En quant a la plantilla del Pubilla, he llegit la del partit d'anada i el de tornada i només hi han tres jugadors diferents, dels quals un era jugador de segona regional. Els vuit restants eren els mateixos ( plantilla inicial ) i dels dos fixatges restants només va jugar un, i ho va fer 15 minuts.

Es més fàcil reconeixer que aquest equip ha millorat amb el pas de les jornades ( es molt jove ) i el sacrifici i la constància els ha fet molt millor equip.

Salutacions

10alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dv Abr 11, 2008 4:03 pm

SARRACLA

Marcant gols
Marcant gols

A l´aficionat a la regional:
La veritat es que no vaig estar al partit d´anada ,ni tampoc ser si aquest equip (Pubilla) a canviat molt o no..o desconec.Quan li dic al Guru que estic d´acord amb ell es basicament aspectes relacionats ,només,amb l´Alcarràs.
També el nostre equip es jove..i degut aixó estem pagant uns fallos infantils que ,potser,amb una plantilla més experimentada bçno pasaria...o potser seria pitjor...no ho se!!!.La prova es que aquí em parlat molt dels fallos defensius..Si tu estaves al camp o vas poder comprobar...peró a dir que els 2 centrals,son sortits de jovenils i tenen crec recordar,19 anys,cadascun!!.

11alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Dv Abr 11, 2008 6:33 pm

Aficionat a la regional

A la banqueta
A la banqueta

Bona tarda.

El post no anava per tu. Anava per la persona que havia parlat del Pubilla.

Salutacions

12alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Ds Abr 12, 2008 2:55 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Aficionat a la regional escrigué:Bona tarda.

Salutacions

Anava per "el Guru"?

13alcarras perd 2-3 Empty Re: alcarras perd 2-3 Ds Abr 12, 2008 9:34 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Aficionat a la regional escrigué:Bona tarda.

Salutacions

Primer demanar perdo per la tardança per respondre, no tots els dies en conecto o millor dir engejo l'ordinador.
Home lo dels fitxatges eren lo que havia llegit algun diari, o a la pagina de regional preferent.
També reconeixer que el Pubilla h'anat millorant en la lliga i això es reflexa amb els resultats, pero també dir que en aquest partit vam regalar dos gols.
Anotar que jo mai he desmillorat a cap contrari tot al contrari tots els equips son dificils de guanyar i sobretot a les segones voltes.
També felicitar-hos ja que la temporada que ve tindreu gespa artificial.
Adeu

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]