¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Alcarras 1 Mollerussa 0

+3
Lluk
el Pat
Tucho
7 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Alcarras 1 Mollerussa 0 Dg Mar 16, 2008 3:54 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Per raons professionals no he pogut assistir al partit pero m'han dit que s'ha guanyat amb gol de tito i que l'alcarras ha jugat practicament tot el partit amb 10, algu pot especificar mes?

2Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dg Mar 16, 2008 1:24 pm

el Pat

avatar
A la banqueta
A la banqueta

si, el gol de la temporada del Tito directament de una falta des de justament fora del area. Minut 12

Des del minut 13, jugavem amb 10. havia que canviar Domenech per Roy per fer la defensa mes fort.

3Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 20, 2008 10:41 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

OEEEEE OEOEOEOEOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

JAJAJAJAJAJA Cool


ja tenim 44 punts, ja mantenim la categoria jajajajajaja Wink

ara 4 victories seguides i estarem a l'all fins al final afro

4Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 20, 2008 10:57 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Es va guanyar amb patiment.Jugar amb deu 80 minuts es fotut.L´expulsió injusta del Dones va fer que l´alcarras jugues amb un davanter menys al canviar el Domenec pel Roi degut a l´expulsió.
L´arbit devia venir primat pel mafios del barret del Catllar.No es normal que un arbit en condicions normals vagi tant en contra dels interessos de cap equip i especialment del de casa

5Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 20, 2008 2:49 pm

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

ATENCIÓ!

Kristian i Ambrós NO ESTAN SANCIONATS

menos mal, pq només ens faltava això despres de la maxacada de l'arbit, menos mal k van venir informadors de la federació a veure el partit!

o almenys això m'ha semblat, potser treuen un altra circular el d¡jous k ve...

6Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 20, 2008 3:47 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

com que a ben segur aquest impresentable d´arbitre Martorell Robert llegirà aquest forum,només dir-li que el mon es moooolttt petit.

7Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 20, 2008 9:06 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Lluk escrigué:ATENCIÓ!

Kristian i Ambrós NO ESTAN SANCIONATS

menos mal, pq només ens faltava això despres de la maxacada de l'arbit, menos mal k van venir informadors de la federació a veure el partit!

o almenys això m'ha semblat, potser treuen un altra circular el d¡jous k ve...

Espero que sigui veritad pero emb sembla que encara no han tret cap carta circular de sancionats, no se si sera perque es Semana Santa.

8Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 27, 2008 1:26 pm

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

al final nomes sancionen al kristian amb 2 partits per agresió i a l'ambros cap, menos mal pq a l'acta ficava k l'expulsava per dir-li mecagon ta puta mare. Encara n'hem sortit ben parats per l'escabexina k ens va intentar fer el majete de l'arbit

9Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 27, 2008 5:03 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

I als àrbitres ineptes i venuts com aquest qui els sanciona?.Segurament ningú!!!.

10Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 27, 2008 7:36 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

si la federeacio es posés en serio i escarmentés als jugadors tal com fan quan se li falta el respecte a un arbit... crec jo que no hi haurien prous arbits per xiular...
i lo mes fort es que aquest arbitre, abans del partit, va demanar que li fessim un massatge...
A SOBRE QUE ELS HI FAS UN FAVOR... ELLS T'HO PAGUEN PITANT I INVENTANT-SE COSES EN CONTRA!!

11Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 27, 2008 11:27 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Per més inri el nostre estimat Oriol simulant agresions.Com si aquí no el coneguessim!!!.Al arbitrucho li va faltar temps per treure la bermella ja que estaba creuat de la jugada anterior on el Donés li va dir algo per la targeta groga de les mans.
ORIOL ARTISTÀS COM TU MATEIX!!!.(ARA MATEIX ESTÀ REPRESENTANT AL TEATRE L´AMISTAT DE MOLLEUSSA L´OBRA "M´EN VAIG ANAR I LA VAIG CAGAR").
ERE UN ARTIZTA MUXAXO..!!!!

12Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dj Mar 27, 2008 11:41 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:Per més inri el nostre estimat Oriol simulant agresions.Com si aquí no el coneguessim!!!.Al arbitrucho li va faltar temps per treure la bermella ja que estaba creuat de la jugada anterior on el Donés li va dir algo per la targeta groga de les mans.
ORIOL ARTISTÀS COM TU MATEIX!!!.(ARA MATEIX ESTÀ REPRESENTANT AL TEATRE L´AMISTAT DE MOLLEUSSA L´OBRA "M´EN VAIG ANAR I LA VAIG CAGAR").
ERE UN ARTIZTA MUXAXO..!!!!

Però que va passar exactament??

13Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dv Mar 28, 2008 12:26 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Pues que l´arbitrucho aquest va vindre e plan maxacon.Als primers minuts en una jugada per la banda del Donés i en una disputa per la pilota amb falta,crec jo sobre el Donés,aquest cau i toca la pilota amb les mans pensan-se que li picarien falta a favor.Lluny d´aixó "el colegiado"l´hi treu tarja groga i falta perillossa en contra nostra.Pocs minuts després ,sobre el minut 10 o 12,més o menys al mateix lloc en una jugada del mateix Donés amb l´Oriol i ja despejada la pilota ,el nostre estimat Oriol es deixa anar amb el clàsic crit de un que el maten i l´àrbitre (d´esquenes a la jugada) en vistes de que el que "suposadament a matat" l´Oriol es el Donés va i l´hi treu la bermella directa.Total que la resta de partit amb un menys (canvi de un devanter,Domenec,per un lateral ,Roy,en el lloc del Donés.
La resta de partit recital de targetes en contra de l´Alcarràs ,potset vuit o deu(amb nova expulsió de l´Ambrós,suposadament per insultar aquest ninot desde la banqueta)i faltes i faltes inverosimils ,moltes d´elles,a prop l´area de l´Alcarràs.
Simplement aquest element es va carregar el partit.
El patiment de la grada era que en qualsevol moment veiem el clasic penal dels minuts finals.L´arbit o va afavorir amb unes faltes increibles tocan l´àrea..sort de la nostra defensa que no va caure en el parany de fer res punible.Sinó aquest tio s´ens carregue com un Déu.

14Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Dv Mar 28, 2008 12:37 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Me descuidat de dir-te que potser al minut 7 o 8,just abans de l´expulsió, l´Alcarràs va marcar de falta el petit nostre.Sort de ser així sinó...

15Alcarras 1 Mollerussa 0 Empty Re: Alcarras 1 Mollerussa 0 Ds Mar 29, 2008 9:36 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

M'has deixat anonadat Sarracla, ni jo mateix ho descriuria mes bé, només dir que em sembla que el linier ho va veure i va alçar el banderin pero l'arbit ni santo caso i també recordo una traveta que li fan a Rafa que també el linier va marcar i l'arbit amb gestos el va desestimar.
Un apunt també li va treure targeta a la Fisio per entrar al camp quan ella va entendre pels gestos que podia entrar i al final l'arbit li va demanar perdó i no va la apuntar a l'acta.
Per acabar un dolent arbitarge, però ja sol pasar amb arbits de 30 i pico anys per amunt. rabbit

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum