Aquest derbi arriba molt igualat tinguen en compte que el Mollerussa s´ha reforçat millor (penso jo) que l´Alcarràs.A més de les baixes importants que te l´Alcarràs .
Jo firmaria una victoria per la mínima ara mateix.
Jo a mesura que van pasant les jornades veig un Alcarràs on a baixat l´intensitat degut a les lesions, i el munter de canvis que setmana darrera setmana fa el mister,alguns deguts a canvis per ausencia de jugadors ..altres degut a una filosofia ,per mi erronea,de no tindre coherencia en algunes posicions.Per exemple podem veure uns jugadors un partit juguen de laterals i al partit seguent jugant de mitjapunta o davanters o jugant de migcampista i al seguent de lateral.També entenc que els nous fixatges no han millorat lo que ja teniem.
Sempre he mantingut l´idea de que quan una cosa funciona ..no la toquis..i aquí crec que es toca massa.Els canvis tenen que esser els justos per suplir les ausencies obligades per lesions o sancions..no avui tu jugues aquí demà allà i pasat demà més allà...Els jugadors tenen que estar marejats ...