¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Resultats futbol base

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Resultats futbol base Empty Resultats futbol base Dl Nov 12, 2007 7:18 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Borrachera de gols en els 3 partits que e pogut veure.

L'infantil b goleja 1-7 al mangraners en un partit on els locals es van avansar pero va durar poc l'alegria per ells.

Els prebenjamins tenen un dia placid golejant amb diferents metodes. Mentres l'A golejava l'aitona 9-0 amb un gran joc colectiu (ningu va fer mes de dos gols), el prebenjami b goleja 7-0 a la bordeta amb mes individualitats, on el jugador amb visio de joc segons EL GURU va fer 5 gols.

Ara mateix els dos equips porten 9 i 12 punts respectivament amb 4 jornades. Els dos equips estan en un moment de forma esplendid, vaig veure els dos partits i se nota que porten temps junts. Me van dir que m'havie de currar mes la cronica del benjami A, pero no tinc ni punyetera idea del que han fet, jugaven a la seu

2Resultats futbol base Empty robo a la sue Dl Nov 12, 2007 8:45 pm

dbosch

A la banqueta
A la banqueta

tucho el benjami a va perdre per 5 - 2 despres de un arbitratge indignant , penal injust faltes a la frontal ke ningu veia , tres gols de falta i un de penal , L 'entrenador de Efbs va perdre els papers i va amenasar a l'arbitre digent-li que li faria vola les gafes ke portava asta l'altre canto de camp .Total el segon partit aixi aquest any , jugadors plorant i pares indignats pero : JA VINDRAN A CASA jejejejejejejejej

3Resultats futbol base Empty Re: Resultats futbol base Dl Nov 12, 2007 10:12 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

El juvenil va guanya al camp del Balafia 2-3
El cadet A va guanya al Orgel·lia 3-1
Infantil A va gaunya a fora al AT Segre 0-1
I man dit que els baibis van guanyar a la bordeta 8-2

4Resultats futbol base Empty Re: Resultats futbol base Dl Nov 12, 2007 10:42 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Aquest entrenador sa de fer respectar, si el veus li dius. Ja se sap com son el alguns camps, tarrega, atsegre els que jo e vist pitjor, pero quan es juga primer a fora no i a problema, sino pregunta als pares del prebenjami o a lentrenador que va passar lany passat a tarrega a lanada.... i a la tornada.

5Resultats futbol base Empty Re: Resultats futbol base Dt Nov 13, 2007 1:06 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Per cert benvingut company i animeuse a escriure que el futbol base es el futur

Contenido patrocinado

Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum