opineu!!!
Editat per darrera vegada per el Dt Oct 30, 2007 11:10 pm, editat 1 cop en total
No estás conectado. Connectat o enregistrat
Quin porter creieu que jugarà mes partits?
Editat per darrera vegada per el Dt Oct 30, 2007 11:10 pm, editat 1 cop en total
fanatica escrigué:em sembla realment asquerós i miserable que es tracti tant aleatoriament i amb tanta poca vergonya un tema com aquest i més en la página web del nostre propi equip.
ja ficats perque no preguntem qui ens sembla que té més pèls al cul de tot el vestuari?
tb estaria be
fanatica escrigué:en qué quedem?es pot opinar lliurement o no?el fet que jo conegui o no a un porter o als dos crec que no es el debat ni la qüestió. estic d'acord en que aquesta any tenim la gran sort de tenir dos grans porters i entorn aixó no cal discutir res no¿? simplement penso que no deu ser massa motivant el veure aquests resultats per segons qui res més. en quan als pèls al cul veig que ha calat fons. si fa falta rectifico pero es que reconec que en un primer moment me va picar veure segons qué.
torno a repetir que no conec qui es l'artífex o autor d'aquesta pàgina pero com ja he fet anteriorment el torno a felicitar.
ja per acabar i per no perdre el meu to "guerrer", m'agaradria donar una última OPINIÓ PERSONAL. estic d'acord en que tenim un gran golejador, l'Adri, pero m'agradaria recordar que l'Adri no juga sol i que tampoc ha marcat tants gols sols gràcies al martes, dom o claudinho.
crec que el mèrit es podria repartir molt més i inclus es podria començar per la Tresa el gomila o molts dels jugadors de l'equip que sembla que per falta d'espectacularitat no juguin cap paper i crec que poden arribar a ser molt més importants gràcies al seu treball constatnt tant en els partits com en els etrenaments.
que quedi clar que no vull treure cap mèrit a ningú simpelment vull recordar que cada dissabte o diumenge al camp hi ha 11 jugadors i 4 més a la banqueta