¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Jugadors joves, el lema en la presentació

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Jugadors joves, el lema en la presentació

Jugadors joves, el lema en la presentació IMAG0218
Foto R. Mesull
L'alcarràs s'ha presentat davant de l'aficio en uns actes molt bonics on s'ha comensat per la crida dels jugadors un per un explicant la seva procedencia

Proximament, envoltats de bastants nois del baix segrià prebenjamins i benjamins que han asistit a la foto oficial, han parlat el nostre alcalde Gerard, amb alguns petits problemes de veu, el nostre president Sebastià, el nostre entrenador Parra i el nostre capità Martes.

Tampoc han faltat les pubilles, les quals han fet la sacada d'honor

Parra ha destacat que nomes hi han 3 jugadors veterans i els demes son joves apostant per jugadors que tenen molt a dir en el futbol i que busquen en la preferent un punt d'inflexió per estar mes amunt

En el partit contra el montblanc l'alcarràs s'ha imposat per 2-0

En aquesta pretemporada l'alcarras s'ha mantingut invicte amb 3 victories i un empat

1-Ambros
2-Roi
3-Mercade
4-nano
5-Genis
6-Santos
7-Domenech
8-Amoros
9-Martes
10-Adrià
11-Rafa

12-Cristian
13-Lluc
14-Saladrigues
15-Claudio
16-Ruben

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

No hi he pugut assistir i men arrempenteixo, així doncs una altra victoria al montblanc una altra vegada per 2-0, i cal destacar que nomes ens han fet gols en 1 dels 4 partits tot i que encara no s'ha jugat en cap equip de igual o superior categoria i això em preucupa.


Vsca el FC Alcarràs!!!!!

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Alcarrasí escrigué:No hi he pugut assistir i men arrempenteixo, així doncs una altra victoria al montblanc una altra vegada per 2-0, i cal destacar que nomes ens han fet gols en 1 dels 4 partits tot i que encara no s'ha jugat en cap equip de igual o superior categoria i això em preucupa.


Vsca el FC Alcarràs!!!!!

2 gols company el borges ens en va clavar 2

Jo tampoc e vist el partit nomes la presentacio, no podia quedarme mes estona. Nomes dic que molt bonic linici. S'estan fent noves idees que poden ajudar a captar socis i ambient esperem que sigui aixi

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tucho escrigué:
Alcarrasí escrigué:No hi he pugut assistir i men arrempenteixo, així doncs una altra victoria al montblanc una altra vegada per 2-0, i cal destacar que nomes ens han fet gols en 1 dels 4 partits tot i que encara no s'ha jugat en cap equip de igual o superior categoria i això em preucupa.


Vsca el FC Alcarràs!!!!!

2 gols company el borges ens en va clavar 2
Jo tampoc e vist el partit nomes la presentacio, no podia quedarme mes estona. Nomes dic que molt bonic linici. S'estan fent noves idees que poden ajudar a captar socis i ambient esperem que sigui aixi

Pero nomes va ser en un partit, i per això dic que nomes ens van fer gols en 1 dels 4 partits disputats Wink

Saps algo d'aquestes iniciatives, si saps alguna cosa la fas saber, ok? de totes maneres ja estare al tanto per si hi ha moviments

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum