¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA?

+3
SARRACLA
Alcarrasí
zambrotta
7 participantes

Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 2]

1Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Ds Maig 24, 2008 2:09 am

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Avui ha sortit als diaris que volen que l'Alcarràs sigui filial del Lleida... Algu sap algo al respecte?

2Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Ds Maig 24, 2008 7:36 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

pale Que!!!!!!!!!! no masustis. Pero si ja el tenen a torrefarrera No

3Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Ds Maig 24, 2008 7:53 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

doncs aixo és el que em van comentar...

4Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Ds Maig 24, 2008 8:22 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Osti,jo no se si es bona noticia o dolenta..Tinc sentiments contradictoris si aixó fos realitat.Aixó de ser filial del Lleida..tinguen en compte com està el Lleida...no sé..
I que faran,fotran tots els jugadors actuals fora (una autentica majanada i putada),al estil Torrefarrera i el Torrefarrera actual serà el nou Alcarràs??com per tornar a baixar l´any vinent tinguen en comte que els hi fa falta molta experiencia...no se.No ho veig gens clar..

5Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Ds Maig 24, 2008 9:36 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:Osti,jo no se si es bona noticia o dolenta..Tinc sentiments contradictoris si aixó fos realitat.Aixó de ser filial del Lleida..tinguen en compte com està el Lleida...no sé..
I que faran,fotran tots els jugadors actuals fora (una autentica majanada i putada),al estil Torrefarrera i el Torrefarrera actual serà el nou Alcarràs??com per tornar a baixar l´any vinent tinguen en comte que els hi fa falta molta experiencia...no se.No ho veig gens clar..

Jo ho tinc clarisim, que el alcarras sigui el filial del lleida em sembla molt malament.

He mirat al fòrum del lleida i també es comenta això.
Sisplau no la cagem

6Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Ds Maig 24, 2008 11:32 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Seria bon negoci pel lleida per millorar la cantera i dolent per lalcarras no seria tan "nostre" lequip, penso jo.

7Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dg Maig 25, 2008 1:47 am

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

¿que opineu?, ¿Quines condicions posarieu?, economicament ¿es bó o dolent?,penseu que ara entrenara un Lleidata el Emili.
Mulleus i opineu.

8Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dg Maig 25, 2008 4:26 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Es molt dificil sense tindre detalls de tot aixó puguer opinar.Ja he dit abans que no se si es bo o dolent.Ara bé fer algo semblant a lo de Torrefarrera seria un fracàs total,ja que el club perdria tota l´identitat i es deixaria en mans de uns jovenils el pes de l´equip.Aixó no es la 1ª regional i tindre 18 o 20 tios jovenils amb les dificultats que han tingut per mantenir la categoria jovenil,imagina´t a preferent.S´els menjareien com un canapé.
Penso que l´Alcarràs no pot tirar per terra tota una trajectoria de club,així com així,i si aquesta operació es portes a terme es tendria que tenir molt en compte el tema identitari,així com mantenir bastants del jugadors actuals especialment els més compromesos amb el club.
Ara bé Guru,potser tu ,estant on estàs potser tens més detalls de tot aixó i ens podries fer-nos 5 centims de tot plegat..Com més aviat se sapigue tot millor per tothom.

9Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dg Maig 25, 2008 2:30 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

A mi les condicions hem donen igual. Si aixoies fa per mi seria una gran errada, ja no seria l'Alcarràs per molt que portes el seu nom, i jo ja perdria tota la ilusió pel equip del nostre poble (que ja no seria el nostre equip).

Menduria un descepció molt gran si aixo arribes a passar, i per suposat auqesta web deixaria d'exsitir, ara mateix tenia el portal a mitg construir, i al saber aquest noticia he parat de fer-ho.

10Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dg Maig 25, 2008 6:27 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Jo ho mirare desde una altra perspetiva sense dir si es una bona o dolenta operació. Que a fet el lleida pels equips de la terra i pel futbol base? res. Crec que en dos anys la cosa anirie malament trencarien negociacions i l'alcarras ja no serie equip de preferent. Insisteixo no men fio gens del lleida, normalment tracta malament a la provincia. I ho dic jo, que soc soci del lleida

11Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dg Maig 25, 2008 8:55 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Haig de ser franc, jo vaig veure la noticia al diari i vaig preguntar i ningu en sabia res, he preguntat i m'han dit que son rumors i que el Lleida encara no ha dit res, a veure esta setmana.

12Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dl Maig 26, 2008 10:19 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

A mi personalment m´agradaria saber la postura de la directiva i també i molt la de l´ajuntament que al cap i a la fi es el qui tindrà que donar el vist i plau de tot aixó.
Però deixar anar la noticia a la prensa i al mateix temps ,tothom, amagant el cap com un avestrus,no es la millor manera d´ informar a la gent i especialment als socis.Hem sembla una falta de respecte total i una manera d´encarar el tema amb cobardia.
Tant si la noticia a sortit del Lleida,o bé de l´Alcarràs es tendria que informar als socis de les dues entitats de forma inminent,així com a tota la gent afectada tècnics i jugadors de l´Alcarràs,per saber a lo que es tenen que atendre en un futur.Eticament fora lo correcte.
Ens podem trobar que tothom ,en vista del caos provocat, es busqui la vida en altres clubs i arribem sense tenir ni cap projecte ni tans sols cap lligam amb el Lleida tinguen en compte que el Lleida te prous problemes interns,com per embarcar-se en un altre club.
Resumin,INFORMACIÓ I TRANSPARENCIA INMEDIATA JA!!A TOTS ELS AFECTATS,SOCIS,AFICIONATS,JUGADORS,TECNICS I COL.LABORADORS
A veure si amb tant enrenou tothom es tiri enrera i l´ùnic equip que tinguem al poble sigui la Penya Barcelonista.Ja tendria collons la cosa..

13Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dl Maig 26, 2008 5:54 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

EL GURU escrigué:Haig de ser franc, jo vaig veure la noticia al diari i vaig preguntar i ningu en sabia res, he preguntat i m'han dit que son rumors i que el Lleida encara no ha dit res, a veure esta setmana.

Perdonam si no es veritat, però soc sinse, això de que no en sabeu res no m'ho crec jo, pero es normal que tireu pilotes fora quant encara no s'ha pres cap desisió. Deixeu el club com estar i no ho espatlleu

14Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dl Maig 26, 2008 7:40 pm

pepe

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Pero com podeu dir tantes tonteries! Si es el millor que li podia passa a l'Alcarras! poder fer un equip competitiu amb bons jugadors! aixo de k sigui el filial del lleida no vol dir k tots els jugadors actuals fora, pk els del torrefrarera, mols encara els queda un any de juvenils! Amb la aficio que hi ha a alcarras es lo millor que podia pasar, pk lo de aquest any a sigut horrible eh, lekip a la primera volta campio i de aficionats els de sempre i inclus menys que els anys anteriors!
jo considero que si les coses es fan ben fetes i am l'entrenador que tindra el lleida, mols jugadors tindran la possibilitat de poder pujar al primer equip del lleida!
Amun Alcarras! i amun Lleida

15Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dl Maig 26, 2008 7:58 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Que vagin a un altre poble a emprenyar, els d'almacelles acava de pujar.
Si es fa lo del filial no serà lequip del nostre poble, serà una colla de jugadors del lleida que porten el nostre escut. Nomes de pensar, em fa venir mal de cap, sembla mentida, qui m'ho hagues dit que ara parlariem d'això... I una cosa una vegada firmat després no hi ha marcha enrera, que no us rentin el cap els de lleida ja han destrossat al torrefarrera, que no ho fagin aquí. Sisplau Crying or Very sad

16Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dt Maig 27, 2008 3:13 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Pepe aqui ningú diu tonteries.Cadascún expresa lo que sent i lo que pense.Es molt respetable la teva postura,es més si la directiva i ajuntament tinguessin una mica de sentit comú i expliquesin lo que hi ha ,possiblement jo mateix estaria amb la teva idea i posicionament.Sempre he dit que a hores d´ara no ho tinc gens clar,si es bó o dolent.També puc interpretar que si no tenen ganes d´explicar res i volen fer-ho tot a esquenes de tothom,possiblement no sigui tant bo el pacte,ja que si tantes ventatges té, no costa res d´exposar-les .Alguna cosa en contra hi deu haber,dic jo.
De la mateixa manera es respetable el posicionament de l´Alcarrasi o bé el Tucho,tenen motius per pensar així.El problema gran que jo veig es que ningú (directives,ajuntament)respira.Han llençat la "bomba"noticia i esperen a que exploti en mans d´altres.

17Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dt Maig 27, 2008 5:15 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Mireu que opina un forero de la UE Lleida:


"Vull un filial per al Lleida pero na destrossant clubs pel camí no es la forma de fer les coses."

Si us plau, no busquem el recurs facil, i no deixem el club a mans d'ells, ho suplico no tirem els 52 anys d'historia per la borda. Aquest club no serà el nostre, el de el nostre poble, el de la Vila d'Alcarràs. Que no us rentin el cap els de Lleida... No Crying or Very sad Crying or Very sad No

18Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dt Maig 27, 2008 8:51 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Sincerament jo la idea de aliarse no la trobo dolenta, el problema es que del lleida no men fio gens, mai a apostat per la casa i crec que a la minima que la cosa no anes be ens deixarien tirats. Per tant jo tambe dic no a ser filial

19Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dt Maig 27, 2008 9:24 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Mireu els que ens diuen els de Lleida:

...sabra que a Alcarras ni els seus propis habitans
volen al Alcarras, per aixo me costa d'entendre aquesta iniciativa...
[la iniciativa a la que es refereix a a la de les firmes]
A Alcarras els
aficionats no pasen dels 40-50 cada partit (com a molt!) i d'aquests la
majoria es gent de Lleida que va a veure un partit de futbol perque es
juga dissabte a la tarda (jo mateix hi he anat en alguna ocasio), i els
que son del poble lo unic que fan es rajar, rajar i rajar, cosa que els
jugadors estan fins als collons de la seva propia aficio..
.

I encara els farem un fabor donanlos l'Alcarràs? No la cagem i visca el FC Alcarràs, el nostre Alcarràs!

20Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dc Maig 28, 2008 9:49 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Alcarrasí tampoc cal que en fotis tant cas de l´opinió d´aquest tio.Tots sabem com es Ilerlleida (un tal de Mesa).Sempre a rajat de l´Alcarràs.L´història no es nova.Potser l´Albesa,(el seu equip) seria un bon candidat a ser filial del Lleida.

21Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dc Maig 28, 2008 6:01 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Evidenment hi ha gent que critique pero jo no em sento involucrat en aquest grup de gent. Tots teniem la ilusio al acabar la primera volta pero tambe sabiem que aixo podia passar. Quedar sisens ha sigut una passada i sa de saber valorar. A sobre em donat pas a bastants canterans al final de lliga. Pero segueixo insistint, no creixerem, al contrari, ens encongirem, si som el filial. M'imagino un descens (deu no u vulgui) i que el lleida es vulgui desvincular (com a passat amb el torrefarrera, que es veia clar que baixarie) de nosaltres deixannos sense jugadors i amb futur incert.

Lleida, sou el meu segon equip i soc soci de gairebe tota la vida (10 anys tenia), estar molt be colaborar pero no men fio de valtres, no utilitzeu la cantera per a res, heu destrosat el torrefarrera (que ja s'hagues destrosat sol), vau putejar al tarrega demanant el retorn de pau bosch per no ferlo jugar gens, i en 10 anys nomes heu pujat 3 canterans Oriol, Rubio i Urrea, quan heu tingut canterans (nuno, gabernet egea...) que han demostrat ser molt mes bons que alguns jugadors que actualment teniu

22Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dc Maig 28, 2008 7:27 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Mireu,continuo dient,a hores d´ara jo no he escoltat,ni he llegit cap argument-opinió-escrit-band-circular-etc.etc ni de la junta,ni de l´Ajuntament(Al cap i la fi es el principal "accioniste").Per lo tant estem comentant coses en un sentit i en un altre,sense practicament informació,(al menys jo no la tinc).Jo hem dono un marge de temps per veure si els responsables respiren.Totes les opinions son bones .Peró entenc que tampoc,ara mateix,sense cap postura oficial,esté que se massa radical en cap sentit.Igual tot queda en no res.. i que?.Pues tot igual.
Es força veritat que el Lleida sempre a donat l´esquena a la cantera i també als altres clubs veins.També es veritat que el canvi actual es força gran si entenem que l´entrenador,Emili Vicente, es de la zona i l´equip que es vol fer al Lleida ,tinc entés ,que també,amb jugadors de la zona.
Si mirem als equips de 2ª B amunt tots tenen filial i no crec que aixó,per si ,sigui res dolen,tot lo contrari.(El Gimnastic Tarragona per ex. te al Pobla de Mafumet i no crec que a la Pobla de M. estiguin emprenyats per aixó,possiblement tot lo contrari.).També més que "destrosar "altres equips el Lleida lo que ha fet es pasar d´ells.(El Torrefarrera no la destrosat el Lleida ja que estaba practicament descendit abans de fotre la pallassada de fotre els jugadors al carrer i agafar el jovenils).
Repeteixo que ho expliquin amb ets i uts,i,aleshores opinar i decidir ,en un sentit o be altre,amb conciencia.Si es fecin bé les coses,no necesariament te que esser 100x100 negatiu.Baixar de categoria també ho podem fer sols(defet ja ho hem fet sense estar afiliat al Lleida).Inclús desapareixe (Només cal que l´Ajuntament i algún col.laborador tanqui l´aixeta).
Evidentment hem sabrie molt greu un tipus d´afiliació on es perdés el nom..l´entitat..i que vinguessin en plan colonitzadors,prescindin de tot i de tots los que hi ha ara que també es moltissim i molt important.
CAL ESPERAR COM RESPIREN..!!

23Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dc Maig 28, 2008 10:14 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Segons L'Alcarrasi si ens fem filial del Lleida tirarem 52 anys d'historia.
Sembla que no coneixi la gent d'Alcarràs, perque els que som alcarrasins sempre defensem la nostra entitat tant com a poble i tant com alcarrasins pero això no vol dir que siguem tontos, ni molt menys.
A veure si m'explico bé.
La junta aquest any volia plegar, pero sempre pasa el mateix, que no hi ha gent que vulgui agafar les regnes, perque es molt bonic criticar sense ajudar.
Abans d'explicar-me voldria dir que si algu es vol fer carrec del club presenti la seva candidatura i amb un projecte solvent per les proximes temporades, que portar un equip de futbol no es tan facil com sembla.
S'ha de trobar jugadors per la categoria, negociar amb ells, i no penseu que es facil, perque també son molt peseteros, encara no ho sembli i despres buscar diners, encara que sigui davall de les pedres, perquè tot val diners, jugadors, arbits, desplaçaments, roba, dietes, etc...
Això la gent que no s'hi posa no ho veu.
Tornen al tema, quasi tots coneixeu al president i ell es molt futbolero i sobretot alcarrasi.
Si el tema de la filiació ves sigut perde l'entitat del club ja no ves anat a parlar amb ells, perque ell ja sap el que ha pasat a Torrefarrera i no voldria mai que això pases aqui.
Com tots sabeu quan acaba una temporada es fa balanç, hi ha jugadors que interesa i altres no i la posibiltat de la filiacio es això, ells aportat jugadors, no tots, pero al hora de tractac amb ells som nosaltres els que tenim l'ultima paraula.
L'unica cosa es que volem portar la part esportiva que es una cosa molt compresiva, per saber l'evolucio dels jugadors, si poden ser intersants per al Lleida o no.
Els jugadors interesants de esta temporada acabada, si es volen quedar també es podran quedar, perque a preferent ha de haber jugadors joves i jugadors veterans amb la categoria, ja que ningu vol baixar.
Economicament es un tema interesant, la filiació, perque pots fer un presopost mes asequible amb els teus ingresos.
Per ara només ha agut un primer contacte, res definitiu.
Pero continuo diguent que la junta d'ara sempre vatlla per la identitat del club i repetixo si alguns socis no ho veuen bé que presentit una altra opciò i agafin ells la responsabilitat de portar el club.
Pero tranquils que si el tema tira endavant es te previs de fer una convocatoria per explicar al socis el tema a fons.
I per acabar i deixar, si voleu, el tema tancat recordar una frase de Cule.
Al final sempre son els mateixos el que donen el callo i que senten els colors.
Jo dic que per ells també vetllem ja que son la base del Alcarràs.
Ah si Sarracla no puc explicar res més perque tan sols ha hagut una toma de contacte i sisplau si voleu criticar fer-ho donant solucions. Gracies.

24Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dc Maig 28, 2008 11:15 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Guru,bé al menys algú diu algo,que ja es molt!!.Pel que puc entendre es el propi president el que a busca´t la filiació amb el Lleida,ja que tu l´altre escrit practicament no en sabies res i al igual que tots ho sabies pels diaris.
Saps quan es sabrà algo definitiu?Teniu previst ,la junta o bé el president, reunir-vos de nou?.Sols afectaria en el tema esportiu,osigui jugadors i técnics(suposo que també)?.Es quedarie molta gent de l´estructura actual?o bé serien uns pocs a tall testimonial?.Continuareu la junta i el president ?.Comfiem (sempre ho he fet),amb les teves aportacions i aclariments,ja que sempre son bones i interessants.
No cal dir que es un tema que tant si es per anar en un sentit o bé en altre es tendrie que donar solució quan abans millor i pel bé de tots.
També reconeixer la feina feta per la junta i el president,ja que com molt bé dius es una feina que ningú vol fer,es té que buscar diners,es té que perdre moltes hores i aixó ,evidentment es té que reconeixe,valorar i aplaudir i jo sincerament o faig.
Jo repeteixo ,no se si es bo o dolent peró com mes informació tinguem tots ,mes podrem sospesar aquesta posible afiliació.Estarem "Al loro" de lo que ens aneu informan.

25Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Empty Re: Alcarràs FILIAL DE LA U.E.LLEIDA? Dj Maig 29, 2008 12:15 am

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Hi ha coses que encara no puc respongue perque no les se encara, pero la junta continua mes que res tal com he dit abans perque si fructue la filiacio per deixar-la ben lligada i amb tots els caps lligats per afovorir al Alcarràs i també al LLeida, pero primer al Alcarràs ja que dispondria de jugadors que an acabat de juvenil i que molts s'escapen cap altres clubs (Benavent, Fraga, etc...), i aixi poder conservar repetixo la categoria com a minim.
També comentar que el debat que aqui es porta també esta al carrer i la gent del poble ho troba d'allo mes positiu perque qui mes o menys ja sap lo que es estar dintre de la junta i els problemes que ho porta.
I com no, si algu amb idees i ganes de treballar té ganes de posar el seu granet de sorra la junta esta disposada a incorporar-lo.
I repetir que això no sera un cas Torrefarrera ni molt menys.
De jugadors de l'actual plantilla ni ha d'intersants, pero fins que no es planifica la seguent temporada no es pot dir noms (falta poc), mes que res per respecte a tots.
També destacar per si algú no se'n recorda que gracies aquest president es va fer bastante millores al camp (gespa artificial) i ens barallem perque acabin de posar la valla en la seva totalitat, tornar a posar el nom del club a la paret ( no se perque el van esborrar), es continuara jugant el dissabte tarda ja que creiem que ha sigut molt positiu, etc...
I donar les gracies a tots els que ens agraixen la nosta tasca en aquest club, petit, pero un gran club.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 2]

Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Temas similares

-

» Alcarras 0 Marianao 4

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum