¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Molts suspitós (espero que m'equivoca)

+2
...
Alcarrasí
6 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Molts suspitós (espero que m'equivoca) Empty Molts suspitós (espero que m'equivoca) Dv Abr 18, 2008 6:53 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

No m'agrada ser així ni pensar mal de ningú però hi han unes suspites que no me les trec del cap i cada vegada que hi penso emb sembla que pot ser real.

El cas es que ahir per la radio vaig sentir les declaracions d'Adrià després d'entrenar el mateix dimecres amb el Monzón. I va dir, entre altres coses, que ja li habien dit des de fa altres setmanes d'incorporar-se al Monzón però no ho faria fins que l'equip deixes de tenir possibilitats d'ascendir de categoria. Com que vam perdre contra el Martorell, i deixar de tenir possibilitats fermes d'ascendir, aquesta setmana l'Adrià s'incorpora amb l'equip aragones. I tot això ho he lligat amb lo de que desde la 17a jornada no feia cap gol, ara ho enteneu?

Avere si ho aclareixo, segons al meu entedre, Adrià va deixar de fer gols amb l'Alcarràs perque aquest no lluites per res i així fitxar de seguida pel Monzón.

Potser ara em direu de tot, però esque lliga molt. Fins a la 17 jornada un gol pel partit, i després ja no en fa cap més, estrany.

Ara espero que opineu i em doneu raons de pes perque pensa el contrari, i així em quedaré tranquil.

...

avatar
A la banqueta
A la banqueta

Bones sóc el Roi
Sincerament no crec que hagi deixat de marcar gols voluntariament , sino simplement perquè ha tingut una mala ratxa.
L´Adrià és un grandíssim jugador i bona persona i mai faria això.
Llavors quan xutava a porteria que fa apuntar cap al córner???
No vec correcte que diguis això d´un jugador que ha servit tant al equip.
Bona sort Adri
dw

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Jo en aquest aspecte penso semblant al Roi.Vui creure que ha estat una mala ratxa,que al mateix temps coincideix amb el baixon de l´equip.
Jo més d´un cop he escrit que era bastant xupón(cosa que al motsó dubto molt que l´hi deixin fer),i que entenia que anava en contre dels interessos de l´equip,ja que a vegades veies companys clarament desmarcats en posició de fer gol i ell s´entestaba a entrar sol pel mig rodeixat de contraris...ara bé crec que ho feia perqúe tenia moltes ganes de fer gol i no pas lo contrari,osigui que l´equip no marques per no guanyar els partits.Lo que jo penso es que es trobava molt trabat i les mateixes ganes de fer gol li provocaven un cacau mental,que a la vegada el feient ser bastant individualista,justament per marcar lo més aviat possible,cosa que per desgracia no succeia,dede feia temps.
Penso que al Motsó pot fer un bon paper,ja que té qualitat per fer-ho i també crec que l´hi corregiran aquests tics individualistes la cual cosa suposará que sigui un jugador més complert.Molta sort Adri!!.

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:Jo en aquest aspecte penso semblant al Roi.Vui creure que ha estat una mala ratxa,que al mateix temps coincideix amb el baixon de l´equip.
Jo més d´un cop he escrit que era bastant xupón(cosa que al motsó dubto molt que l´hi deixin fer),i que entenia que anava en contre dels interessos de l´equip,ja que a vegades veies companys clarament desmarcats en posició de fer gol i ell s´entestaba a entrar sol pel mig rodeixat de contraris...ara bé crec que ho feia perqúe tenia moltes ganes de fer gol i no pas lo contrari,osigui que l´equip no marques per no guanyar els partits.Lo que jo penso es que es trobava molt trabat i les mateixes ganes de fer gol li provocaven un cacau mental,que a la vegada el feient ser bastant individualista,justament per marcar lo més aviat possible,cosa que per desgracia no succeia,dede feia temps.
Penso que al Motsó pot fer un bon paper,ja que té qualitat per fer-ho i també crec que l´hi corregiran aquests tics individualistes la cual cosa suposará que sigui un jugador més complert.Molta sort Adri!!.

Però no erets tu sarracla el que diea que ara la passava mes i no feie tantes idivudualitats?

Mireu, quant et fan una oferta així el subconcient et fa males passades

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Alcarrassi jo vaig dir ,després de l´ultim partit a casa contra el Pubilla,i últim que he vist,que en aquest partit,a mi personalment,em va donar la impressió de que l´Adri no havia estat tant individualista(en aquest partit),com en altres ocasions,que fins i tot vaig veure un parell de parets molt maques crec que amb el Martes.Jo desconec si tenia ja una oferta o no del Motsó.
Lo que si tinc clarisim es que al Motsó tindrà de jugar més amb els companys.

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Crec amb la bona fe del davanter, no crec que sigui degut a aixo. Jo he set davanter (als meus temps i sense ser cap figura ni de ben lluny) i ser que a vegades la pilota no vol entrar i com mes i penses pitjor u veus.

Els teus arguments son logics pero vull pensar que a sigut mes una mala ratxa

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Tint entes que l'Adria quan jugaba al Binefar era delanter pasador i el que feia els gols era el Toje, uns dels davanters del benavent.
Si tots feu memoria als primers partits de lliga l'Adria tampoc va mullar i va exclatar el dia del partit contra el Sants 6-2.
Llavors va anar fem gols, pero arriba el Nastic o millor dir la Pobla de Mafumet, demana la baixa i la junta no li dona, ja que llavors anavem liders o coliders, teniem opcions, es lesiona el Martes, un mes sense Martes.
A partir d'ahir l'Adria no li entra res, res, aixo que ho probaba, potser de ganes que tenia es va tornar individualista i tot.
Ara feia uns parells de partits que venia al camp el Mariani, entrenador del Monzon, con que el Monzon ja havia despatxat a un davanter i l'altre s'ha lesionat, han tirar la canya i l'Adria ha picat, es un equip de tercera amb opcions a pujar, etc...
Pos molt bé que tingui sort, pero quan un comença una cosa es de cavallers acabar-la, sobretot si dius que et trobes bé on estas.
Pero ja esta fet, i ara.... com diuen els castellans " A rey muerto, rey puesto" i endavant que queda poc per acabar. Agur.

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

no estic gns d'acord amb aixo de q l'Adri ho feia expressament. hi han hagut molts factors que han influit. un es la lesio del Martes, que es un bon complement als gols q feia. un altre la mala sort, i es normal que quan no t'entra una pilota t'obsessionis en voler fer el gol. és mes, en cada entreno s'esforçava cada dia mes, i mai ha donat senyals de passar del tema. a mes a mes, em faig creus de que no vulgues marcar, quan un delanter viu del gol i sota el meu parer si un delanter marca, i fa 20 gols en una temporada es un bon escaparat. aixi que ja nomes per ell mateix no crec q deixes de marcar expressament.
i tambe s'ha de mirar que fent 17 gols en 17 partits els defenses rivals anaven a per ell. era lome de referencia de lekip i totes les osties i marcatges durs, inclus de fins a 2 o 3 defenses anven cao a ell

sobre si es keda be o malament marxar ara jo crec que ha aguantat fins que l'equip ha perdut practicament les opcions de pujar. pero una oferta com aquesta, d'un equip que lluita per pujar a 2ªB, algu l'hagues declinat? sincerament crec q no

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum