¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

JM Gené 3 Alcarràs 2

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1JM Gené 3 Alcarràs 2 Empty JM Gené 3 Alcarràs 2 Dg Mar 30, 2008 9:54 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

S'ha perdut Sad
Avere que diuen els que han vist el partit confused

2JM Gené 3 Alcarràs 2 Empty Re: JM Gené 3 Alcarràs 2 Dl Mar 31, 2008 9:29 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

poc a dir, primera part de pena, 2a part a cara descuberta, hem marcat però amb el 2-2 ens hem suicidat i hem llançat tot l'ékip a dalt. Els seu 3r gol per tant al contraatac de 5 contra tres, la resta del ekip estaba a camp contrari. El 2n gol de Martes una xilena a l'escuadra increible-ble, el primer del rafa amb bona jugada fins línia de fons del tito. A la 1a part hem fallat dos molt molt molt clares, a la 2a una molt clara (amb clar vull dir 1 vs 1 pel mig i sols, i la llastima es k no han anat ni entre els tres pals, la de la 2a si, q l'ha refusat un defensa doncs ha sortit mossegada).

Ells han tingut 4 oportunitats d'1 vs 1 i n'han fotut tres, vamos, k els juvenils ho hem semblat nosaltres.... s'en va el tren s'en va....

Bueno, no es pot dir k haguem fet mala temporada, ki ho hagues dit k estariem així a hores d'ara, ja hem assegurat la categoria amb els 44 punts. I akest ha sigut un any per conjunatar un ekip, recordem, totalment nou (17 jugadors nous). Ki sap, fins al maig no es pot dir, però sembla k fossim el barça, irregulars totalment i on un partit no te res ha veure amb el següent, es més, on fem parts totalment diferents. Bueno, es molt frustrant, pq personalment pensava i penso k podem i k allí estarem, i hem torno boig quan veig q no va, però sembla k ens falten dos cosetes, una mica de profesionalitat, un tant d'aplom i un altre tant d'entusiasme. una llàstima la veritat.

3JM Gené 3 Alcarràs 2 Empty Re: JM Gené 3 Alcarràs 2 Dl Mar 31, 2008 9:42 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Alineacions:
Josep mª Gene:
Robert, Carlos, Roger (Fuente), Larinyo, Pol (Serrano), Ballesteros (Pacheco), Ruben, Vives (Kiko), Jesus (Pau), Xema, Ahima

Alcarràs:
Lluc, Pau (Rafa), Santos, Antorn, Genis (Rabert), Nano, Adrià, Ivan (Buba), Roy (Marcel), Martes, Tito (mercade)

Gols:
1-0 m.41 Xema
1-1 m.51 Rafa
2-1 m.65 Ballesteros
2-2 m.71 Martes
3-2 m.75 Xema

Al primera part els dos equips jugaguem amb un futbol vistos en el qual l'Alcarràs ha tingut 2 ocasions clares, la més bonica una vaselina davant del porter i la pilota surt fregant el pal dret del porter, pero a punt d'acabar el primer temps una pilota que no s'entenen Genis i LLuc que inclus xoquen es aprofita per el delanter per marcar.
Al segon temps ja de començament entren Rafa i Rabert per manar més al mig del camp, i això es reflexa amb el 1-1 centrada de Tito on Rafa xuta a plaer.
Despres l'Alcarràs s'ha volcat a l'atac amb xuts a fora, moltes jugades, pero el Gene a la contra feia por perque jugavem al primer toc i en un no res estabem davant de la porteria.
Al minut 65 Ballesteros fa una bona internada per el centre de la defensa i tot la sortida de LLuc no pot evitar el 2-1.
Tot aixi l'Alcarràs no va baixar els braços i ho probaba, probaba i amb una jugada de varios xuts, uns refusats, altres impactabem a la defensa del Gene, Martes veu la pilota i proba una xilena i fa el gol per l'escaire dret del porter, era el 2-2 .
Pero ahi l'Alcarràs va pecar d'ambicio i es va volcar a buscar la victoria descuidant la defensa i aixi va ser que al minut 75 Xema fa el 3-2 amb una contra de 4 delanters per 3 defenses.
I ja no va donar per més.
Jo crec que l'Alcarràs alli li va faltar aplicar la seva expirencia a la categoria, com ha pasat amb altres partits, el Gene sempre va jugar apostant a la contra amb 3 mitges puntes i un punta sempre esperant guanyar l'esquena a l'Alcarràs.
També recalcar que els liniers aquell dia no estabem gaire fins, també l'ansies de fer un gol l'Adria ja que probaba sempre de fer-ho tot sol i a vegades tenia bones opcions de pase al company.
Per mi el Gene practica un futbol vistos i bonic pero es un equip que es pot guanyar bastant bé, això si jugant amb picardia i veterania.
Si algu vol apuntar algo més, ja ho dira.Res més.

4JM Gené 3 Alcarràs 2 Empty Re: JM Gené 3 Alcarràs 2 Dc Abr 02, 2008 12:25 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Aquesta segona volta sembla que l´equip porta la pàjara com el Barça.
No he vist el partit però per lo que dieu l´equip li ha faltat una mica de consistencia defensiva,i veterania.
Potser es una mania meva però l´equip ha canviat bastant de la primera volta tant en intensitat com en posicionaments degut ,basicament,a les noves incorporacions on ,no ser per quina regla de tres sembla que si venen de nous son millors que el que hi ha de fa temps,i al meu entendre no es així.
L´equip ara es tant vulgar com ho era fa 2 anys amb l ´Alcalde,sort de una excelent i recordada 1ª volta..sinó...a 1ª regional com el Mollerussa.
Lo del Adrià ,no es nou.Aquest noi desde que va venir la tele ,els diaris,i el va voler ún equip de tercera,no ha fet res més de bo.Crec que no ho va pair bé.Tendria que entendre ell ,I TAMBÉ ELS TÈCNICS,que el futbol es cosa d´equip i que no es te que confondre l´afany de fer gol ,que es correcte i obligatori en un devanter,en un monóleg de xupar pilota.
No es el primer ,ni el segon partit que aquest noi perjudica l´equip en ignorar els companys del costat,millor situats que ell en certes jugades de perill davant porta.Peró sembla ser que, uns pocs tenen llicencia per tot dins el camp,i els altres .....¿?¿?
Un altre dia sirà..

5JM Gené 3 Alcarràs 2 Empty Re: JM Gené 3 Alcarràs 2 Dj Abr 03, 2008 9:53 am

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

Jordi, puntualitzar k al primer gol ni tant sols hem toco amb el genís, doncs el delanter li guanya l'eskena al genís en una centrada per dalt k ell no arriba a treure de cap, el de JMG controla amb el pit cap al punt de penal, jo li surto, ell es tira amb la planta del peu, toca la pilota, despres el meu genoll (els tacos del davanter no la pilota) i cap dins. després no sé si hem cau a sobre el roi o el genís, però la pilota ja anava camí del gol.
Homé, k ja en tinc prou k s'inventin coses als diaris per allo del joc dels disbarats per telefon com per a k me la foteu akí. I no m'enfado, però k kedi constància.
En quant al baixón de joc, ja ho he dit abans, però estic segur k a komençament de temporada pensaveu k ens anirai ben just salvar la categoria, no és excusa i jo encara crec k podem guanyar els 8 partits k keden, i per fer-ho hem d'estar tots junts amb la plantilla, pq ens agradi mes o menys un jugador, al cap i a la fi, si el posen es el k ha de fer les coses i no cal tirar-hi més pedres, pq s'empitjora la situació. Akest dissabte guanyarem i la setmana k ve ja es pot agafar els ous el martorell pq no pensem perdre sense sang Twisted Evil

6JM Gené 3 Alcarràs 2 Empty Re: JM Gené 3 Alcarràs 2 Dv Abr 04, 2008 12:03 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Lluk,es veritat ,jo el primer,que no pensavem ni de bon tros estar on estem,al inici de la temporada.Ara be,després d´una primera volta espectacular,fins al punt de ser campions d´hivern,no s´entent massa aquest canvi a pitjor tant radical.
¿Quina es la culpa?..puc estar equivicat,peró jo tinc la meva opinió,ja escrita varies vegades,"quan una cosa funciona..no la toquis!!!!!.Si mirem les aliniacions i posicionaments d´alguns jugadors respecte gran part de la primera volta i les últimes jornades veurem bastants canvis,jugadors que eren titulars ara no hi son(cas del Amorós)o be que estant a la plantilla peró conten poc ..altres que no ho eren ..ara si o bé altres que ni tans sols estaven al equip i ara son titulars indiscutibles ,amb un rendiment(al meu entendre),com a mínim dubtós.Jugadors que van començar en una posició i ara juguen en altra..en fí MASSA CANVIS!!!
No es tirar pedres contra ningú el fet de dir lo que jo penso que es veritat.També ,es cert que puc estar equivocat.I per mi lo primordial es l´equip i mai les individualitats.
Quan veig personalismes en el joc en detriment del colectiu pues no m´agrada gens i m´enprenya.
Si lo més bonic del futbol es veure joc colectiu..parets..pases a l´espai..canvis de joc...desmarques..jugades trenades..es acollonant.Ara bé quan veus jugadors en plan pati de colegi que el qui te més morro intenta diblar fins i tot la seva propia sombra i no pasa una pilota ni que el matin..."el gol el faig jo o ningú"..jo personalment ja me n´aniria del camp.Com també m´enprenya, encara més, que els entrenadors(en plural) els hi permetin fer aqusta majanada que va en contra de tot l´equip.
Lluk ja m´agrada que l´equip tingui esperit i moral per guanyar els vuit partits que queden.Ojala sigui veritat.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum