¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

L'humor grafic del FC Alcarras 3

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1L'humor grafic del FC Alcarras 3 Empty L'humor grafic del FC Alcarras 3 Dv Feb 15, 2008 8:02 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

L'humor gràfic del FC Alcarràs

L'humor grafic del FC Alcarras 3 Jo20qu10

2L'humor grafic del FC Alcarras 3 Empty Re: L'humor grafic del FC Alcarras 3 Dv Feb 15, 2008 8:40 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Alcarrassi,al final fotras canya i el lloc al Forges ,Oscar..i companyia...
El primer que m´ha vingut al cap al veure la vinyeta es la del Mariano Rajoy convocan al Aznar i es que aquest suposat mister s´asembla més al Rajoy (li falten les ulleres i una mica de barba)que al Parra i l´Aznar amb una mica de mustachillo estaria clavat.

3L'humor grafic del FC Alcarras 3 Empty Re: L'humor grafic del FC Alcarras 3 Dv Feb 15, 2008 9:23 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:Alcarrassi,al final fotras canya i el lloc al Forges ,Oscar..i companyia...
El primer que m´ha vingut al cap al veure la vinyeta es la del Mariano Rajoy convocan al Aznar i es que aquest suposat mister s´asembla més al Rajoy (li falten les ulleres i una mica de barba)que al Parra i l´Aznar amb una mica de mustachillo estaria clavat.

En teoria es el president de l'Alcarras

4L'humor grafic del FC Alcarras 3 Empty Re: L'humor grafic del FC Alcarras 3 Dv Feb 15, 2008 10:54 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Aquest es el que mes m'ha agradat dels tres fins ara, ja li comentare al sergio si a ell li fa graciua com a implicat tambe jeje

5L'humor grafic del FC Alcarras 3 Empty Re: L'humor grafic del FC Alcarras 3 Ds Feb 16, 2008 1:24 am

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tucho escrigué:Aquest es el que mes m'ha agradat dels tres fins ara, ja li comentare al sergio si a ell li fa graciua com a implicat tambe jeje

Si li molesta m'ho dius i ho trec sense cap impediment

6L'humor grafic del FC Alcarras 3 Empty Re: L'humor grafic del FC Alcarras 3 Ds Feb 16, 2008 1:48 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Home ara ho entenc més lo de la similitud

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum