¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Protesta sobre el butlletí d'activitats

5 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Protesta sobre el butlletí d'activitats

Protesta sobre el butlletí d'activitats Protes10

Com tots els que viuen a nostre poble, saben que cada més reparteixen un butlletí informatiu on ens informa a tots els veïns de les activitats que es realitzen a Alcarràs

Que si tal dia fan Ofrena a la Mare de Déu de Montserrat, que si tal dia fan les Olimpíades escolars, que si tal dia fan una obra de teatre, que tal altre un taller, que si una trobada que si banc de sang, que si una inauguració... i així un llarg etc. Tan costaria posar el dia i hora que juga el nostre estimat Futbol Club Alcarràs??

Pel butlletí de Festa Major d'hivern si que deia el dia i hora en que es jugava el partit, fins hi tot en el programa sortia l'hora en que jugaven els prebenjamins i el juvenil de EF Baix Segrià, doncs perquè no tornem a posa, ja no dic els partits del Baix ni de la Penya -que no estaria malament-, sinó el de l'equip que representa el futbol a la nostra Vila. I així de pas fem arribar a tots els habitants del poble que a part del Barça i Madrid a Alcarràs tenim un equip a preferent i que fins ara lluitavam per ascendir a una categoria amb un alt nivell.

Per poc que puguem, n'hem a potencià la popularitat del FC Alcarràs al nostre poble, segur que si paro pel carrer a algú de la Vila no hem sabria dir més o menys la situació de l'equip.

Tampoc em semble que demano tan, no?

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

en aixo tens moltissima raó alcarrassi! es molt trist com cada dissabte hi ha mes gent de l'equip rival que delnostre... només hi ha els de sempre, que tot i que moltes vegades "rajin" mes que animen, almenys no fallen...

pero repeteixo que es molt trist i dessolador que hihagis 4 gats...

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

El problema que tenim aquí,i possiblement en altres indrets es que cadascun va per la seva banda.No hi ha sentitiment de col laboració mutua.Cada entitat es busca la vida prescindin de les altres.
Ara bé es una falta de respecte el fet de posar unes activitats que es fan al poble i no posar unes altres.Els responsables d´aquest butlletí tendrien que rectificar.

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Doncs avere si ens fan cas pel pròxim més, tot i això encara no ho entenc que fiquin totes les activitats menys les del FC Alcarràs, no se pas qui està al carrec d'això

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Ja he vist el butlletí del mes de Maig, i com era d'asperar no surt res del FC Alcarràs.

Continuo diguen que no ho entenc, aquesta protesta estarà al portal fins que ens fagin cas

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Me temo que estarà dies aqui pos.

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Vaig parlar amb el regidor d'esports sobre aquest tema i em va dir que nomes era un butlleti cultural i no esportiu. També em va comentar que estaba en projecte un d'esportiu, aveure si es veritat...

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

EL GURU escrigué:Vaig parlar amb el regidor d'esports sobre aquest tema i em va dir que nomes era un butlleti cultural i no esportiu. També em va comentar que estaba en projecte un d'esportiu, aveure si es veritat...

Ok doncs així ja puc treure la protesta

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Jo esperaria al menys fins acabar la temporada i a la seguent es veura si ho tire andavant o no, que ja saps "que las cosas de palacio van despacio".
Ho dic perque també s'havia de fer vestidors nous, bar, despatxos, etc.. al començar aquest any, tu els ha vist, pos jo també.

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

aixó... tindrem que esperar uns mesets abans de les eleccions..aleshores corem-hi tots a fer coses.....no fos cas que perdesin vots!!!.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum