¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

A que aspirem

+2
SARRACLA
Tucho
6 participantes

A que aspirem realment?

A que aspirem Vote_lcap17%A que aspirem Vote_rcap 17% [ 9 ]
A que aspirem Vote_lcap8%A que aspirem Vote_rcap 8% [ 4 ]
A que aspirem Vote_lcap15%A que aspirem Vote_rcap 15% [ 8 ]
A que aspirem Vote_lcap4%A que aspirem Vote_rcap 4% [ 2 ]
A que aspirem Vote_lcap56%A que aspirem Vote_rcap 56% [ 29 ]
Vots Totals : 52


Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1A que aspirem Empty A que aspirem Dl Nov 05, 2007 2:55 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Quina aspiracio hem de tenir veien el gran inici en joc i punts del nostre equip?

2A que aspirem Empty Re: A que aspirem Dl Nov 05, 2007 4:57 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

jo crec que cauriem en un greu error caure en l´euforia i posar unes fites que d´entrada ningú les exigeix.
Sempre s´ha dit que la fita es salvar la categoria,i aixó es lo que tenim que aspirar ara mateix,disfrutar tot lo que es pugui i ja està.
L´euforia sempre ha estat una mala companya.Tenim exemples no gaire llunyans.

3A que aspirem Empty Re: A que aspirem Dl Nov 05, 2007 6:19 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Si jo ja ho he pensat aixo quan e fet l'enquesta pero ho vui mirar d'una altra manera, si ara agafem mala ratxa i salvem la categoria la temporada seguirà sent molt bona, el problema es que ens pugin els fums i creurens ara que quedar12ens per exemple es dolent amb aixo estic d'acord, pero tambe que la ilusio de anar 4ts amb 20 gols en 8 partits no me la treura ningu estic ilusionat i vui disfrutar d'aquest moment.

4A que aspirem Empty Re: A que aspirem Dl Nov 05, 2007 6:37 pm

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

l'objectiu és clar! salvar la categoria i com mes aviat millor! ara hem agafat una ratxa molt bona, pero igual q la ratxa de moment es bona ens podem trobar en una ratxa negativa. desde el meu punt de vista no ens hem de posar objectius, mes que el de salvar la categoria. hem d'anar partit a partit i el treball i la sort marcaran la resta

5A que aspirem Empty Re: A que aspirem Dl Nov 05, 2007 7:17 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tan si l'objectiu es la permanència com l'ascens el que s'ha de fer es anar partit a partit

6A que aspirem Empty Re: A que aspirem Dl Nov 05, 2007 10:23 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Per mi es molt aviat per dir a que aspire aquest equip, per la experencia de veure molt futbol puc dir que les segones voltes son molt dures, ja que els equips de Barna es reforcem bastant ja que alli tenen un ventall de futbolistes per triar. Val més esperar a la segona volta i despres opinar.

7A que aspirem Empty Re: A que aspirem Dc Nov 07, 2007 12:25 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

l'objectiu han de ser els dissabtes i els diumenges. es a dir, partit a partit, minut a minut i setmana a setmana. també crec que és molt important no perdre el nord i no deixar mai de ser un equip. un equip cohesionat que juga per disfrutar i per fer disfrutar als que vibren amb ells. si aixó s'aconsegueix podem arribar lluny i sino s'ha d'intentar. mai s'ha de donar res per fet ni res per perdut. lluitar, disfrutar, jugar, treballar, esforç i sobretot il-lusió han de ser les claus per triuemfar en tots els aspectes de la vida.
quina filosofada més cutre m'acaba de sortir. espero que almenys serveixi d'alguna cosa.
salu2

8A que aspirem Empty Re: A que aspirem Dl Nov 12, 2007 8:35 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

ja hem donat un pas més. cada vegada está més aprop el poder salvar la categoria i a partir de llavors el que vingui que estem oberts a tot. també m'agradaria comentar la força de l'equip dissabte passat que no sols va oferir un gran joc sino que també es va saber refer després d'encaixar un gol en un moment en que el josep maria gené estava jugant molt bé i circulant molt bé la pilota. l'alcarràs va saber mantenir el "tipo" i finalment aconseguir que els tres punts es quedessin a casa.
fer menció també a la pèssima reacció que van tenir els aficionats de l'equip visitant que no van saber encaixar massa bé la derrota. animar-los a que n'aprenguin i que no es preocupin per que amb el recital de joc que van oferir a alcarràs segurament faran un bon paper en la present campanya.
ànims a tots tant a uns com als altres

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum