¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Quin porter creieu que jugarà mes partits?

+3
EL GURU
Tucho
Alcarrasí
7 participantes

Quin porter creieu que jugarà mes partits?

Quin porter creieu que jugarà mes partits? Vote_lcap26%Quin porter creieu que jugarà mes partits? Vote_rcap 26% [ 10 ]
Quin porter creieu que jugarà mes partits? Vote_lcap74%Quin porter creieu que jugarà mes partits? Vote_rcap 74% [ 29 ]
Vots Totals : 39


Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Very Happy opineu!!!



Editat per darrera vegada per el Dt Oct 30, 2007 11:10 pm, editat 1 cop en total

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

crec que lluc pero serà bonic perque enguany i a una competencia que lany passat no i havia

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Je, je, je això del porter es un tema " delicat " perque si els dos porters son bons depen del tipus de partit jugara un o l'altre.
Això si el dissabte passat el LLuc treia xispes.affraid

4Quin porter creieu que jugarà mes partits? Empty enquesta porters PORQUERIA Dl Oct 29, 2007 11:01 pm

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

em sembla realment asquerós i miserable que es tracti tant aleatoriament i amb tanta poca vergonya un tema com aquest i més en la página web del nostre propi equip.
ja ficats perque no preguntem qui ens sembla que té més pèls al cul de tot el vestuari?
tb estaria be

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

fanatica escrigué:em sembla realment asquerós i miserable que es tracti tant aleatoriament i amb tanta poca vergonya un tema com aquest i més en la página web del nostre propi equip.
ja ficats perque no preguntem qui ens sembla que té més pèls al cul de tot el vestuari?
tb estaria be

Perdona si te ofés, ja que es evident que sí. Aixó es un fòrum on la idea principal és la opinió, i aquesta ha de ser respectada. Se m'ha acudit fer aquest pregunta com qualsevol altra per saber la opinió de la resta de la gent. La meva intenció no es ofendre a ningú i crec que no em de tenir por en fer preguntes i expresar-nos lliurement.

Com t'has registrat unicament per dir això no traure la enquesta, això sí, si algun altre usuari pensa que l'he de treure ho faré.

Atentament el webmaster de la web

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

jo no estic qüestionant pas la llibertat en que una persona s'expressi aqui o en qualsevol altre lloc. simplement trobo que es de mal gust fer la pregunta de manera tan directa per a que comenci aquest debat,res més ja que en quan a la pàgina he de donar l'enorabona a làrtífex.
i ja com jo precissa vull personalment no vull encendre més la metxa simplement dir que es poden fer preguntes més interessants. no calen els pèls del cul pero es poden qüestionar coses que motivn bastant més als jugadors ja que no em vull imaginar com es pot sentir, en aquest cas el lluc, quan llegeix que la gent que entra en auqest fòrum, que la majoria deuen ser gent de l'equip o seguidors, pensen això.
res més

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

El futbolista sap que aquests debats han d'existir. I la porteria quan tens dos grans porters es natural aquests debats. El que trobo lleig i una falta de respecte gran en aquest forum es que diguis aixo dels pels al cul. No se si coneixes personalment a un dels dos porters i per aixo te sap greu per ell, pero es el que hi ha. T'agrairiem no fer comentaris tan estupids perque aixo es un forum de futbol i qui no li agrada discutir de futbol no se que i fa aqui.

I per cert aixo es una pagina NO OFICIAL que la fet un aficionat sense res a canvi, i pot ficar les enquestes que trobi oportunes

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

en qué quedem?es pot opinar lliurement o no?el fet que jo conegui o no a un porter o als dos crec que no es el debat ni la qüestió. estic d'acord en que aquesta any tenim la gran sort de tenir dos grans porters i entorn aixó no cal discutir res no¿? simplement penso que no deu ser massa motivant el veure aquests resultats per segons qui res més. en quan als pèls al cul veig que ha calat fons. si fa falta rectifico pero es que reconec que en un primer moment me va picar veure segons qué.
torno a repetir que no conec qui es l'artífex o autor d'aquesta pàgina pero com ja he fet anteriorment el torno a felicitar.
ja per acabar i per no perdre el meu to "guerrer", m'agaradria donar una última OPINIÓ PERSONAL. estic d'acord en que tenim un gran golejador, l'Adri, pero m'agradaria recordar que l'Adri no juga sol i que tampoc ha marcat tants gols sols gràcies al martes, dom o claudinho.
crec que el mèrit es podria repartir molt més i inclus es podria començar per la Tresa el gomila o molts dels jugadors de l'equip que sembla que per falta d'espectacularitat no juguin cap paper i crec que poden arribar a ser molt més importants gràcies al seu treball constatnt tant en els partits com en els etrenaments.
que quedi clar que no vull treure cap mèrit a ningú simpelment vull recordar que cada dissabte o diumenge al camp hi ha 11 jugadors i 4 més a la banqueta

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

fanatica escrigué:en qué quedem?es pot opinar lliurement o no?el fet que jo conegui o no a un porter o als dos crec que no es el debat ni la qüestió. estic d'acord en que aquesta any tenim la gran sort de tenir dos grans porters i entorn aixó no cal discutir res no¿? simplement penso que no deu ser massa motivant el veure aquests resultats per segons qui res més. en quan als pèls al cul veig que ha calat fons. si fa falta rectifico pero es que reconec que en un primer moment me va picar veure segons qué.
torno a repetir que no conec qui es l'artífex o autor d'aquesta pàgina pero com ja he fet anteriorment el torno a felicitar.
ja per acabar i per no perdre el meu to "guerrer", m'agaradria donar una última OPINIÓ PERSONAL. estic d'acord en que tenim un gran golejador, l'Adri, pero m'agradaria recordar que l'Adri no juga sol i que tampoc ha marcat tants gols sols gràcies al martes, dom o claudinho.
crec que el mèrit es podria repartir molt més i inclus es podria començar per la Tresa el gomila o molts dels jugadors de l'equip que sembla que per falta d'espectacularitat no juguin cap paper i crec que poden arribar a ser molt més importants gràcies al seu treball constatnt tant en els partits com en els etrenaments.
que quedi clar que no vull treure cap mèrit a ningú simpelment vull recordar que cada dissabte o diumenge al camp hi ha 11 jugadors i 4 més a la banqueta

Si et refereixes al article del portal, el titol és "gran adrià i gran equip," amb això t'ho dic tot. A mes quant per exemple l'eto'o fa 4 gols no es mensiona ni el preparador físic ni res, nomes faltaria.
I en el mateix article també destaco a altres golejadors, Martes, Domenech... etc, i fico un "...etc". Em semble que no t'ho has llegit tot

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Llibertat d'expressio tota, aixo si amb el respecte necessari, no pots dir que un debat sobre la porteria es ASQUEROS I MISERABLE com as dit. La gent que som d'alcarras i de l'alcarras (no se si u ets, suposo que si) volem anar al camp a veure els jugadors que estiguin millor i el que no coneix cap dels dos porters personalment normalment es la persona que dona la opinio mes imparcial i sincera

No es pot fer una cronica destacant un gol que fa el claudio amb victoria per 1-0 i insinuar que soc el seu representant, no es pot destacar 4 gols en un partit d'un jugador perque sembla favoritisme, no es pot debatir quin porter creieu que es millor perque es una falta de respecte. No ho entenc

I una enquesta es el medi mes just que hi ha. Aqui ens interesa saber que opina la gent, que opineu tots. O acas debatir de politica es un insult per psoe, pp o erc? O dir si ets del barsa o madrid es un insult per l'altre equip?

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Si voleu la meva opinio personal no enten perque un debat por portar tanta cua a no se que sigui algo personal, reconec que en anteriors temporades el LLuc no tenia quasi oposiciò. Les primeres amb el David si no recordo malament van jugar els dos la mateixa quantitad de partits, a la segona quan havia de jugar el David, aquest ma marxar a jugar amb l'Albesa. L'anterior amb el Clarisò es va veure que el xaval jugaria poc perque era un porter poc segur.
Ara juga mes l'Ambros pero la temporada es llarga i com he dit al forum si una cosa funciona no tocar-la. Crec que si tots fossim entrenadors farieu el mateix.
Si m'equivoco rectifiqueume. Agur Neutral

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

lluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk anims

vodka0

avatar
A la banqueta
A la banqueta

pues ahora te contesto guru, el lluc jugo en sanfeliu, perdimos y salio en el mundo deportivo como el mejor portero de la jornada en el 11 ideal de la preferente,. no se paro un penal en el descuento k es lo k vale, y no el monton de 1 contra 1 o los xuts de fuera el area k paro, k lo k cuenta esk perdimos contra el 4 empatado a puntos con nosotros.

siguiente partido en casa, cambio de portero y ganamos 4 0, partido k jugamos muy bien y ellos solo tuvieron el penalti k hecharon fuera, pero lo k cuenta es k ganamos.

siguiente partido en sitges, perdemos en el descuento, nos remontaron y en el descuento gol de falta, pero lo k cuenta es k perdimos contra el 13 a 2 puntos del penultimo.

siguiente partido en casa, cambio de portero. ay no

ya sabemos todos como sigue
como era, si una cosa fuciona no?

fanatica

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

benvingut vodka0. em fa molta il·lusió que per fi algú hagi entés realment el sentit de les paraules. m'agrada molt el teu missatge i espero que n'escriguis algun més. enhorabona

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

gracies pel recolzament, però mes val k no us lieu, les coses són les que són, m'agrada saber que despres de 4 anys jugant i 1 vivint al poble tingui "alguns admiradors" Laughing i ha costat la cosa.
tambe agraïr al públic de la grada que hem va mostrar el seu suport aquest diumenge, gracies, i també als jugadors que hem fan aixecar el cap cada dimarts.
jo a la fenya, k mai ningu m'ha regalat res amb això del futbol i sempre m'he n'he sortit per maxacon i insistent, per tant, no us preocupeu i sobretot no entreu en discusions per això, que no val la pena.




"Él es Conan El Bárbaro, él no llorara, yo lloro por él"
Subotai (Conan El Bárbaro)
Si quieres sobrevivir a una guerra, conviértete en guerra".
John Rambo (Acorralado)
"Volveré".
T-1000 (Terminator)

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

anims lluc!!.Segueix lluitant amb el cap ben alt!!.
Tenim 2 bons porters i es una decisició complicada la del porter.Altres jugadors de camp tenen més" joc "al puguer jugar en diferents posicions.
Com diu el refraner..La paciencia es la mare de la ciencia,i tot arriba,anims campió!!.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum