ŋQuieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesiķn para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarrās 1 ::: FINAL
.
Alcarrās 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

La PB d'Alcarrās jugarā contra el juvenil del Baix Segriā

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pāgina 1 de 1]

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Fons internes m'han comunicat que aquest cap de setmana la PB d'Alcarrās jugarā un partit amistos contra el juvenil del Baix Segriā.
El dia i hora encara estā per confirmar perō segurament serā disabte per la tarde.
La PB d'Alcarrās juga a tercera regional i aquest any, igual que el passat, tenen intenciķ de ascendir de categoria, metre que el juvenil jugarā aquest any a primera divisķ territorial després de descendir d'aquesta fa dos temporades.

PD: quant m'assabenta del dia i hora ja ho diré

Tucho

Tucho
Colˇlaborador
Colˇlaborador

Bon partit pos, espero que els dos aconsegueixin els seus objectius de puajr

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tucho escrigué:Bon partit pos, espero que els dos aconsegueixin els seus objectius de puajr

Jo també ho espero perō serā molt complicat pels dos equips

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

El partit es jugarā dema disabte dia 1 a les 19 hores. Confirmat!

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Resultat final de 3-6 a fabor del Baix Segriā.
A la primera part els equips estaven igualats potser el Baix dominava mes la pilota i sabansava dos vegades consecutives al marcador, perō poc després del 2n gol del Baix Segria la penya barcelonista remontava en poc minuts i anant al descans amb el marcador de empat a 2. Perō a la segona part la penya acusava l'esforį de la 1a part i deixava mes espais, els delanters els aprofitaven marcan 4 gols mes, i un descuit de la defensa juvenil posava el 3 a 6 final al marcador

Bon partit del Baix Segriā i bona 1a part de la peņa

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pāgina 1 de 1]

Temas similares

-

Permisos d'aquest fōrum:
No pots respondre a temes en aquest fōrum