¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Propostes per millorar el FC Alcarràs

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Propostes per millorar el FC Alcarràs Empty Propostes per millorar el FC Alcarràs Dv Maig 30, 2008 4:56 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Bé ja que el guru demanava que donessim solucions he obrit aquest post per als qui tenen alguna idea per fer-ho.

Com he dit en un altre post el que s'ha de fer es atansar el FC Alcarràs a poble.

Una solució podria ser regalar carnets de socis simbolics als mes petits, o repartir-ho entre algun jugadors de l'EF Baix Segirà. Així aquests nens poden arrastrar als seus pares, familiars i amics al camp i aquest si pagarien entrada al camp.

O regalar a principi de temporada carnets, per a que la gent entri gratis els primers 3, 4 o 5 partits de lliga.

O fer cada mes un petit butlletí explicant esdeveniments, noticies, curiositats sobre el FC Alcarràs, i repartir-lo entre les cases d'Alcarràs, o fins i tot si voleu, per pobles propers com Torres i Soses. En aquest butlletí hi podria haver publicitat d'alguns comersos d'Alcarràs per guanyar-hi diners, o si mes no, que tapi la despesa economica que comporta fer els butlletins

O fer algún acte previ que atraigui a la gent al camp, o un acte que es fagi al descans.

O en lloc de vendre les numero per la cistella nomes en el camp, vendre-ho per tot el poble, i fer el sorteig al camp de futbol, llavors tota la gent aque ha comprat numeros es veuria obligada a assistir al partit per veure s'hi ta tocat. Es clar el premi hauria de ser mes gran.

O repartir butlletins de propaganda a l'entrada, d'alguna entitat que ens pagui per repartir publicitat al camp

O que per megafonia cada vegada que es fes un gol s'anuncies i tot seguit es digues que "aquest gol està patrocinat per (algun nom d'un esponsor)"

O repartir aquells pals inflables (ara no se com se diuen) entre els aficionats per fer soroll, i que en aquests pals i hagues el logo d'algun esposnor o entitat.

O organitzar cada any un tornetg que tingues prestigi a nivell de les comarques de Lleida. Aquest torneig es podria fer a la pretemporada, i invitar tres bons equips, pero que sigon del voltant (Tarrega, Balaguer, Benavent, Almacelles, Mollerussa o fins i tot al Lleida). ES podria fer un torneig tipo el que fan a Cadis, dissabte dos semifinals, i diumege la final o fins i tot lluitar pel 3r lloc. En aquest torneig es faria pagar a tots els no socis (segur que vindria molta afició dels altres equips), tamé es podria fer pagar una entrada "especial", que seria mes cara(no massa mes cara), amb aquesta entrada es pordia assistir a tots els partits del torneig. Aquest torneig agafaria molt prestigi si es fes cada any, i sortiria a la prensa (Segre, La Manyana...) i no costaria gaire trobar un bon patrocinador (o mes d'un) d'aquest torneig, fins hi tot que tingui el seu nom (per exemple 1r torneig Intermarche d'Alcarràs) així segur que es faria diners.

Nose si em surt mes idees les nire posant, vosaltres també podeu dir les vostres propostes.
Aquestes que et semblen Jordi?

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Ningú te res a dir?

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Per ara a mi d'idees me n'han sortit pero son similars a les teves està força be, encara que trobo que son coses dificils de realitzar, ja que d'sponsors hi ha els que hi ha i dels carnets del baix segrià no se si resulta un augment molt important.

M'imagino que deu ser dificil aportar solucions que resultin productives de cara al club

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Docns jo les vec bastant viables. per exemple la del butlletí mensual. Clar, per això hi ha despeses, però es poden compensar si es posa propaganda dels comersos d'alcarràs en el mateix butlletí, si sels fa saber que es repartirant per tot el poble, o inclus per soses i torres, crec que voldran posar anuncis dels seus comersos en els butlletins

iribar

avatar
A la banqueta
A la banqueta

hola gent de alcarras,com va tot.
nosaltres a tarrega tambe fem 1 butlleti,els dies de partit a la plana.
aquesta temporada hem fet 5 numeros.de moment no i tenim publicitat,
la gent es molt freda amb aquest aspecte.
vosaltres eu trobat publicitat?
ja me esplicareu com u feu.
per cert,sobre el adria,sabeu si tornara al alcarras o es quedara al monzon?

be ja parlarem
salutacions

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Això els lo que els hi vaig dir jo, que fessin uns butlletins, i de pas hi posessin publicitat per guanyar algo de deniers. Però em van dir que no es tan facil i nose que mes, per això els hi faig jo el butlletí, i com que el faig jo no hi haurà propaganda, tot i que m'estic plantejant de ficarn-hi i així jo em podre beneficiar economicament ja que els del Alcarràs no volen

iribar

avatar
A la banqueta
A la banqueta

El mateix nos van dir a nosaltres.i aquesta temporada vem fer 5 numeros,
pagats amb els nostre diners.
tambe he posat 1 post al foro del tarrega,pero de moment les empreses
semble que no vulguin colaborar res.
a veure si tots tenim mes sort la temporada que be.jo ara al estiu mirare
de trobar algun patrocinador.de moment coste molt.

iribar

avatar
A la banqueta
A la banqueta

igual fai un blog o web dels equips de lleida.per aquesta temporada o la
que be.depent del temps que tingui.

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum