¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

ADRIA al Monzó

4 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1ADRIA al Monzó Empty ADRIA al Monzó Dc Abr 16, 2008 1:17 pm

Lluk

avatar
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

L'Adrià ha marxat aquesta setmana cap al Monzó de 3a divisio i en el Play off d'ascens a 2aB, si la baixa va ràpit el diumenge ja no hi sera, si no, sera l'últim partit.

Molta sort i ha veure si pots jugar a 2aB!!!! FELICITATS!!

lol!

2ADRIA al Monzó Empty Re: ADRIA al Monzó Dc Abr 16, 2008 9:13 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Quina pena esperava que al menys acabaria la temporada aquí, al menys això va dir a tve3.

En fi aquest estiu ens haurem d'acostumar a això, em fet molt bona temporada i molts equips s'hi han fixat, i això pot comportar moltes baixes de cara a la següent temporada, cosa que em fa molta por.

Per cert ha rebut diners l'alcarrass per aquest fitxatge?

3ADRIA al Monzó Empty Re: ADRIA al Monzó Dj Abr 17, 2008 12:20 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Osti em sap greu la seva marxa.Tot i que l´he criticat més d´un cop per algus "tics" individualistes en alguns partits..es un jugadoràs de cap a peus.Ultimament no feie gols peró els golejadors també tenen raxes i la seva primera volta ...bestial!!.
Que tinguis molta sort Adri i aquí et recordarem com un gran jugador que ets!!.Quan vulguis aquí estarem per tornarte a rebre!!.

4ADRIA al Monzó Empty Re: ADRIA al Monzó Dj Abr 17, 2008 12:04 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Llàstima per l'alcarràs però molta sort. Tothom faria el salt aquest si pogués. Pujar a segona b es una cosa molt complicada i molt mes per un equip aragonés pero ojalà acabis triunfant.

Sort. Els davanters van a ratxes pero per fer 17 gols en 17 partits no es necessita només sort, se na de saber.

Adeu fins una altra crac

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum