¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missa

3 participantes

Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missatges del fòrum

Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missa Vote_lcap25%Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missa Vote_rcap 25% [ 4 ]
Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missa Vote_lcap69%Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missa Vote_rcap 69% [ 11 ]
Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missa Vote_lcap6%Us sembla bé que nomes els registrats puguin veure els missa Vote_rcap 6% [ 1 ]
Vots Totals : 16


Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Question Question Question Question Question Question Question Question
Opineu

zambrotta

zambrotta
Escalfant per entrar
Escalfant per entrar

si.. es una manera de captar mes gent!! per cert.. no puc votar.. com es?

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

zambrotta escrigué:si.. es una manera de captar mes gent!! per cert.. no puc votar.. com es?

Crec que ara si que podeu votar

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Jo crec que per llegir lo que posen els missatges ho pugui tothom que entri al forum, una altra cosa es escriure despres si es bo esta registrat mes que res perque el moderador si conve pugui eliminar algun missatge mal intencionat o amb males maneres (insults,paraules lletges,etc.).
Hi ha molta gent que hi entra molt sovint mes que res per informas o llegir lo que es posa, jo mateix baix a vegades a llegir el forum de altres llocs per a veure que posen de l'Alcarrás i si vull opinar em registro, aixi de facil.

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Com que la majoria de gent ha votat que no, ja tots els usuaris poden veure el fòrum

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum