¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Que ets sembla el portal?

4 participantes

Quina impresió et dona el portal

Que ets sembla el portal? Vote_lcap58%Que ets sembla el portal? Vote_rcap 58% [ 14 ]
Que ets sembla el portal? Vote_lcap29%Que ets sembla el portal? Vote_rcap 29% [ 7 ]
Que ets sembla el portal? Vote_lcap4%Que ets sembla el portal? Vote_rcap 4% [ 1 ]
Que ets sembla el portal? Vote_lcap0%Que ets sembla el portal? Vote_rcap 0% [ 0 ]
Que ets sembla el portal? Vote_lcap8%Que ets sembla el portal? Vote_rcap 8% [ 2 ]
Vots Totals : 24


Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Que ets sembla el portal? Empty Que ets sembla el portal? Ds Ago 11, 2007 4:08 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Encara em de millorar molt, i encara estem en contrucció, pero ens agradaria saber quina impresió et dona

2Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dg Ago 12, 2007 5:00 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

La sensacio es molt bona pero amb el pas del temps encarA ho serà mes

3Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dg Ago 12, 2007 5:09 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Aixó esperem, poc a poc aniré introduïnt novetats al portal i al fòrum

4Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dt Ago 28, 2007 12:46 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

FELICITATAS PER L´INICIATRIVA.JA ERA HORA DE QUE ALGÚ HO PORTES A TERME.
ALGUNES SUGGERENCIES,SENSE ANIM DE CRITICA NEGATIVA,(SIEMPRE POSITIVO).
M´AGRADARIA TENIR MES INFORMACIO DELS JUGADORS (HISTORIAL I FOTOS).
CRONIQUES UNA MICA MES TREBALLADES,JUGADES INTERESSANTS,MINUTATGE,GOLEJADORS, JUGADORS DESTACATS ETC.
FOTOS DELS PARTITS.
REFERENT A LA PRESENTACIÓ DE LA PAGINA M´AGRADARIA VEURE LA ROTULACIÓ MÉS NÍTIDA,SENSE TANTES OMBRES,AMB FOTOS,SEMBLANT A LA DEL BENAVENT U ORGANYÀ.
PER DEMANAR QUE NO QUEDI.
ANIMS I SORT.

5Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dt Ago 28, 2007 11:09 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Cony, ni quan feia la carta als reis demanava tant jeje

Benvingut

6Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dt Ago 28, 2007 3:43 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:FELICITATAS PER L´INICIATRIVA.JA ERA HORA DE QUE ALGÚ HO PORTES A TERME.
ALGUNES SUGGERENCIES,SENSE ANIM DE CRITICA NEGATIVA,(SIEMPRE POSITIVO).
M´AGRADARIA TENIR MES INFORMACIO DELS JUGADORS (HISTORIAL I FOTOS).
CRONIQUES UNA MICA MES TREBALLADES,JUGADES INTERESSANTS,MINUTATGE,GOLEJADORS, JUGADORS DESTACATS ETC.
FOTOS DELS PARTITS.
REFERENT A LA PRESENTACIÓ DE LA PAGINA M´AGRADARIA VEURE LA ROTULACIÓ MÉS NÍTIDA,SENSE TANTES OMBRES,AMB FOTOS,SEMBLANT A LA DEL BENAVENT U ORGANYÀ.
PER DEMANAR QUE NO QUEDI.
ANIMS I SORT.
No som una web oficial, sino que una web, per dir-ho malament casera i no podem tenir acces (al menys jo) a totes les dades que has demanat, i ningú es dideica plenament a la web, ni nigú cobra un duro per tenir aquesta web, de tal manera que el manteniment es voluntari i prouta feina tenim. De totes maneres mirarem de satisfer algún dels eus desitjos Wink i benvingudes son todes les propostes per ajuda a millora el portal

Gràcies i una salutació Very Happy

7Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dj Ago 30, 2007 1:52 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Home ja se que es una web feta de forma totalment altruista,i amb tota la bona voluntat,es per aixó que os felicito.
Tal com he escrit,per demanar que no quedi.Si es pot bé ,que no es pot pues res.
Estic convençut de que hi ha coses que el mateix club o bé jugadors,u altres seguidors os poden ajudar com els temes de historial dels jugadors fotos,etc.Jo la veritat es que no tinc ni idea,es per aixó que m´agradaria tenir aquesta informació.

8Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dv Ago 31, 2007 4:30 pm

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

SARRACLA escrigué:Home ja se que es una web feta de forma totalment altruista,i amb tota la bona voluntat,es per aixó que os felicito.
Tal com he escrit,per demanar que no quedi.Si es pot bé ,que no es pot pues res.
Estic convençut de que hi ha coses que el mateix club o bé jugadors,u altres seguidors os poden ajudar com els temes de historial dels jugadors fotos,etc.Jo la veritat es que no tinc ni idea,es per aixó que m´agradaria tenir aquesta informació.

Intentarem fer el que podrem, pensa que aquesta web encara no te ni un mes de vida

9Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dv Ago 31, 2007 10:02 pm

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Com mes es col·labori mes be o farem tot

10Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dt Set 18, 2007 5:20 am

iribar

avatar
A la banqueta
A la banqueta

es una bona web.
teniu alguna ajuda del club?
salutacions.

11Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dt Set 18, 2007 5:26 am

iribar

avatar
A la banqueta
A la banqueta

si voleu hus pug ensenyar a portar estadistikes del club.
jo sog iribar,i parlo sovint al foro del tarrega,i dic tambe avegades les cronikes del ue tarrega.

de moment al ue tarrega aquest sont els numeros:
min pj gols
santi 180 2 -6
valeri 180 2
pau 270 3
mayoral 270 3

etc,porto minuts,partits jugats,gols,tarjetes etc.i a final de temporada tinc tots els numeros de la temporada.

lo complikat sont les tarjetes,per axo hu comprobo amb el segre,manyana,mundo deportivo,sport i alguna web del rival.
dels partits de local,jo mateix i vai amb cronometre.i si puc vai alguna sortida com,morell,etc

bona web.

12Que ets sembla el portal? Empty Re: Que ets sembla el portal? Dt Set 18, 2007 10:11 am

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

iribar escrigué:si voleu hus pug ensenyar a portar estadistikes del club.
jo sog iribar,i parlo sovint al foro del tarrega,i dic tambe avegades les cronikes del ue tarrega.

de moment al ue tarrega aquest sont els numeros:
min pj gols
santi 180 2 -6
valeri 180 2
pau 270 3
mayoral 270 3

etc,porto minuts,partits jugats,gols,tarjetes etc.i a final de temporada tinc tots els numeros de la temporada.

lo complikat sont les tarjetes,per axo hu comprobo amb el segre,manyana,mundo deportivo,sport i alguna web del rival.
dels partits de local,jo mateix i vai amb cronometre.i si puc vai alguna sortida com,morell,etc

bona web.

Aqui les estadistiques son per exemple

Ambros 1/1, 0, 90 (partits/partits titular, gols, minuts) lo de les targetes no se si u fare. No porto cronometre pero a alcarras i a marcador electronic i es facil veure el minut

Per cert benvingut

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum