¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs

2 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

1Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Empty Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Dv Des 28, 2007 11:37 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Os paso el enllaç del meu blog on hi ha les fotos d'aquest sopar.
Os recomano riure. Bones Festes.
http://jordiribes.blogspot.com/

2Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Empty Re: Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Ds Des 29, 2007 3:19 pm

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

jajajajajaja,molt bon reportatge fotografic!!!!,amb photoshop i tot !!!.Que ve que os ho monteu!!!!.Llastima que no hi surtin tots(Ambrós,Mercadé,Donés,Genís,Buba etc.)..i els directius i novies que?.
Lo fotografo done la sensació que al final ,tot i fent us de les seves "maximes"facultats..tenia el pols una mica tremolós!!!¿Que collons hauria fet durant el sopar..,aquest bon home?.
Ara amb lo nou telescopi d´aquells tant llarcs ,que hem portaran els reis disfrutaré de valent amb les fotos dels partits(vui fer "trampa" i guanyar "el qui es qui"? als de casa).
Osti, osti, osti,potser era un microscopi lo que hem feia falta...¿?¿?.
Si veieu anunciat ,pasat reis,en alguna revista o al taulell d´anuncis del carrefour..se vende telescopio,nuevo, etc.etc...rasón ....Alcarràs...ES EL MEU!!!.
Parlant de tot..Alguna alma caritativa,podria ferme una substitució el dia de cap d´any????Eh..Eh...???.Servint plats...Eh?,Eh?.
Ja ho veig..quins collons,tothom ,amb el puto egoisme,i als demés que els donguin....(I jo a pringar...).

3Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Empty Re: Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Ds Des 29, 2007 10:47 pm

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Primer no pateixes per les novies ja que no hi eran o sino que farien els jugadors despres del sopar, anar a dormir, no.
Segon els directius ho vam observar desde la barrera, això si vam riure molt amb el Tito un autentic showman.
I tercer el fotograf li tremolaba la ma ja que allò va pasar a les postres i el cabrò ja s'ha pulit alguna botella de vi.
¿Per cert on treballes per cap d'any?
A mi em toca amb sogres, cunyats, cunyades i molts, molts crios.
Bon cap d'any i bona entrada.

4Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Empty Re: Sopar de Nadal del F.C.Alcarràs Dg Des 30, 2007 12:03 am

SARRACLA

avatar
Marcant gols
Marcant gols

Aquest cap d´any estaré a la Masia Salat.Encara que no tinc cap lloc fixe,ja que fem substitucions i anem a diferents establiments els caps de setmana i dies de feina com a bodes,comunions,etc.Els altres dies estudiant(Es un dir,ja que soc gos a matar!!!)
Gairebé prefereixo treballar que tot lo teu!!!!.(Sogres,nens,plors,uih,uih,uih!!!).Fot-la ben borratxa a la sogra i després us marqueu un tango al balcó!!!

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum