¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Borges Blanques 1 - Alcarràs 1 ::: FINAL
.
Alcarràs 1 - Gimenells 2 ::: FINAL

No estás conectado. Connectat o enregistrat

Castilla, entrenador de porters del baix segrià?

3 participantes

Ir abajo  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

El porter titular de la unio esportiva lleida es entrenador de porters de la base segons e llegit en un altre forum es cert? jo no l'he vist. Clar que el futbol 7 i el futbol 11 entrenen en diferen dia

Als meus dos porters no cal que els doni lliçons ja son prou bons Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Sí es veritat. Nomes emtrena els dilluns per allà a les 7.
I em semble que nomes ho fa als porters de futbol 11

EL GURU

EL GURU
Col·laborador
Col·laborador

Tucho el que mes m'agrada es el teu delanter , rapid i amb molta visiò de joc, pero te un problema l'hi has de bellugar la porteria quan xute, aixi l'hi entraran els gols. je, je, je:alien:

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

m'assemble que se qui dius, per si acas quan et vega tu preguntare per si acas jeje. Pero si es qui penso no es davanter. Juga de mig (weno en realitat on vol juga). Penso que tinc 2 espectaculars porters una gran defensa, un mig del camp amb molta competencia pero me falta la davantera, que estic fent proves per veure quina es la millor opcio ja que no en tinc cap especific

Alcarrasí

Alcarrasí
Administrador
Administrador

Tucho escrigué:m'assemble que se qui dius, per si acas quan et vega tu preguntare per si acas jeje. Pero si es qui penso no es davanter. Juga de mig (weno en realitat on vol juga). Penso que tinc 2 espectaculars porters una gran defensa, un mig del camp amb molta competencia pero me falta la davantera, que estic fent proves per veure quina es la millor opcio ja que no en tinc cap especific

Es rosset aquet nen?

Tucho

Tucho
Col·laborador
Col·laborador

Alcarrasí escrigué:
Tucho escrigué:m'assemble que se qui dius, per si acas quan et vega tu preguntare per si acas jeje. Pero si es qui penso no es davanter. Juga de mig (weno en realitat on vol juga). Penso que tinc 2 espectaculars porters una gran defensa, un mig del camp amb molta competencia pero me falta la davantera, que estic fent proves per veure quina es la millor opcio ja que no en tinc cap especific

Es rosset aquet nen?

Va a ser tot el contrari jeje

Contenido patrocinado



Tornar a dalt  Missatge [Pàgina 1 de 1]

Temas similares

-

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum